رواندا کلیسا پذیرای همجنسگرایان+ جامعه

رواندا همجنسگرایان+ نمازگزاران را در بر داشت یک کلیسا که آنها را می پذیرد و آنها را در خانه احساس. اما در جای

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

رواندا همجنسگرایان+ نمازگزاران را در بر داشت یک کلیسا که آنها را می پذیرد و آنها را در خانه احساس. اما در جای دیگر در آفریقا و کسانی که آشکارا گی یا لزبین هنوز تعصب و آزار و اذیت.

یک کلیسای جدید در رواندا است درهای خود را به این کشور همجنسگرایان+ جامعه ارائه آنها را با یک فضای امن برای عبادت در شرایط خود را.

کلیسای جدید به نام "کلیسای خدا در آفریقا در رواندا" است که در پایتخت آن کیگالی. آن را در یک زمان می آید زمانی که بشر+ جامعه در رواندا است که به تدریج به دست آوردن پذیرش و احترام در یک هنوز هم تا حد زیادی محافظه کار جامعه است.

در حالی که بسیاری از جریان اصلی خانه از نماز فرستاده اند و آنها را دور و یا آنها را احساس ناخوشایند در گذشته و امروز بیشتر و بیشتر رواندا هستند احساس امنیت را برای بیرون آمدن به عنوان همجنسگرا یا فراجنسیتی.

کلیسا نیز فراهم می کند یک محل به راحتی به کسانی که بدون حمایت سیستم یا که دوری از جامعه و خانواده خود را.

ادامه مطلب: چرا همجنسگرایی تابو است و در بسیاری از کشورهای آفریقایی?

ژان d'amour Abijuja یک همجنسگرا از اعضای کلیسا بود لگد از یک کلیسای پنطیکاستی در کیگالی و پس از آن اعضای ارشد خود را کشف گرایش های جنسی.

در حال حاضر Abijuja پیدا کرده است محل آسایش است. "هنگامی که این کلیسا باز من اومدم اینجا چون ما پرستش خدا بدون هیچ ننگ گفت:" DW "حتی کسی مثل من با dreadlocks خوش آمدید. و در حال حاضر من آواز دوباره."

A gay pride march in Johannesburg, South Africa (picture-alliance/dpa/K. Ludbrook)

آفریقای جنوبی که قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان در سال 2006 دارای سالانه همجنسگرایان در ماه مارس است. اما برای بسیاری از کشورهای آفریقایی پذیرش همجنسگرایان+ جامعه است که هنوز هم یک مبارزه

هوموفوبیا باقی مانده زیاد در رواندا

رواندا است نه قانونی و نه جرمزدایی روابط هم جنس اما جامعه هنوز هم نگه می دارد به محافظه کار و نگرش نسبت به همجنسگرایی.

ابهام در قوانین موجود برگ اعضای همجنسگرایان+ جامعه در یک حالت برزخ است.

Abijuja می گوید که او به دنبال آرامش از خدا و دین پس از احساس جدا شده توسط جامعه است. "ما در مواجهه با چالش های بسیاری اما توصیه من به همه این است تا قبل از خدا و دعا به او برای تسکین," او توضیح می دهد و اضافه کرد که جداسازی به خصوص خطرناک است به عنوان آن می تواند منجر به افسردگی و یا خودکشی.

هوموفوبیا نیست فقط شایع در جوامع مذهبی در رواندا بلکه در محل کار.

در سال گذشته معروف رواندا خواننده انجیل آلبرت Nabonibo فرستاده تکان طریق این کشور هنگامی که او بیرون آمد ، به عنوان یک نتیجه Nabonibo خود را از دست داد و شد خارج از آپارتمان خود را.

ادامه مطلب: دادگاه کنیا تاخیر در تصمیم گیری در مورد همجنسگرایی

کشیش Jean de Dieu Uwiragiye است که یک عضو از همجنسگرایان+ کلیسا تنش اعتقاد خود را که خدا دوست دارد همه مردم به طور مساوی.

"ما موعظه خبر خوب این است که تبعیض علیه مردم," او گفت: DW. "هر کس آزاد است به اینجا می آیند صرف نظر از اینکه آنها بخشی از همجنسگرایان+ جامعه است. آنچه مهم است این است که موعظه عشق و رستگاری از خدا."

رئیس جمهور رواندا پل Kagame در گذشته اجتناب سوال در مورد همجنسگرا ستیزی این ادعا که این کشور در برخورد با مسائل مهم تر است و تمام رواندا بودند برابر قانون اساسی با وجود قوانین مبهم.

دین را حفظ نفوذ قوی

حدود 93 درصد از کشورهای جنوب صحرای آفریقا هستند یا مسیحی (63 درصد) و یا مسلمان (30%) ساخت این قاره یکی از جهان ترین مناطق مذهبی.

این باورها اطلاع رسانی و شکل بسیاری از جنبه های زندگی مردم از جمله نگرش آنها نسبت به همجنسگرایان+ جامعه است.

غنا یک مسیحی کشور با اکثریت (72 درصد) مخلوط رکورد وقتی که می آید به درمان, گی, دوجنسی, زن و نما مردم به همان اندازه.

"این مسئله در مورد همجنسگرایان است و نه یک مشکل به خصوص در زمینه" کشیش ویلبرفورس آثار یک کشیش در پیروزی Bible Church بین المللی در غنا گفت: DW. "اگر من آن محدود کردن در غنا زمینه, چرا که به عنوان یک جامعه ما اخم در هر شکل از روابط جنسی که بین یک مرد و یک زن است. شده است که این سنت در کشور ما است."

اما کشیش آثار معتقد است که کلیسا باید به استقبال هر کسی که آرزوهای خود را به عبادت: "اگر کسی که از نظر ما به گی که ما افکار درونی می تواند به کسی گفته می شود 'نجس' می خواهد برای آمدن به کلیسا و سپس ما راه اندازی موانع در برابر چنین یک فرد است. برای من که اشتباه خواهد بود و غیر قابل قبول عمل است."

"همجنسگرایی غیر طبیعی است"

Shehu Dalhu Abdul Moomin in an interview with DW (DW/M. Suuk)

غنا شهو Dalhu Abdul مومین معتقد است, گی, مردم نیاز به درمان چرا که "آنها از نظر اخلاقی بیمار"

اما همه در حال تغییر است خود را طولانی-برگزار نگرش است. شهو Dalhu Abdul مومین رئیس Zongo تامالی و رئیس جامعه شیعه در منطقه شمال غنا می گوید همجنسگرایی باید درمان شود به عنوان یک بیماری اخلاقی.

"ما باید برای دیدن آن به این ترتیب" او گفت: DW. "شما می توانید تصور کنید که یک ملوان کشتی در فرودگاه تلاش و یا به فکر یک کشتی قایقرانی در فرودگاه ؟ به نظر می رسد غیر طبیعی است."

او می افزاید: "ما در یک جامعه و برای آنها را به زندگی در این راه...تاثیر آن بر جامعه نیز هست."

خشونت و رد رایج در اوگاندا

در ماه نوامبر سال 2019 اوگاندا پلیس گرد 125 نفر در یک گی-دوستانه بار در کامپالا ده ها تن از آنها در حال حاضر با اتهامات عنوان شده علیه.

اما مقامات در اوگاندا تنها کسانی نیستند که به ظاهر شکار کردن همجنسگرایان+ جامعه است. گروه های مذهبی در اوگاندا در نظر گرفته شود حتی بیشتر خصمانه به حدی که افرادی که همجنسگرا هستند اخراج از مکان عبادت توسط شبان, کشیش یا امامان با توجه به فارسی وکیل Nicolas Opiyo.

"پس همجنسگرایان+ جامعه خود را آغاز کرده است ایمان حرکات برای پیدا کردن معنوی تغذیه" Opiyo گفت: DW.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب