برمن برگ SDNY در مورد اعتماد به دست بیل بر Fucks در خود بیمارستانها در حال تمام

Southern District, U. s. دادستان جفری برمن استعفا بلافاصله موثر اوایل شنبه شب ترک به اصطلاح مستقل منطقه نیویور

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

Southern District, U. s. دادستان جفری برمن استعفا بلافاصله موثر اوایل شنبه شب ترک به اصطلاح مستقل منطقه نیویورک در مورد اعتماد دست و پایان دادن به پوچ 20 دقیقه آغاز شد که زمانی که دادستان کل ویلیام بار اعلام کرد در شب جمعه برمن بود استعفا و برمن گفت که او نمی شد و Barr سپس اعلام کرد بعد از ظهر روز شنبه که مغلوب ساختن پیشی جستن از کار اخراج شده بود برمن تنها برای مغلوب ساختن پیشی جستن به می گویند که او تا به حال نه.

قانون-اجرای منبع با آگاهی از وضعیت در داخل منطقه جنوب نیویورک توصیف به هیولایی در صبح روز شنبه یک وضعیت هرج و مرج وجود دارد ابتدا با Barr تعجب جمعه شب اعلام کرد که ایالات متحده وکیل جفری برمن استعفا شد.

این فرد گفت که دادستان و رهبران بوده است blindsided توسط Barr اعلام و طرح های غیر معمول برای خارج رهبری و نگران در مورد آنچه که همه از آن می تواند برای موارد خود را به جلو رفتن.

"این یکی از آن چیزهایی که در آن مقدار از حدس و گمان پیشی مقدار از دانش بسیار گفت:" فرد است. "آن را مانند برخورد با متهمان گفت:" چه دلیل آنها این است؟' شما در حال تلاش برای تجزیه و تحلیل منطقی و سپس شما متوجه آن را نه لزوما منطقی."

"شما به معنای واقعی کلمه باید دو پاپ. این یک شکاف" این فرد در ادامه سخنرانی خود پس از برمن تا به حال در پاسخ به Barr اطلاعیه اولیه.

"این یکی از آن موقعیت های که در آن شما باید یک اساسنامه است که دلیل خوب است استفاده می شود هرگز و هرگز مورد آزمایش قرار. وجود حکم دادگاه در دفتر ثبت دعاوی حقوقی در SDNY نامگذاری برمن آمریکا وکیل. منظورم این است که آنها به نام سفارشات برای یک دلیل. تا زمانی که آن را حذف از دفتر ثبت دعاوی حقوقی دادگاه را اجرا درآوردن آن است."

در بعد از ظهر شنبه بر تلاش برای پایان دادن به درام او مقصر برمن برای ایجاد متهم او را در نامه دوم از قرار دادن "عمومی عینک جلوتر از خدمات عمومی." اما دادستان کل حرکت تنها اضافه شده به سردرگمی است. "از آنجا که شما اعلام کرده اند که شما به هیچ وجه قصد استعفا," Barr نوشت: به برمن در روز شنبه بعد از ظهر "من از رئیس جمهور خواسته به حذف شما از امروز و با او انجام داده است."

اما تهمت صحبت با خبرنگاران در بعد از ظهر شنبه گفت که او "نه درگیر" در تصمیم گیری برای آتش و یا حفظ برمن. کاخ سفید کاهش یافته است به پاسخ به هر گونه سوال در مورد این موضوع.

بر شکسته بود با عدالت را به روش های معمول با اعلام در جمعه نامه ای که منطقه نیوجرسی, ایالات متحده وکیل کریگ Carpenito خواهد صلیب هادسون و خدمت به عنوان سرپرست SDNY آمریکا وکیل "موثر جولای 3," به جای بالا بردن عضو رهبری فعلی برای اطمینان از تداوم موارد ناراحت کننده نشانه داده می شود که چگونه بسیاری از این موارد شامل همکاران رئیس جمهور است.

در روز شنبه بر معکوس خود را بدون ذکر کلیتون یا Carpentino نوشتن که "معاون ایالات متحده وکیل آدری اشتراوس تبدیل خواهد شد و این اقدام ایالات متحده وکیل [برای SDNY] و من پیش بینی است که او را به خدمت در این ظرفیت تا دائمی جانشین در محل است."

اشتراوس است که بسیار مورد احترام در داخل دفتر و برمن در نهایت به ارمغان آورد و درام است که بر حال موجب به پایان اوایل شنبه شب نوشته است که "در نور دادستان کل بر تصمیم احترام به عملیات عادی از قانون و معاون متحده وکیل آدری اشتراوس تبدیل به اقدام آمریکا وکیل من خواهد شد از خروج از باراک اوباما برای منطقه جنوبی نیویورک موثر بلافاصله. از آن شده است افتخار یک عمر خدمت به این منطقه ایالات متحده وکیل و متولی آن افتخار میراث, اما من می تواند به ترک این منطقه در هیچ بهتر است دست از آدری. او باهوش ترین, ترین اصولی و موثر وکیل با آنها من تا به حال افتخار کار می کند."

به عنوان هیولایی روزانه که قبلا گزارش شده Barr حرکت اولیه در برابر برمن خراشیده مقامات و محاکمه وکلای مدافع در داخل اصلی عدالت به عنوان بخش واشنگتن دفتر مرکزی شناخته شده است. دو نفر در بخش داخلی بخش تایید به The Daily Beast که برمن تا به حال ارائه شده و کاهش یافته است فرصتی برای اجرای این بخش که در آن دستیار دادستان کل جودی شکار به طور ناگهانی اعلام کرد خروج خود را در اوایل این هفته اما کاهش یافته است.

بر این گزارش پس از آن خواسته برای برمن استعفای یک چهره به چهره ملاقات در نیویورک و زمانی که برمن ارائه نمی دهد آن را به سادگی بر آن اعلام کرد و که نسبت ناروا خواهد نامزد SEC صندلی جی کلیتون که هیچ دادستانی تجربه خود را به عنوان جایگزینی.

"برمن غنی—آنها دریافتند یک مرد که نمی کند نیاز به هر چیزی از آنها" گفت: این فرد با آگاهی از وضعیت داخل SDNY. "برمن نمی خواهد که کار ؟ گاهی اوقات ترین یکپارچگی می آید از unlikeliest ، چه کسی می توانست تصور می کردند که پسر یک Jersey توسعه دهنده املاک و مستغلات است که کار با چارلی کوشنر کسی که هرگز صورت خود را به نوبه خود به کسی که دارای خط؟"

نزدیک به نیمی از زمان خود را در اتاق کار, مغلوب ساختن پیشی جستن—که به طور ناگهانی اخراج برمن را سلف Preet Bharara در سال 2017—دارای groused مورد SDNY پرسنل و نیاز به یک خانه تمیز کردن از جمله گاهی اوقات به طور خاص خواستار برمن با نام. یک منبع مستقیم با آگاهی از این موضوع گفت: روزانه وحش که آنها حاضر بودند در شام با رئیس جمهور در سال گذشته زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن به طور خلاصه مورد بحث برمن در تماس تلفنی با "فاسد است."

او در پاسخ اولیه روز جمعه ارسال شده در منطقه جنوبی این صفحه در وزارت دادگستری, وب سایت برمن غم انگیز او در نظر گرفته شده باقی می ماند و نشان می دهد که بر فاقد قدرت برای حذف او از او شد و در نهایت قرار داده شده وجود دارد که توسط یک پانل از قضات فدرال پس از مغلوب ساختن پیشی جستن موفق به ارائه یک نامزد برای مجلس سنا مشاوره و رضایت 120 روز پس از او می خواهم قرار داده شده وجود دارد به طور موقت در آن دادستان کل جف جلسات. قضات سفارش, هنوز, در, اثر, می گوید که برمن را منقضی می شود تنها زمانی که در مجلس سنا تصویب رئیس جمهور نامزد برای نقش.

قضایی مجلس رئیس کمیته Rep. جری Nadler (D-NY) اعلام کرد جمعه شب که برمن دعوت شده بود به شهادت در نظارت جلسه در هفته آینده. اما با توجه به دو نفر با آگاهی از این وضعیت در صبح روز شنبه شده است وجود دارد هیچ ارتباطی از Nadler به بقیه کمیته در مورد هر گونه شهادت. یکی دیگر از حزب دموکرات در این کمیته فقط می گویند در شنبه شب که "ما در حال کار را از طریق گزینه های مختلف در حال حاضر."

و یکی از این منابع گفت: وجود این نشانه کمی در Nadler بخشی که او را تهاجمی تر مراحل را به Barr در مقابل کمیته برای بازجویی. بر راه اندازی شد به شهادت در مارس اما این جلسه به تعویق افتاد به دلیل بیماری همه گیر. از آن پس اعضای حمایت کرده اند که این کمیته را تمدید تلاش به سوال دادستان کل در تنظیم. اما یک فرد گفت: بعید است Nadler موضوع احضاریه برای بار چون رئیس است محدود توسط اعضای دموکرات رهبری است.

صبح روز شنبه رهبر اقلیت سنا چارلز شومر (D-n. y.) گفت: تلاش برای سرنگونی برمن "reeks بالقوه فساد از روند قانونی" و به نام کلیتون برای خروج نام خود را از نظر. به طور جداگانه قضایی مجلس سنا صندلی لیندسی گراهام گفت که به دنبال آبی لغزش سنت است که به نیویورک سناتور شومر و همکار دموکرات کریستن جیلیبرند موثر وتو بیش از هر نامزد مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است ارائه.

وزارت دادگستری دستورالعمل نیاز به هر گونه انتخابات مربوط به اتهامات به ثبت حداقل 90 روز قبل از مسابقه به معنای شروع از ماه اوت — مهلت است که می تواند مربوط به SDNY را پروب از جولیانی و مغلوب ساختن پیشی جستن 2016 افتتاحیه کمیته به عنوان به خوبی به عنوان آن پیگرد قانونی از بانک هالک بانک. همه است که اتفاق می افتد به عنوان کار دادگاه سیستم شده است کاهش قابل ملاحظه ای توسط coronavirus که یک دادستان سابق فدرال به عنوان "یک برکت و رحمت برای افراد یقه سفید تحقیقات جنایی."

غیر معمول تلاش برای جایگزین کردن بر تهدید به بیشتر مانع از SDNY پروب یک در حال حاضر در خدمت دادستان فدرال اشاره کرد.

"چه شرم آور است که با grand داوران عامل در چنین صورت محدود از ماه مارس بسیاری از بحرانی تحقیقات آهسته بوده است به پیشبرد. من نمی توانم بگویم که آیا رودی و یا هر کس دیگری می شده اند تحت تعقیب حال حاضر, اما کاهش سرعت در هیات منصفه فعالیت شده است یک برکت و رحمت برای افراد یقه سفید تحقیقات جنایی" این دادستان گفت: روزانه وحش.

در سراسر تهمت جهان در این آخر هفته با فشار به بیرون راندن برمن بود را تشویق به عنوان یک گام کوچک در آنچه که بسیاری از مقامات و محافظه کار وفاداران امید خواهد بود بیشتر پاکسازی دولت فدرال است.

"در پرتو این فلین و دیگر موارد نقض حقوق بشر همه مولر تعقیب و فرزندان باید فرض به خطر بیافتد و باید منجمد و حسابرسی است. The lawless مقاومت توسط آمریکا ثابت می کند این نقطه گفت:" تام Fitton که منجر به راست متمایل سازمان قضایی تماشای باقی می ماند و مورد علاقه رئیس جمهور در توییتر و روباه را نشان می دهد.

—با گزارش های اضافی توسط نوح Shachtman اسپنسر آکرمن و بلیک Montogomery



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن