STMicroelectronics ساده IoT-گره اتصال و امنیتی با آخرین STM32 کشف و کیت توسعه نرم افزار -

ژنو 13 ژوئیه سال 2020 – STMicroelectronics است ساده نرم افزار پیچیده و چالش هایی که در صورت توسعه دهندگان از I

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

ژنو 13 ژوئیه سال 2020 – STMicroelectronics است ساده نرم افزار پیچیده و چالش هایی که در صورت توسعه دهندگان از IoT گره با معرفی B-L4S5I-IOT01A STM32 Discovery kit. این کیت همراه با یک واجد شرایط بندر FreeRTOS™ به طور کامل یکپارچه به STM32Cube اکوسیستم و آماده اتصال به Amazon Web Services (AWS).
 
سخت افزار شامل یک STM32L4+ میکروکنترلر هیئت مدیره که شامل انتخاب گسترده ای از سنت حسگرهای MEMS یک STSAFE-A110 عنصر امن بلوتوث® 4.2 و Wi-Fi® ماژول ها و برچسب NFC با چاپ آنتن انعطاف پذیر و کم قدرت ارتباط با سرورهای ابری است. آینده با X-مکعب-AWS v2.0 STM32Cube بسته گسترش این کیت می تواند به عنوان یک مرجع طراحی برای ساده کردن و سرعت بخشیدن به تکمیل محصول نهایی.
 
X-مکعب-AWS v2.0 بسته را تضمین می کند مناسب ادغام FreeRTOS استاندارد AWS اتصال چارچوب در STM32Cube محیط زیست است. این اجازه می دهد تا کاربران را به استفاده از هر دو FreeRTOS و STM32Cube بدون توسعه نرم افزار اضافی. آن را نیز پشتیبانی از AWS بومی خدمات از جمله standard Firmware Over The Air (FOTA) وظایف و دستگیره در تعامل با هیئت مدیره STSAFE-A110 عنصر امن از جمله مراقبت از AWS IoT هسته ای چند حساب کاربری ثبت نام و اختصاص امنیت-عملیات بحرانی در هنگام بوت شدن دستگاه احراز هویت و OTA نرم افزار امنیتی.
 
این STM32L4+ متن برجسته است به دیدار با خواسته های عملکرد انرژی و محدودیت قرار می گیرد به طور معمول در IoT گره. این STM32L4S5VIT6 فوق العاده کم قدرت Arm® Cortex®-M4 میکروکنترلر ترکیبی از 2MB فلش 640KB RAM, آنالوگ و دیجیتال, لوازم جانبی و سخت افزار رمزگذاری شتاب دهنده. در هیئت مدیره سنسور شامل HTS221 خازنی دیجیتال نسبی رطوبت و حرارت و سنسور LIS3MDL با عملکرد بالا 3-محور مغناطیس, LSM6DSL 3D شتاب سنج و 3D ژیروسکوپ LPS22HB مطلق خروجی دیجیتال فشار سنج VL53L0X زمان پرواز و حرکت-تشخیص سنسور و دو دیجیتال چندوجهی میکروفن.
 
ب-L4S5I-IOT01A دیسکاوری کیت را می توان به طور مستقیم از www.st.com و یا توزیع کنندگان برای $54.00. X-مکعب-AWS v2.0 STM32Cube بسته توسعه است که آماده دانلود رایگان است.
 
برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید http://www.st.com/b-l4s5i-iot01a.
 
STM32 ثبت شده است و/یا علامت تجاری ثبت نشده از STMicroelectronics بین المللی NV یا وابسته به آن در اتحادیه اروپا و/یا در جای دیگر. به ویژه در STM32 ثبت شده است در ایالات متحده ثبت اختراع و علائم تجاری دفتر.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب