San Diego منطقه ای زمین آزمایش و اثبات می پیوندد تلاش با کوالکام برای راه اندازی C-V2X برنامه در سن دیگو

کوالکام Technologies, Inc. و سن دیگو منطقه ای Proving Grounds (SDRPG) امروز اعلام کرد راه اندازی یک جدید C-V2X

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

کوالکام Technologies, Inc. و سن دیگو منطقه ای Proving Grounds (SDRPG) امروز اعلام کرد راه اندازی یک جدید C-V2X مستقیم برنامه ارتباطی لاین برای کالیفرنیا. C-V2X است که یک ارتباط مستقیم فن آوری طراحی شده برای ارائه وسایل نقلیه زمان تاخیر کم برای ارتباطات خودرو به خودرو (V2V) خودرو به کنار جاده ای زیرساخت (V2I) و وسیله نقلیه به عابر پیاده (V2P) بدون دخالت یک شبکه تلفن همراه یا شبکه های تلفن همراه و اشتراک, توسط عامل تعیین شده و هماهنگ 5.9 GHz طیف آن. SDRPG که متشکل از وزارت کالیفرنیا از حمل و نقل (Caltrans منطقه 11) این شهرستان از چولا ویستا و سن دیگو انجمن های ایالتی (SANDAG) و کوالکام فن آوری های طراحی شده این برنامه به منظور تسهیل در استفاده از مورد تحقیق و آزمایش برای خودرو ارتباطات در واقع بینانه شرایط عملیاتی. عمومی سازمان با هدف استفاده از این پروژه برای ارزیابی C-V2X قابلیت در سن دیگو جاده با انجام تکنولوژی پیشرفته تست و همچنین نشان دادن فن آوری های بالقوه برای بهبود ایمنی خودرو و ترافیک بهره وری.

کوالکام فن آوری یکی از SDRPG بخش خصوصی وابسته به کار با بخش دولتی همکاران به تکنولوژی پیشرفته تست و آمادگی برای پیاده سازی. برنامه دهانه در سراسر سه مسیر کریدور تجاری با C-V2X کنار جاده ای واحد (RSUs) شامل Qualcomm® 9150 C-V2X پلت فرم نصب شده در کنار بزرگراه و در نور ترافیک تقاطع از بزرگراه میان ایالتی 805 و ایالتی کالیفرنیا در مسیر 52 بزرگراه بین Sorrento Valley و کیرنی مسا. وسایل نقلیه مورد استفاده در این پروژه ارائه شده توسط Caltrans و مجهز تجاری C-V2X پردازنده واحد (OBUs) شامل Qualcomm® 9150 C-V2X پلت فرم. این C-V2X برنامه در کالیفرنیا در حال حاضر در حال وقوع است و انتظار می رود به گذشته از طریق نیمه دوم این سال است. در حالی که C-V2X طراحی شده است که در سطح جهانی و سازگار با 5G و تعریف دیگر پیشرفته سیستم کمک راننده (ADAS) از جمله سنسور دوربین و رادار و LIDAR سان دیگو C-V2X پروژه تمرکز خود را صرفا بر مزایا و قابلیت اطمینان از وسیله نقلیه فناوری های ارتباطی استفاده از خودرو به زیرساخت (V2I) استفاده از موارد مانند محدودیت سرعت جاده ای هشدار تعطیلی و بار سفر. این برنامه می پیوندد کلرادو و ویرجینیا که اعلام کرده اند محدود برای استقرار C-V2X تکنولوژی برای هر یک از کشورهای خود را.

برای حمایت از رشد C-V2X اکوسیستم این برنامه نیز ساخته شود باز به خودروسازان و جاده اپراتورها که علاقه به استفاده از این پروژه بستر های نرم افزاری برای تست و یا برای کشف پتانسیل برای صرفه جویی در هزینه مزایای مرتبط با تعبیه فن آوری تلفن همراه در وسایل نقلیه و هم افزایی بین استقرار ایستگاه های پایه تلفن همراه و کنار جاده ای زیرساخت ها است.

"به عنوان یک عضو از سان Diego منطقه ای زمین آزمایش و اثبات این شهرستان از چولا ویستا به شدت پشتیبانی از نسل بعدی خودرو فن آوری های ارتباطی مانند C-V2X که ما نگاه به بهبود ایمنی خودرو, ترافیک بهره وری و نسبت خودمختار رانندگی گفت:" چولا ویستا مدیر مهندسی لایحه واله. "ما مشتاقانه منتظر این تلاش مشترک با کوالکام فناوری برای کمک به اطلاع رسانی سیاست ها و تولید سیستم های جدید که انتظار می رود در نتیجه امن تر و کارآمد تر شبکه حمل و نقل برای منطقه است."

"کار ما با این سن دیگو منطقه ای Proving Grounds سازمان برای کمک به استقرار آن C-V2X برنامه به عنوان یکی دیگر از مهم نقطه عطف در ادامه ما پیشرفت متصل رانندگی فن آوری گفت:" جیم Misener, مدیر ارشد, مدیریت محصول کوالکام Technologies, Inc. "کار با زیرساخت های جاده ای مالک اپراتور به طور مشترک کشف و نشان دادن مزایای end-to-end حمل و نقل با استفاده از موارد که در آن C-V2X نه تنها نشان دادن تکنولوژی و تاثیر مثبت آن برای ایمنی از وسایل نقلیه رانندگان و مسافران محلی, اما نمایش آن در سطح ایالت و بین المللی تاثیر با توانایی خود را برای کاهش برخورد و حوادث است."

"استراتژیک هماهنگی با Caltrans شهر چولا ویستا و کوالکام فن آوری های حیاتی برای پیشبرد ارتباطی خودرو تست در کالیفرنیا گفت:" SANDAG صندلی و پووی شهردار استیو Vaus. "موفقیت ها و درس های آموخته شده از C-V2X نصب است که اطلاعات حیاتی ما نیاز به ترکیب این ظهور مفاهیم به برنامه ریزی حمل و نقل که SANDAG در حال انجام است برای این منطقه است. در خصوص تست مانند این می توانید تعیین کنید که چگونه فن آوری خواهد بود گنجانیده شده و به منطقه ای برنامه ریزی حمل و نقل."

C-V2X ارتباط مستقیم حالت طراحی شده است برای ارائه وسایل نقلیه کم پوشیدگی ارتباطات به طور مستقیم با سایر وسایل نقلیه جاده ای زیرساخت ها و عبور و مرور بدون دخالت یک شبکه تلفن همراه یا شبکه های تلفن همراه و اشتراک, توسط عامل در تعیین و هماهنگ 5.9 GHz طیف آن است که کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) پیشنهاد کرده است به تخصیص برای C-V2X. در ارتباطات مستقیم حالت C-V2X نیز تسهیل توانایی وسایل نقلیه برای به اشتراک گذاری اطلاعات بدون دخالت شبکه های تلفن همراه و حمایت از ایمنی آگاهانه برنامه در حالی که ارائه راننده ناشناس ماندن. مکمل پیشرفته دیگر سیستم کمک راننده (ADAS) سنسور مانند دوربین های رادار و LIDAR, C-V2X فن آوری طراحی شده است برای حمایت از 360 درجه non-line-of-sight (NLOS) آگاهی و طراحی شده است برای گسترش یک خودرو توانایی دیدن و درک محیط پایین جاده در کور, تقاطع و یا در شرایط بد آب و هوا.

برای کسب اطلاعات بیشتر در سن دیگو C-V2X پروژه, لطفا برای ورود بر روی کوالکام C-V2X سایت.

در مورد کوالکام

کوالکام است پیشرو در جهان از فن آوری بی سیم مبتکر و نیروی محرکه توسعه و راه اندازی و گسترش 5G. زمانی که ما با متصل کردن گوشی به اینترنت موبایل از انقلاب متولد شد. امروز ما بنیادی فن آوری های فعال تلفن همراه در اکوسیستم و در هر 3G, 4G و 5G گوشی های هوشمند. ما را از مزایای تلفن همراه به صنایع جدید از جمله خودرو, اینترنت, از همه چیز و محاسبات و پیشرو راه به یک جهان که در آن همه چیز و همه کس می تواند به برقراری ارتباط و تعامل یکپارچه.

کوالکام گنجانیده شده شامل ما صدور مجوز کسب و کار آنها و اکثریت قریب به اتفاق ما ثبت اختراع نمونه کارها. کوالکام Technologies, Inc. یک شرکت تابعه از کوالکام گنجانیده شده, عمل, همراه با شرکتهای تابعه آن قابل ملاحظه همه ما مهندسی و تحقیق و توسعه توابع و قابل ملاحظه ای از محصولات و خدمات کسب و کار از جمله ما QCT نیمه هادی کسب و کار.

در مورد Caltrans منطقه 11

Caltrans منطقه 11 در خدمت یکی از مهمترین و از نظر جغرافیایی و فرهنگی مناطق مختلف در کشور و شامل سن دیگو و امپریالیستی بوده است. دهانه آن به کل کالیفرنیا و مکزیک مرز از سواحل اقیانوس آرام به آریزونا می رسد شمالی از مرز بین المللی به نارنجی و رودخانه شهرستانهای استان است. در این منطقه حدود 1,000 centerline مایل از شهری و روستایی و بزرگراه و بیش از $781 میلیون نفر در زمان ساخت و ساز. بازدید کنندگان به این منطقه اغلب شگفت زده برای پیدا کردن که در عرض چند ساعت کوتاه ممکن است به تجربه گسترده طیف وسیعی از شرایط آب و هوایی و زمین – از هوای معتدل منطقه ساحلی به سرد قله کوه و کویر فروزان شن و ماسه. عنوان شرق از سن دیگو خط ساحلی چشم انداز دره و مسس صعود به کوه رسیدن به بیش از 6 ، 000 پا و سپس قطره به 230 فوت زیر سطح دریا در پایین کویر شهرستان امپریال. منطقه 11 به دست آورده است قابل توجه به عنوان یک مرکز تکنولوژی حمل و نقل برای دولت و ملت است. منطقه, پروژه ها, برنامه ها و امنیت عمومی مبارزات شناخته شده اند به صورت محلی در سراسر کشور و در سطح ملی برای ابتکار و خلاقیت و نوآوری است. منطقه 11 به خود می بالد در تعهد خود را به ارائه یک محیط امن و کارآمد و پایدار و در دسترس سیستم حمل و نقل, حفظ منابع طبیعی و ارائه خدمات عالی به جوامع آن را در خدمت.

در مورد چولا ویستا

شهر چولا ویستا واقع شده است و در مرکز یکی از ثروتمندترین فرهنگی و اقتصادی و سازگار با محیط زیست متنوع مناطق در ایالات متحده است. آن است که دومین شهر بزرگ در سان Diego شهرستان با جمعیت 267,000. چولا ویستا دارای بیش از 50 کیلومتر مربع ساحلی, چشم انداز, تپه, کوه, پارک, مارینا و مایل از مسیرهای پیاده روی. چولا ویستا پیشرو در حفاظت از محیط زیست و انرژی های تجدید پذیر برجسته مدارس دولتی شده است و نام یکی از امن ترین شهرهای کشور است. تاسیس محله معاصر جوامع راه اندازی شرکت های بزرگ, سرگرمی, سالن, ایالات متحده المپیک و پارالمپیک سایت آموزش و تاریخی در مرکز شهر همه کمک به چولا ویستا جاذبه برای خانواده ها و کسب و کار. آینده امیدوار کننده شامل توسعه 500 هکتار چولا ویستا Bayfront یک دانشگاه جدید در 375 هکتار 18,000 جدید واحد مسکونی و 15 میلیون فوت مربع از فضای تجاری.

در مورد SANDAG

سن دیگو انجمن های ایالتی (SANDAG) است که در منطقه سان Diego اولیه عمومی برنامه ریزی حمل و نقل و تحقیقات آژانس ارائه عمومی فروم برای سیاست های منطقه ای تصمیم گیری در مورد رشد برنامه ریزی حمل و نقل و ساخت و ساز, مدیریت زیست محیطی, مسکن, فضای باز, انرژی, ایمنی عمومی و binational موضوعات. SANDAG حکومت توسط یک هیئت مدیره متشکل از شهرداران اعضای شورا و سرپرستان از هر منطقه 18 شهر و شهرستان دولت.

برای حفاظت از سلامت و ایمنی کارکنان و همکاران و عموم مردم SANDAG دفاتر بسته شده است. تیم ما در حال کار از راه دور در طول این زمان به ارائه خدمات ضروری و برای ادامه پیشرفت در بحرانی پروژه های منطقه ای. SANDAG ادامه خواهد داد برای نظارت بر توسعه COVID-19 در منطقه و به دنبال راهنمایی از سان Diego County بهداشت و خدمات انسانی سازمان است.

کوالکام یک علامت تجاری از کوالکام گنجانیده شده است, ثبت شده در ایالات متحده و کشورهای دیگر است. دیگر محصولات و نام های تجاری ممکن است علائم تجاری و یا علائم تجاری ثبت شده صاحبان مربوطه می باشند.

کوالکام 9150 C-V2X چیپ ست یک محصول کوالکام Technologies, Inc. و یا شرکت های تابعه آن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن