برادوی لیگ جمهور امیدوار است در ماه ژانویه بازگشایی کامل—با تئاتر و ماسک

Charlotte سنت مارتین رئیس جمهور برادوی لیگ روشن می سازد او نیست "باید یک توپ کریستال." اما او اعتقاد شخصی است

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

Charlotte سنت مارتین رئیس جمهور برادوی لیگ روشن می سازد او نیست "باید یک توپ کریستال." اما او اعتقاد شخصی است که در برادوی را بازگشایی در ژانویه 2021 او نشان می دهد در یک مصاحبه اختصاصی با دیلی بیست " است.

برای St. Martin, برادوی است پس از همه گیر بازگشایی به معنی پروتکل های ایمنی که در محل برای اطمینان از مخاطبان می تواند نشستن در کنار یکدیگر به عنوان آنها قبل از اینکه به احتمال زیاد حداقل در فاز اول بازگشایی—پوشیدن ماسک, با, بازیگران, خوانندگان و رقصندگان قادر به انجام در همان شماره و نزدیکی و با همان انرژی به عنوان قبل از.

"ما می دانیم که ما می توانیم اجتماعی فاصله در تئاتر با ارائه مدل های مالی ما" سنت مارتین گفت.

بسیاری از "محتاطانه خوشبین" اعضای برادوی لیگ ملی انجمن تجارت برای برادوی صنعت ایجاد شده در سال 1930—باور بازگشایی تاریخ به پایان این سال "و برخی بر این باورند که تا بهار سال 2021," او گفت:.

برادوی را بسته بود و برای اولین بار اعلام کرد بلافاصله موثر در مارس 12. در ماه مه بسته شد رسما افزایش یافته است. لیگ گفت که همه برادوی بلیط می تواند یا مسترد یا رد و بدل شده برای همه نشان می دهد که منتهی به سپتامبر. 6. سنت مارتین گفت: این تاریخ انتخاب شده بود با تابستان "به عنوان یک سفر زمان" در ذهن است. لیگ می خواستم به مردم "به اندازه کافی توجه کنید به برنامه های دیگر." در حال حاضر برادوی به احتمال زیاد باقی می ماند بسته از طریق پاییز و اوایل زمستان است.

"من در واقع هستم کمی خوش بینانه تر از کسانی که می گویند برادوی را بازگشایی در بهار اما من تمایل به یک فرد خوشبین" سنت مارتین. "من تمایل به فکر می کنم از آن خواهد شد پس از این برای اولین بار از سال در ماه ژانویه فقط به خاطر اینکه از تعداد گسترده ای از مردم که برای آمدن به شهر نیویورک در اطراف تعطیلات."

در این سال او فکر نمی کند که یک برادوی که بازگشایی قبل از کریسمس بود که زمان کافی برای acclimatize به رسیدگی ممکن کریسمس جمعیت "به عنوان همه چیز به حالت عادی بازگشت. شما به سختی می تواند راه رفتن را از طریق یک تئاتر در نوامبر یا دسامبر. اگر برادوی باز بود و گردشگری بود به ما می شود تست اجتماعی فاصله خیلی به شدت و به طور چشمگیری و ما باید بسیاری از مراحل به طریق قبل از آن."

"ما در رحمت آمار و اطلاعات پزشکی دولت ارائه می شود هر روز" سنت مارتین گفت. تفاوت پیش بینی ها در اطراف بازگشایی وابسته "که در آن شما در بهداشت و علوم منطقه" او گفت:. "بهار مردم بر این باورند که زمانی که یک واکسن در دسترس خواهد بود—که زمانی که برادوی دوباره باز خواهد شد. اما هر روز وجود دارد اطلاعات جدید مانند اخبار از واکسن در حال توسعه در اوایل."

لیگ 700-به همراه اعضای شامل تئاتر صاحبان و اپراتورهای تولید کنندگان و مجریان و مدیران کل در شهرستانها آمریکای شمالی و همچنین تامین کنندگان کالا و خدمات به تئاتر تجاری میباشد.

تاثیر COVID-19 در برادوی اندازه گیری شده در این بسته از مشخصات بالا نشان می دهد مانند یخ زدهو داستان های شخصی از ارقام مانند بازیگر نیک کردرو و پیشرو طراح ادوارد پیرس.

سنت مارتین گفت که در ده هفته برادوی بوده است از دست دادن به طور متوسط از $35 میلیون یک هفته; این باقی خواهد ماند با این حال زمانی برادوی باقی می ماند بسته شده است. اگر این همچنان به ژانویه که به معنی از دست دادن کل در حدود 1.5 میلیارد دلار—با مجموع سمت 2 میلیارد دلار اگر بسته شدن همچنان به بهار آینده.

"من یک اقتصاددان" سنت مارتین گفت: زمانی که این خبرنگار پرسید: چه مدت برادوی می تواند حفظ چنین ضرر و زیان است. حدود یک در چهار را نشان می دهد جبران سرمایه گذاری های خود را, او گفت:, و او تا به حال شنیده ها از تولید کنندگان که "هنوز هم بر این باورند در محصولات خود را که آنها می توانید به عقب می آیند و به خوبی انجام دهد."

هر زمان که برادوی بازگشت, St. Martin گفت: این امر نه از نظر مالی دوباره بجای اول برگشتن به سرعت.

"اگر من با استفاده از حس مشترک من من می گویند برادوی خواهد بود اما نه به عنوان قوی به عنوان آن بود زمانی که آن را بسته" سنت مارتین. "این ممکن است چند سال به عقب بر گردیم به حضور قوی و سودآوری است. و من ممکن است اشتباه باشد. ممکن است چهار سال, اما من شک ندارم ما خواهد بود."

"ما نمی توانیم اجتماعی فاصله بازیگران و خدمه در این 100-year-old-به علاوه ساختمان. و ما نمی توانیم به لحاظ اجتماعی فاصله مخاطبان"

شده است وجود دارد بحث اجتماعی-فاصله راه های جدید انجام روش های جدید دیدن را نشان می دهد; کمتر از نوازندگان کمتر مخاطبان. اما سنت مارتین را می بیند تولد برادوی با عنوان بسیاری از پروتکل های ایمنی برای مخاطبان و هنرمندان در محل به عنوان امکان پذیر است—به همان اندازه مانند برادوی به عنوان امکان پذیر است.

"ما نمی توانیم اجتماعی فاصله بازیگران و خدمه در این 100-year-old-به علاوه ساختمان" سنت مارتین گفت. "و ما نمی توانیم به لحاظ اجتماعی فاصله مخاطب. ما فوق العاده تئاتر کارکنان, اما آنها گران ترین تئاتر کارکنان در جهان است."

مالی فعلی مدل برادوی که در آن مالی حاشیه آنقدر تنگ حتی زمانی که نشان از فروش خوب, به معنی اجتماعی فاصله برادوی قابل دوام نیست گفت: St. Martin, حتی اگر برخی از نشان می دهد می تواند انفرادی و کنسرت و یا یک مرد یک زن را نشان می دهد. نه هر نشان می دهد نیاز به یک ارکستر.

"ما پیش بینی برخی از دست دادن کسب و کار هنگامی که ما بازگشایی" سنت مارتین. "اما ما در حال رفتن به باز کردن تا زمانی که ما از اطلاعاتی که به ما می گوید آن را امن برای نشستن در کنار یکدیگر و برای بازیگران و خدمه به رقص و بوسه و هر چیز دیگری آنها را انجام دهد عرق کردن در هر یک از دیگر. ما قصد داریم برای قرار دادن زندگی مردم را در معرض خطر حداقل نه آگاهانه."

آن خواهد بود "غیر منطقی" سنت مارتین پیش بینی نشده است که کمتر را نشان می دهد را برای بازی در برادوی است. کامل تخته سنگ را نشان می دهد برنامه ریزی شده برای افتتاح این بهار سه لغو شده, دو به تعویق افتاد سقوط ("که به معنی گرفتن دوباره به تعویق افتاد احتمالا" سنت مارتین).

سوال سنت مارتین گفته بود برای نشان می دهد که در حال حاضر باز و کسانی که برنامه ریزی برای باز کردن "چگونه می تواند آنها را نگه دارید خود را ریختگی و تامین مالی سالم و دست نخورده به اندازه کافی برای آمدن به عقب ؟ آن را به هزینه $750,000 به 1.5 میلیون دلار به relaunch." این امر می تواند منطقی" به فرض همه برادوی تئاتر خواهد بود اشغال شده و یا کامل.

هنگامی که آنها در بسته وجود دارد دو یا سه را نشان می دهد در برخی از سالن های تئاتر' لیست انتظار گفت: سنت مارتین. "مردم همیشه پرشور به پروژه های خود را به روی صحنه است. اما این در حال حاضر به اقتصاد ملی بهداشت و ایمنی و چیزهایی که ما کنترل نیست که تاثیر ما است."

برخی از تئاتر خواهد بود خالی به طور موقت St. Martin گفت. "اگر شما باید 40 تئاتر و 25 را نشان می دهد که به معنی 15 سالن بسته خواهد شد. من فکر نمی کنم وجود هر گونه شک و تردید آنها را به زندگی بازگشت—و این است که یک تشویق کننده زبان. ما به طور موقت تعطیل تمام زمانی که تئاتر ، نشان می دهد ممکن است یک ضربه و نزدیک و نشان دادن آینده آماده خواهد شد برای از سه تا شش ماه بعد. من فکر نمی کنم هر تئاتر را برای خوب است."

هر چه از لیگ کارشناسان توصیه می کنند این اتحادیه به نمایندگی از برادوی را 96,900 کارگران نیز به دنبال مشاوره.

برای مثال بازیگران' انجمن حقوق صاحبان سهام—که رئیس جمهور کیت Shindle صحبت خواهد شد در جزئیات به The Daily Beast در آینده قطعه—استخدام David Michaels, معاون وزیر کار برای ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (OSHA) در طول دولت اوباما به توصیه پست-COVID شرایط کار.

"چرا اتلاف پول ما به مردم به ما بگویید که آنها در حال آمدن به عقب تا زمانی که آنها احساس امن است ؟ آن را یک دانشمند موشک به شکل که"

سنت مارتین گفت: برادوی لیگ هنوز بررسی نگرش مخاطبان. "ما طرح نیست تا زمانی که منحنی کاملا مسطح چون چرا اتلاف پول ما به مردم به ما بگویید که آنها در حال آمدن به عقب تا زمانی که آنها احساس امن است ؟ آن را یک دانشمند موشک به شکل که.

"حرفه ای ترین محققان ما صحبت کرد گفت:" شما لازم نیست انجام یک نظرسنجی در "شوک و وحشت' فاز. من می دانم که بسیاری از مردم هستند و برای آنها خوب است. ما شروع خواهد شد که تحقیقات زمانی که ویروس به پهن کردن در نیویورک و برخی از خطوط ایجاد شده است."

مخاطبان گفت: "سنت مارتین می توانید انتظار به پوشیدن ماسک و رفتن را از طریق حرارت چک و همچنین شرکت کنید و راهنمایی در مورد نحوه ورود و ترک در تئاتر (و امیدوارم چگونه به گردش در آنها—نوعی بازی فوتبال راگبی حتی در زمان های قدیمی تر به عنوان برادوی را برانگیخت دانم از mingling در intermissions و صف بندی برای دستشویی).

در برادوی آینده "من فکر می کنم شما احتمالا می خواهید مقدار زیادی از تماس با ما فعالیت های مانند با اسکن بلیط و بدون لوله ها و دست شسته در دستشویی" سنت مارتین. امتیازی سرور او گفت: به احتمال زیاد با پوشیدن ماسک و دستکش و "خدمت به نوشیدنی خود را در یک لیوان کاغذی است که شما شخصا پرتاب دور. محصولات جدید در حال توسعه هستند و هر روز آن را به نظر می رسد."

برادوی صف طولانی در حال حاضر در خارج از تئاتر قبل از همه گیر. آنها چگونه می توانند با کار در یک دوران اجتماعی فاصله این خبرنگار پرسید. "من امیدوارم که آن را تبدیل به یک مشکل که من به این معنی نیست که مخاطب می آید و" سنت مارتین. "وجود دارد این است که برخی فکر که کنار خیابان برادوی خواهد بود تعطیل به جای خطوط و فعال اجتماعی فاصله."

وجود دارد نه برای سود تئاتر در برادوی است. آیا سنت مارتین می خواهید در برادوی به دریافت این نوع از شهر و ایالت و یا فدرال حمایت مالی از قبیل تئاتر دریافت در کشورهایی مانند انگلیس و آلمان ؟

"بله آن را به خوبی خواهد بود برای دریافت برخی از پشتیبانی جدی" سنت مارتین. "ما مطلقا نه یک پنی از شهرستان و یا دولت و یا دولت فدرال بر خلاف لندن و بسیاری جاهای دیگر. ما با ارائه یک $14.3 میلیارد دلار تاثیر اقتصادی در شهر نیویورک به تنهایی. آیا آن را نمی شود خوب برای به دست آوردن کمی که به عقب؟"

تا به حال St. Martin تا به حال خواسته یا لابی برای چنین پول برای برادوی, این خبرنگار پرسید.

"البته."

و پاسخ بود ؟

St. Martin خندید. "نه" او به یاد می آورد به صراحت در پاسخ او داده شده بود. "من فکر می کنم یک شهردار گفت:" چه می خواهید انجام دهید ؟ حرکت می کند؟' این بود که یک مدت زمان طولانی در پیش است."

می تواند این راهپیمایی از همه گیر منجر به برادوی مالی مدل ساخته شده در اطراف کمتر هزینه را فشار محصولات را به پول آنها باید در حال حاضر ؟

"این یک 'اگر'" گفت: "سنت مارتین. "اگر حقوق و دستمزد به طور چشمگیری کاهش, اگر, اجاره, برای, تئاتر, کاهش, اگر هزینه برای تمام طراحان کاهش, ما می تواند دوباره و اجتماعی فاصله و قیمت پایین تر."

تا به حال سنت مارتین هرگز در نظر گرفته زنده ماندن از چنین مدل "اما من همچنین می دانستم که هرگز وجود دارد می تواند یک بیماری همه گیر می تواند خاموش کردن جهان است." این چالش می تواند به پوسته پوسته شدن از برادوی عادلانه و قابل اجرا و از نظر مالی پایدار برای همه کسانی که کار بر روی آن.

"من فکر می کنم ما بر این باورند که بخشی از تئاتر و تجربه تئاتر است که در مورد به اشتراک گذاشته احساسات مشترک و شادی و اشک. این چیزی است که باعث می شود زندگی می کنند تئاتر متفاوت از هر چیز دیگری"

"اگر آن را ممکن است آن را در حال حاضر خواهد بود," سنت مارتین گفت: این احتمالا اساسا ابداع برادوی است. "من نمی دانم که در آن است. بیایید می گویند برادوی نمی توانید به عقب می آیند در ژانویه آینده, سپس آن را نمی تواند دوباره در بهار وجود دارد خواهد بود یک مدل متفاوت? من نمی دانم اما ما بخواهید اگر ما می خواهیم به کار در تئاتر و اگر ما می خواهیم بین المللی گردشگری در شهر نیویورک به عقب می آیند و اگر ما می خواهیم این شهر به همه آن است که—پس از آن شاید. اما وجود خواهد داشت بسیاری از درد به طریق قبل از اینکه ما همیشه وجود دارد."

کسانی که بحث در اطراف یک مدل جدید آغاز شده در میان تولید کنندگان? "من فکر می کنم زود است که, اما من شک ندارم که مردم در حال بحث در مورد آن, اما آنها نه بحث در مورد آن را به عنوان بخشی از وظیفه ما این نیروهای."

"من فکر نمی کنم من قصد دارم برای سرگرم کردن که صادقانه" سنت مارتین از این رادیکال اختراع مجدد ، "من فکر می کنم ما بر این باورند که بخشی از تئاتر و تجربه تئاتر است که در مورد به اشتراک گذاشته احساسات مشترک و شادی و اشک. این چیزی است که باعث می شود زندگی می کنند تئاتر متفاوت از هر چیز دیگری است."

بنابراین به روشنی در این خبرنگار پرسید: برای سنت مارتین شخصا تولد برادوی است که در اصل قدیمی برادوی—چگونه از مخاطبان قادر به نشستن به چگونه نوازندگان قادر به انجام ؟

"بله."

"من معتقدم که ما به عقب خواهد بود و در نهایت ما خواهد بود که قبل از"

به منظور دستیابی به یک راه موثر و ماندگار بازگشایی مجدد برادوی لیگ افزایش یافته است که تعدادی از نیروهای وظیفه به دنبال در همه مسائل اطراف برادوی را تولد دوباره از 15 تا 22. "همانطور که اگر 15 به اندازه کافی نیست" گفت: "سنت مارتین drily. "همانطور که ما یاد بگیرند که بیشتر از همه چیز آن را ایجاد نیاز برای بیشتر مردم را به انجام مشق شب."

چهار وظیفه نیروهای در حال کار بر روی پروتکل های ایمنی—به عنوان آنها مربوط به پشت صحنه و در تئاتر و دیگران برای تور. وجود دارد 10 بازاریابی وظیفه نیروهای منظور "چگونه ما اجازه دهید مردم می دانند که آنچه ما متفاوت است. ما می تواند انجام بسیاری برای کاهش چالش های, اما اگر مردم در مورد آن نمی دانم چه خوب خواهد شد که اگر ادراک آن تغییر نکرده است" گفت: "سنت مارتین.

دیگر وظیفه نیروهای متمرکز در دولت تسکین انواع مختلف و بیشتر نیروهای وظیفه را تکامل "را به عنوان ما بیشتر یاد بگیرند." لیگ است که رسیدن به کارشناسان پزشکی در اطراف مسائل مانند هوا نمونه. آن را خیلی زود به اطلاعیه او گفت: اصولا چون مشاوره و اطلاعات "تغییرات یک شبه."

St. Martin نمی خواهد استادانه درست شده در بحث های لیگ تا به حال با برادوی اتحادیه های کارگری پس از توافق جعلی در آغاز همه گیر برای اطمینان از صدها نفر از کارگران پرداخت شد برای یک مقدار مشخصی از زمان را از طریق آوریل است.

"بله, ما در بحث و گفتگو با اتحادیه های کارگری در همه زمان اما به منظور تقویت هر چیزی وجود دارد به پول در دسترس است و بسیاری از نشان می دهد باید اجرا از پول" سنت مارتین.

لیگ گفت: "سنت مارتین مشغول به کار بود با نیویورک مقامات دولتی در آلبانی و دولت فدرال در واشنگتن دی سی, هل دادن برای تمدید بیمه بیکاری و گسترش پوشش بیمه درمانی. St. Martin خوشبین است که قهرمانان عمل خواهد شامل یک بند را قادر می سازد بیکار و افرادی که بیمه بهداشت و درمان اجرا شده است را به خود کبرا بیمه توسط دولت پرداخت می شود.

"بسیاری از نشان می دهد حتی بزرگ نشان می دهد که تا به حال بزرگ پیشرفت در معرض خطر با استفاده از این پیشرفت تا جایی که شما دریافت پول از به پرداخت برای همه است ؟ "

"هیچ کس جلوگيري از تولید" و تئاتر "حساب های بانکی" سنت مارتین. "این از خوبی از قلب خود را و صادقانه تمایل به مراقبت از همه مردم در برادوی است." اگر تولید کنندگان و تئاتر می تواند همچنان به کارگران پرداخت همانطور که در توافق اولیه, آنها, او گفت:. "اما آن را به مقدار زیادی از پول. بسیاری از نشان می دهد حتی بزرگ نشان می دهد که تا به حال بزرگ پیشرفت در معرض خطر با استفاده از این پیشرفت تا جایی که شما دریافت پول از به پرداخت برای همه است؟"

تر مخاطبان و گردشگری بین المللی که دو مهم حوزه است که سنت مارتین تصدیق دشوار خواهد بود برای جذب بازگشت.

اما او گفت که او در زمان برخی از قلب از مخاطبان میباشد. فصل گذشته میانگین سنی مخاطبان عضو 42 بود. و تنها 15 درصد از مخاطبان شد بیش از 65.

"قطعا وجود دارد برخی از مردم ما از دست دادن تا COVID وجود ندارد هر بیشتر در" سنت مارتین "اما مخاطبان ما شده است گرفتن جوان است. در فصل گذشته 25 درصد از مخاطبان بود زیر 25 و 3 میلیون زير 18. منطقه ما بیشتر نگران این است که گردشگران بین المللی: آنها 19 درصد از کسب و کار در فصل گذشته و ما آن را باور خواهد بود در حالی که قبل از آنها به دلیل محدودیت های مسافرتی و غیره."

سنت مارتین امیدوار است همانطور که در مطلب قبلی لحظه از بحران, که گردشگری داخلی به شهر نیویورک را افزایش می دهد—هنگامی که بازدید کنندگان احساس راحتی به انجام این کار -- اما او می داند که به این مناسبت در نیویورک بوده است در قلب این بیماری همه گیر است که ممکن است قرار داده گردشگران داخلی است.

"ما می دانیم وجود دارد بسیاری مشتاق تئاتر که نشان خواهد داد تا لحظه ای که مجاز به نشان می دهد تا" سنت مارتین. "این یک زمان از عدم قطعیت اما در پایان روز, من معتقدم که ما به عقب خواهد بود و در نهایت ما خواهد بود که قبل از."

سپس این مسئله وجود دارد از افرادی که مایل به صرف پول در برادوی بلیط—نرخ بیکاری در سطح رکورد و مردم عصبی در مورد امور مالی شخصی خود را می خواهند و یا قادر به پرداخت هزینه برای بلیط ؟

"مطبوعات را دوست دارد به بحث در مورد $800 همیلتون و $1,100 بروس اسپرینگستین بلیط وجود دارد 39 دیگر نشان می دهد برادوی"

"که منطقی است" اذعان سنت مارتین "اما تئاتر ما کاملا تجاری است. ما نمی بودجه دولت است. این عرضه و تقاضا قیمت گذاری مدل. فصل گذشته ما بود بزرگترین فصل در تاریخ است. ما تا به حال 14.8 میلیون تئاتر و 75 درصد را نشان می دهد تحت $125 50 درصد را نشان می دهد تحت $100. این قیمت گذاری حق بیمه هر کس می شنود در مورد نشان دهنده 3 تا 5 درصد را نشان می دهد. و بسیاری از حق بیمه قیمت را نشان می دهد $140. ما در خط با ورزش حرفه ای و کنسرت و اشکال دیگر از سرگرمی زندگی می کنند.

"مطبوعات را دوست دارد به بحث در مورد $800 همیلتون بلیط و 1100 $بروس اسپرینگستین بلیط وجود دارد 39 دیگر نشان می دهد در برادوی است. من فکر می کنم آن را به احتمال زیاد ما به برخی از تغییرات قیمت. چگونه عمیقا با تخفیف آنها بستگی به شرایط مالی هر مدل که تغییرات است. هزینه های اجرا نیز ارزان نیست. بسیاری از فیلم های موزیکال هزینه 1 میلیون دلار به علاوه در هزینه های در حال اجرا. بلیط رو باید یک قیمت خاص برای نمایش به باز بماند.

"مردم می خواهند برای رفتن به برادوی را نشان می دهد. آنها بحث در مورد قیمت آن چقدر است اما آنها همچنان به خرید بلیط به بحث در مورد آن. من فکر می کنم ما خواهد بود. من فکر می کنم از آن خواهد شد بهترین فصل در تاریخ ؟ احتمالا نه. که یک زن و شوهر از سال, اما من فکر می کنم ما باز خواهد شد و پیدا کردن راه هایی برای انجام کسب و کار بنابراین ما می توانیم آن را ساخت."

منطقه ای تئاتر ممکن است خطر اما St. Martin آنها را می بیند شبیه به کسانی که از فروشگاه های بزرگ و کسب و کار است که ادعا فصل 11 ورشکستگی در طول بیماری همه گیر. "من فکر می کنم آنها را دوباره تحت مالکیت جدید و refinancing. تئاتر در حال کار سازندگان و قلب بسیاری از شهرستانها در سراسر کشور. من فکر نمی کنم آنها بسته ماندن برای مدت طولانی."

"عشق مردم به بگو برادوی در حال رفتن برای مردن, 'برادوی مرده است." من فکر می کنم برادوی زنده خواهد ماند. ما خواهد بود"

به برادوی "نیویورک بسیار بسیار شبیه به لندن" سنت مارتین گفت. "تئاتر یک راه زندگی در این شهر است. هشتاد درصد از افرادی که به نیویورک می آیند برای لذت بردن از لیست برادوی به عنوان شماره یک یا دو دلیل برای بازدید از.

"عشق مردم به بگو برادوی در حال رفتن برای مردن, 'برادوی مرده است." دو سال پیش ما تا به حال تنها 15 پخش و سرفصل بودند 'بازی مرده است' 'برادوی مرده است." سال آینده ما تا به حال بزرگترین بازی فصل در تاریخ است. من فکر می کنم برادوی زنده خواهد ماند."

"ما به عقب خواهد بود" سنت مارتین قول داد. "ما نمی خواهد به لحاظ اجتماعی فاصله یک مدل مالی و مردم خواهد بود قادر به بازگشت به برادوی دوباره. من نمی بینم برادوی مخاطبان نشسته با ماسک برای بقیه زندگی خود را, اما اگر شما نشسته است به تماشای تلویزیون reruns برای چند ماه گذشته شما ممکن است مایل به خطر کمی در حالی که با پوشیدن یک ماسک برای دیدن چیزی جدید و تازه و زنده در تئاتر است. این واقعا چیزی است که ما همه را با هم یاد بگیرند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن