سفارت روسیه شاهین پوتین جنگ جهانی دوم مقاله

سفارت روسیه در برلین ارسال یک ایمیل به آلمانی مورخان شامل یک مقاله نوشته شده توسط پوتین در مورد جنگ جهانی دوم

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

سفارت روسیه در برلین ارسال یک ایمیل به آلمانی مورخان شامل یک مقاله نوشته شده توسط پوتین در مورد جنگ جهانی دوم نشان می دهد که استفاده از آن به عنوان منبع مواد است. برخی آن را یک تخلف در آزادی علمی.

آن است که دوشنبه, ژوئن 22 — سالگرد آلمان نازی حمله به اتحاد جماهیر شوروی — که جولیا Obertreis دریافت یک ایمیل از سفارت روسیه در برلین. موضوع: "مقاله توسط ولادیمیر پوتین." زمانی که Obertreis استاد از شرق تاریخ اروپا در آلمان دانشگاه ارلانگن-نورنبرگ باز ایمیل او در بر داشت یک نامه و یک مقاله قبلا منتشر شده در روسیه و به زبان انگلیسی است که رئیس جمهور پوتین نوشته بود در جنگ جهانی دوم است.

این مقاله منتشر شد همزمان با سالگرد 75 از پایان جنگ در اروپا و به طور خاص تر مارس 9th, به عنوان آن است که به طور سنتی جشن در روسیه است. مسکو همراه با رژه نظامی روز پیروزی, اما, به تعویق افتاد تا 24 ژوئن این سال به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

در مقاله پوتین معاملات با حوادثی که منجر به وقوع جنگ به شدت محکوم قرارداد مونیخ و سیاست های غرب در آن زمان بود. خود را توجیه پیمان عدم تجاوز میان هیتلر و استالین بوده است با انتقاد در لهستان و کشورهای بالتیک.

اما چیزی وجود دارد در مورد یک توجه داشته باشید در انتهای ایمیل که Obertreis یافت و حتی تحریک کننده تر از هر چیز دیگری. توجه داشته باشید به اطلاع گیرنده است که آنها باید "استفاده از ولادیمیر پوتین مقاله برای آینده نوشته در تاریخ" به عنوان وجود دارد مطمئن می شود "علاقه" در مقاله ای در میان دانشگاهیان. دیگر آلمانی مورخان همان دریافت پیام و DW به دست آمده است یک کپی.

Deutschland Ausweisung russischer Diplomaten auf Grund der Vergiftung des ehemaligen russischen Spions (Getty Images/S. Gallup)

سفارت روسیه در برلین با ارسال ایمیل به آلمانی دانشگاهیان.

مورخان انتقاد از سفارت روسیه

Obertreis بادی خشم خود را از طریق ایمیل ارسال در توییتر که در آن او همچنین نوشته شده یک تصویر از آن. "برای اولین بار به عنوان یک دانشگاهی و یک مورخ تخصصی در شرق اروپا, من نمی خواهم هر ناخواسته خواندن نکات از دیپلماتیک مطالب" Obertreis گفت: DW. او می گوید: همکاران از جنگ جهانی دوم تحقیقات پوتین خواستار در مقاله "بهترین آثار زمانی که سیاستمداران و دیپلمات اعمال به عنوان نفوذ کمی که ممکن است. وجود دارد هیچ راهی برای متوقف کردن حکم دولت از سیاست و تاریخ است. اما این تلاش در نفوذ توسط سفارت روسیه غیر قابل قبول از نظر علمی و آزادی است."

یکی دیگر از شرق اروپا متخصص پروفسور آنکه Hilbrenner از دانشگاه گوتینگن موافقت می کند: "من شگفت زده شد زمانی که من این پست. در ابتدا من فکر کردم آن را یک شوخی بود" را به عنوان او گفت: DW. Hilbrenner با اعتماد به نفس است مورخان را نگاه از نزدیک در این مقاله بدون سفارت خام اصرار. او می گوید آن را "بسیار غیر معمول" برای رئیس جمهور برای حضور او و یا خودش را به عنوان یک مورخ, اما او همچنین می بیند یک مشکل جدی در "اختلاط سیاست و دانشگاه." او بیش از حد در بر داشت سفارت پیشنهاد به استفاده از متن به خصوص سردرگم: "است که به وضوح تلاش برای نفوذ در آزادی علمی."

مارتین Aust از دانشگاه بن است همچنین مورخ متمرکز در شرق اروپا و او موافقت خود را با همکاران: "من برای پیدا کردن آن بسیار عجیب و ناراحت کننده است که یک سفارت ارسال یک متن نوشته شده توسط خود رئيس جمهور کشور به دانشگاهی در لیست پستی در کشور میزبان و پس از آن تا کنون به عنوان پیشنهاد این متن ممکن است مفید باشد در نوشتن از آینده کتاب های تاریخ. آزادی علمی نیز به معنای آزادی از دریافت خواندن نکات از سران کشورها و یا دیپلمات که ایستاده متهم به تلاش برای اعمال نفوذ است."

Obertreis vented her anger over the email on Twitter

Obertreis, یک مورخ در دانشگاه ارلانگن-نورنبرگ بادی خشم خود را از طریق ایمیل ارسال در توییتر.

سفارت دفاع از حرکت

در پاسخ به دویچه وله از سفارت روسیه ادعا کرد که پوتین در مقاله در حال حاضر "ناشی از امواج بزرگ در رسانه ها و در میان سیاستمداران و جامعه." سفارت ادامه داد: "در این زمینه سفارت فکر آن را مناسب برای ارائه مقاله را برای کسانی که در جامعه و دانشگاه است که ممکن است علاقه مند در این موضوع است."

وقتی که می آید به بررسی محتوای پوتین جنگ جهانی دوم مقاله وجود دارد گسترده است توافق. جولیا Obertreis شفاف است: "پوتین ادعا می کنند که لهستانی رهبری به تنهایی مسئول این کشور سرنوشت کاملا بی اساس و باید به وضوح از آن به عنوان یک نظریه است." Aust و Hilbrenner به توافق برسند.

اما دانشگاهیان همچنین 2019 پارلمان اروپا تصمیم به برچسب هر دو نازیسم و استالینیسم به عنوان به همان اندازه مسئول شروع جنگ "مشکل" و "گیج کننده است." پوتین به شدت انتقاد بروکسل تصمیم گیری در مقاله خود.

در پایان پوتین مقاله احتمالا بسیاری از رسانه ها نه تنها از این نوع است که برنامه ریزی شده بود. و چگونه خواهد مورخان از آن استفاده کنید ؟ "به عنوان منبع مواد برای پوتین برداری از تاریخچه و برای خود دست و پا چلفتی و بی شرمانه تلاش برای نیروی مورخان به خدمات خود می گوید:" Hilbrenner.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن