STMicroelectronics گسترش دیجیتال-قدرت انتخاب در 600W-6kW محدوده -

ژنو 30 ژوئن 2020 – STMicroelectronics را گسترش محدوده دیجیتال, منبع تغذیه, کنترل با STNRGPF02 برای دو کانال in

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

ژنو 30 ژوئن 2020 – STMicroelectronics را گسترش محدوده دیجیتال, منبع تغذیه, کنترل با STNRGPF02 برای دو کانال interleaved boost-PFC توپولوژی. مشتریان به راحتی می توانید پیکربندی دستگاه با استفاده از eDesignSuite نرم افزار که کمک می کند تا به سرعت تکمیل مدار طراحی و انتخاب اجزای خارجی.
 
این STNRGPF02 به ارمغان می آورد مزایای استفاده از دیجیتال قدرت به برنامه های کاربردی از 600W به 6kW از جمله انعطاف پذیری بیشتر و سریع تر طراحی چرخه در مقایسه با معمولی آنالوگ روش. در همان زمان سیستم یکپارچه است که بیشتر از دیگر راه حل های دیجیتال که نیاز به یک جداگانه DSP یا میکروکنترلر.
 
برنامه های کاربردی معمولی برای STNRGPF02 شامل صنعتی موتور, سیستم های تهویه مطبوع خانگی و تجاری لوازم همراه پایه-ایستگاه های مخابراتی زیرساخت مرکز داده, تجهیزات برق اضطراری (یو پی اس).
 
این STNRGPF02 در عمل به طور مداوم حالت هدایت (CCM) در فرکانس ثابت با دمای کنونی-حالت کنترل. بهینه سازی ترکیبی از آنالوگ و دیجیتال کنترل ترکیبی از سخت افزار آنالوگ تناسبی-انتگرالی (PI) جبرانساز در درون جریان حلقه و دیجیتال با کنترلر PI در بیرونی ولتاژ حلقه حصول اطمینان از پاسخ سریع. آبشاری برای کنترل ولتاژ و جریان حلقه تنظیم ولتاژ خروجی توسط سرپرست در مجموع میانگین سلف جاری است.
 
طراحی شده به صورت مکانیکی inrush-زمان کنترل با استفاده از یک رله های خارجی و یا تريك جدید کنترل می پیوندد ST دیجیتال-قدرت نمونه کارها در کنار STNRGPF12 برجسته به دیجیتال inrush کنترل با حالت جامد دستگاه. هر دو کنترل کننده های پشتیبانی برنامه ریزی فاز ریختن بار تغذیه رو به جلو و پشت سر هم حالت به حداکثر رساندن بهره وری انرژی. ساخته شده است در ویژگی های حفاظت شامل برنامه ریزی سریع اقدام حرارتی و حمایت بیش از جریان (OCP), بیش از حفاظت ولتاژ (OVP) و نرم شروع به مدیریت. PFC گسل و PFC OK وضعیت شاخص های نیز ارائه شده است.
 
این STNRGPF02 است که به راحتی پیکربندی شده با استفاده از eDesignSuite با خواندن این مبدل مشخصات و اجرا تنظیم. ابزار تولید کامل شماتیک بیل از مواد (BOM) و باینری کد شیء به عنوان سیستم عامل آماده برای دانلود از طریق IC پورت ارتباطی سریال که تا حد زیادی کاهش می دهد و معمولی power-supply طراحی چرخه. پورت سریال نیز اجازه می دهد تا نظارت از PFC پارامترهای.
 
ارزیابی هیئت مدیره STEVAL-IPFC02V1 در دسترس است برای پرش شروع توسعه با STNRGPF02. هیئت مدیره شامل یک PFC مرجع طراحی است که ترکیبی از آنالوگ چرخه به چرخه کنونی مقررات با انعطاف پذیری کنترل دیجیتال برای پیاده سازی منابع قدرت بسیار بالا-ضریب قدرت و بسیار کم اعوجاج هارمونیک.
 
این STNRGPF02 است که در تولید در حال حاضر بسته بندی شده به عنوان یک TSSOP38 دستگاه از $2.67 برای سفارشات از 1000 قطعه.
 
برای اطلاعات بیشتر لطفا به www.st.com/stnrgpf02-pr



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن