Viridor و پلاستیک انرژی اعلام زمین شکستن انگلستان دایره اقتصاد همکاری

امکان کار در جریان است به منظور توسعه یک پلاستیک جدید انرژی تاسیسات. که باعث می شود پلاستیک بی نهایت قابل بازی

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

امکان کار در جریان است به منظور توسعه یک پلاستیک جدید انرژی تاسیسات. که باعث می شود پلاستیک بی نهایت قابل بازیافت با بازگشت آن به بازیافت روغن.

فن آوری فراهم می کند یک کلید مسیر برای مقابله با به طور سنتی به بازیافت' فیلم های پلاستیکی.

فرایند خواهد بود یکپارچه با Viridor را پلیمرها سرمایه گذاری برای ارائه کامل تر پلاستیک بازیافت راه حل است.

Viridor و پلاستیک انرژی را امضا یک یادداشت تفاهم (MoU) و آغاز امکان سنجی کار به منظور توسعه یک پروژه جدید است که به دنبال بازگشت تا 30000 تن قبلا unrecycled پلاستیکی به اقتصاد هر سال و اولویت بندی منابع و بهره وری انرژی. در صورت موفقیت این پروژه است و انتظار می رود نهایی تا پایان 2023.این پروژه خواهد نشان دهنده یک زمین شکستن انگلستان دایره اقتصاد, همکاری, یکپارچه سازی با Viridor را پلیمرها سرمایه گذاری برای ارائه کامل تر پلاستیک بازیافت راه حل است.

Viridor ارائه می کنند عمدتا کم-چگالی پلاستیک فیلم – یک جریان سنتی نمی بازیافت به دلیل آلودگی – به یک پلاستیک انرژی شیمیایی کارخانه بازیافت. این پروژه envisages کارخانه شرکت واقع با یک Viridor بازیابی انرژی مرکز اجازه می دهد پلاستیکی انرژی به رسم کم کربن برق تولید شده از فرآیند Viridor استفاده می کند به قرار دادن غیر قابل بازیافت ضایعات به کار یک منبع سوخت.

شیمیایی بازیافت تسهیلات خواهد بود متعلق به توسعه و عمل پلاستیک انرژی است. بازیافت روغن (TACOIL) تولید شده از زباله های پلاستیکی می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک ماده خام برای ایجاد باکره-کیفیت بازیافت مواد پلاستیکی در همکاری با صنایع شیمیایی.

فیلیپ Piddingtonمدیر عامل Viridor گفت: "این پروژه بیشتر شواهد Viridor مبنی بر تعهد نسبت به سرمایه گذاری و نوآوری به مرزهای چیست بازیافت و فرآوری در بریتانیا است. ما بسیار مفتخر به همکاری با پلاستیک انرژی به منظور توسعه یک پروژه که بیشتر نشان می دهد که چگونه همه زباله ها را می توان به عنوان یک منبع و نه زباله و همکاری است و کلید دستیابی به اقتصاد سبز اهداف است."

کارلوس Monrealبنیانگذار و مدیر عامل شرکت پلاستیک انرژی گفت: "ما خوشحال هستیم که به حمایت از توسعه یکپارچه سایت با Viridor در انگلستان و ارائه یک راه حل برای پلاستیک قبلا نمی بازیافت. شیمیایی بازیافت را حمایت دولت هدف حرکت به سمت یک دایره اقتصاد و افزایش نرخ بازیافت پلاستیک به طور موثر ساخت پلاستیک زباله یک منبع با ارزش است."

پلاستیک انرژی

پلاستیک انرژی است که در خط مقدم استفاده و توسعه از یک ماده شیمیایی بازیافت تکنولوژی برای تبدیل به طور سنتی غیر قابل بازیافت پلاستیک زباله به هیدروکربن محصولات (TACOIL) مورد استفاده را بازیافت باکره-پلاستیک با کیفیت. پلاستیک انرژی در حال حاضر عمل 2 تجاری گیاهان در اسپانیا 24/7, 330days یک سال است. این یکی از معدود شرکت ها در سراسر جهان فروخته است که میلیون ها لیتر از بازیافت روغن (TACOIL) از تبدیل پایان زندگی پلاستیک زباله با استفاده از تکنولوژی انحصاری. آن است که منجر به راه در این زمینه آن در انتقال به کم کربن دایره اقتصاد برای پلاستیک.

وب سایت: www.plasticenergy.com

برای کسب اطلاعات بیشتر: info@plasticenergy.com

VIRIDOR

  • هر روز Viridor طول می کشد و چه انگلیسی, خانه و کسب و کار دور انداختن و تبدیل آن به ضروری کیفیت مواد و منابع انرژی برای مشتریان در سراسر انگلستان و در سطح جهانی.
  • Viridor با این نسخهها کار در همکاری با بیش از 150 مقامات محلی و عمده مشتریان شرکت های بزرگ با 32,000 مشتریان در سراسر انگلستان است. این شرکت در بریتانیا بزرگترین شبکه از 300+ پیشرفته بازیافت انرژی بازیابی و دفن زباله انحراف امکانات با 600 جمع آوری زباله های وسایل نقلیه تامین مواد برای ما شبکه ای از دارایی.
  • Viridor مظهر دایره اقتصاد مدیریت هفت میلیون تن recyclates و منابع هر سال با 1.4 میلیون تن recyclate معامله و 4.9 میلیون تن از مواد بازیافت شده و یا بهبود.
  • این متخصص شیشه ای تجهیزات بازیافت در Newhouse در اسکاتلند و در شفیلد انگلستان با یک پلاستیک بازیافت تسهیلات در روچستر, Kent, پلاستیکی کارخانه بازفرآوری در Skelmersdale لنکشایر. این شرکت متعهد شده است به یک جدید £65 میلیون پلاستیک بازیافت تسهیلات خواهد شد که شرکت واقع با Avonmouth ERF در حال حاضر تحت ساخت و ساز.
  • Viridor یکی از پیشرو در انگلستان بازیافت پلاستیک تبدیل بیش از 1.5 میلیارد بطری و بسته بندی اقلام به بالا-درجه محصولات بازیافت.
  • این شرکت دارای 11 بازیابی انرژی امکانات (ERFs) در عمل و تحت ساخت و ساز در سراسر انگلستان شهرستان-مناطق. همچنین یکی از بریتانیا بزرگترین مستقل ژنراتور برق از زباله با 327 مگاوات (MW) عامل ظرفیت از ERFs هوازی هضم خورشیدی و گاز دفن زباله (از جمله سرمایه گذاری مشترک) در 31 مارس 2019. Viridor صادر 1.6 terawatt ساعت برق در طول سال است.
  • در 2019/20, Viridor ERFs دریافت خواهد کرد 2.8 میلیون تن باقی مانده زباله (از جمله امکانات سرمایه گذاری مشترک) تولید 233MW برق به اندازه کافی به قدرت بیش از 500,000 خانه (یک شهر به اندازه لستر). یک بار کل متعهد ERF نمونه کارها به اتمام است در 2020/21 آنها را دریافت 3.1 میلیون تن مواد غیر قابل بازیافت ضایعات و ارائه 267MW انرژی ظرفیت تولید.
  • این یک موسس امضا به انگلستان پلاستیک پیمان که با هدف ایجاد یک دایره اقتصاد برای پلاستیک پیشرو عضو اتحاد سبز دایره اقتصاد نیروی کار و برده-رایگان داد و همه حزب پایدار منابع ،


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن