بررسی لرزه ای سه بعدی را تهدید می کند خطر انقراض نهنگ

به اقیانوس تبدیل ساکت تر در میان همه گیر جهانی, یک برنامه برای بررسی لرزه ای در سواحل غرب از جزیره ونکوور را ت

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

به اقیانوس تبدیل ساکت تر در میان همه گیر جهانی, یک برنامه برای بررسی لرزه ای در سواحل غرب از جزیره ونکوور را تهدید می کند بهبود در معرض خطر جنوبی ساکن نهنگ قاتل. در پاسخ به یک ائتلاف از گروه حفاظت به نوشته وزیر فدرال شیلات و اقیانوس ها را به اطلاع او که تصویب این نرم افزار غیر قانونی خواهد بود در زیر گونه های در معرض خطر عمل می کنند.

به تازگی Lamont-Doherty زمین رصدخانه دانشگاه کلمبیا درخواست مجوز تحت فدرال گونه های در معرض خطر عمل به انجام بررسی های ژئوفیزیک در زیستگاه در معرض خطر جنوبی ساکن نهنگ قاتل. بررسی لرزه ای تولید خواهد شد و با شدت بالا صدا از یک آرایه یدک کشیده هوایی اسلحه از طریق جنوب ساکن زیستگاه از جمله مناطق تعیین شده به عنوان زیستگاه مهم. تنها با 72 باقی مانده جنوبی ساکن نهنگ قاتل در معرض خطر هستند تحت گونه های در معرض خطر عمل می کنند. در ماه مه سال 2018 دولت اعلام کرد این نهنگ در صورت قریب الوقوع تهدید برای بقای خود و بازیابی.

"این گونه در معرض خطر عمل روشن است که وزیر نمی تواند اجازه هر گونه فعالیت است که بیشتر به خطر اندازد به شدت در معرض خطر جنوبی ساکن قاتل نهنگ" گفت: مارگوت شورت لا کونی, طبیعت, مدیر برنامه و وکیل در Ecojustice که نشان دهنده گروه.

حفاظت, سازمان, David Suzuki, بنیاد گرجستان تنگه داد; منابع طبیعی دفاع شورای Raincoast حفاظت از پایه و صندوق جهانی حیات وحش کانادا کار کرده اند و برای حفاظت از ساکنان جنوب برای بیش از یک دهه است. آنها را تحت فشار قرار دادند و تصویب و اجرای, و اجرای اقدامات لازم برای کاهش تهدیدات و حفاظت از ساکنان جنوب و بحرانی زیستگاه.

"دولت کانادا صنعت و سایر ذینفعان است و باید گام های قابل توجهی را برای کاهش اختلال و آزار و اذیت از این انقراض نهنگ" گفت: Michael Jasny, مدیر حفاظت از پستانداران دریایی در شورای دفاع منابع طبیعی. "این پیشنهاد به صورت لرزه ای تست تضعیف تلاش های که در کانادا ساخت."

"جنوب ساکن نهنگ قاتل در حال انقراض و تهدید های متعدد در حال حاضر جلوگیری از بازیابی آنها. تنها با 72 نفر باقی مانده ما انتظار داریم حمایت های حقوقی به تایید علیه غیر مسئولانه طرح لرزه ای برای تست در بحرانی زیستگاه" گفت: حسین Alidina, WWF-کانادا منجر متخصص حفاظت از اقیانوس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب