چگونه است که COVID-19 همه گیر تحت تاثیر رفتار جنسی زنان?

یک مطالعه اخیر از ترکیه دریافتند که زنان میل جنسی و تعداد دفعات مقاربت افزایش طول COVID-19 همه گیر اما کیفیت خ

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

یک مطالعه اخیر از ترکیه دریافتند که زنان میل جنسی و تعداد دفعات مقاربت افزایش طول COVID-19 همه گیر اما کیفیت خود را از زندگی کاهش یافته است. یافته های منتشر شده در مجله بین المللی Gynecology & Obstetrics.

در این مطالعه از 58 زنان شرکت کننده در مقاربت جنسی به طور متوسط 2.4 بار در هفته در طول بیماری همه گیر در مقایسه با 1.9 بار در 6 تا 12 ماه قبل به این بیماری همه گیر. قبل از همه گیر 32.7 درصد از شرکت کنندگان مورد نظر برای باردار شدن, در مقایسه با 5.1% در طول همه گیر; با این حال, استفاده, جلوگیری از بارداری کاهش یافته است در طول بیماری همه گیر.

قاعدگی و اختلالات شايع تر بود در طول همه گیر تر از قبل (27.6% در مقابل 12.1%) و شرکت کنندگان در تولید بدتر نمرات در پرسشنامه بر اساس عملکرد جنسی در طول بیماری همه گیر در مقایسه با نمرات قبل از همه گیر.

در مورد مجله

The International Journal of Gynecology & Obstetrics منتشر مقالات در تمام جنبه های اساسی و تحقیقات بالینی در زمینه زنان و زایمان و موضوعات مرتبط با تاکيد بر مسائل در سراسر جهان از علاقه.

در مورد Wiley

ویلی درایوهای جهان رو به جلو با تحقیقات و آموزش و پرورش. از طریق انتشار سیستم عامل و خدمات ما کمک به دانشجویان و محققان دانشگاه ها و شرکت های بزرگ برای رسیدن به اهداف خود در همیشه در حال تغییر جهان است. برای بیش از 200 سال ما تحویل داده اند عملکرد سازگار به همه ما سهامداران. وب سایت این شرکت را می توان در www.wiley.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن