رابرت Lehr به بررسی مفهوم عشق به عنوان عوامل مخل از جرم و جنایت در کتاب جدید خود - -

نویسنده واضح و سریع روایت و دانش ارزشمند در مرور صحنه های جرم و جنایت, کارگاه بررسی و حتی برخوردهای روزانه – و

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

نویسنده واضح و سریع روایت و دانش ارزشمند در مرور صحنه های جرم و جنایت, کارگاه بررسی و حتی برخوردهای روزانه – واقعا می تواند ستایش نگه داشتن خوانندگان قلاب.

"عواقب گناه" آزمون خوانندگان دلهره اگر یک تجربه اعتماد و یک بار-در-یک-عمر عشق می تواند مقاومت در برابر زندگی و مرگ در نتیجه احتمال خیانت. این موضوع است که توسعه یافته تقریبا با ظاهر واقعی به زندگی توصیفاتی از شخصیت ها روز به روز برخورد آن ایجاد یک تعادل خوب بین جرم و عاشقانه در حال تعلیق است.

"عواقب گناه" است و داستان مت که بعد از اینکه پیدا کردم تقریبا مرده در Chihuahaun صحرا شروع به روایت زندگی خود را به امید ردیابی یک مسئول قتل او و انگیزه پشت آن است. هر کسی که تا به حال شده است در بخشی از روایت خود را یک پتانسیل قتل مشکوک حتی از جمله کسانی که نزدیک به قلب خود را.

رابرت Lehr آیا می دانید که چگونه به ادویه تا داستان و ضبط آنچه که می بستم علاقه خوانندگان در هر نوبه خود صفحه. تجربه خود را به عنوان یک ستوان و به عنوان یک مشاور عمومی ارائه بینش ارزشمندی در انجام مهم ترین صحنه در این کتاب با تخصص فنی. این کتاب لذت خواندن برای کسانی که عاشق داستان جرم و جنایت با یک سری پرشور و عاشقانه برخورد.

نسخه کتاب موجود در آمازون https://www.amazon.com/Consequences-Sin-Robert-Lehr/dp/1532038917 و دیگر آنلاین کتاب خرده فروشان.
 
عواقب گناه
 
نوشته شده توسط رابرت Lehr
منتشر شده توسط iUniverse
تاریخ انتشار: جولای 20, 2018
شومیز قیمت: $26.95
 
درباره نویسنده
 
رابرت Lehr متولد شد و در ویچیتا و فارغ التحصیل از دانشگاه ایالتی کانزاس. باب جنگ در ویتنام در 1971-72 به عنوان اولین ستوان. در بازگشت او به دست آمده مدرک حقوق خود را و خدمت به عنوان مشاور عمومی برای بسیاری از شرکت های بزرگ. او ازدواج یک سودایی اما درخشان و زرق و برق دار قرمز CPA. آنها زندگی خوش و خرم.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن