Seth Meyers در معرض Laura Ingraham, وحشی, ادعا می کنند که ماسک-با پوشیدن یک لیبرال-رسانه های توطئه

در روز پنج شنبه شب, Seth Meyers اختصاصی آخرین نسخه از خود را در "نگاه نزدیک" بخش به رئیس جمهور تهمت و محافظه ک

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

در روز پنج شنبه شب, Seth Meyers اختصاصی آخرین نسخه از خود را در "نگاه نزدیک" بخش به رئیس جمهور تهمت و محافظه کار رسانه ها در جنگ با ماسک-پوشیدن در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

"محافظه کاران تصمیم گرفته اند به نوبه خود [با پوشیدن ماسک] به دیگری خنگ فرهنگ-جنگ مسئله است. برخی از آنها حتی استدلال که این رسانه ها توطئه برای نگه داشتن مردم به طور دائم ترس" توضیح اواخر شب طنز.

قطع به Laura Ingraham, فاکس نیوز که میزبان کالج, روزنامه, مشاور یک بار گفت: پناه "افراطی ترین antihomosexual نمایش قابل تصور" و برادر خود به نام "هیولا" که در واقع به نظر می رسد به تماس با پوشیدن ماسک لیبرال و رسانه های توطئه است.

"راش Limbaugh ساخته شده یک نقطه بزرگ به عنوان او همیشه در رادیو و روز دیگر و او گفت که ویروس خود را به عنوان آن را تضعیف و ایالات متحده شروع به بازگشایی رسانه ها شده اند که فروش این وحشت, وحشت, وحشت برای هفته ها و هفته ها و هفته آنها کمتر تصاویر خود را به فروش هیستری برای توجیه ادامه داد: مستندات. اما ماسک خوب آنها نوع یک یادآوری ثابت. شما ببینید ماسک و شما فکر می کنم شما امن نیست, شما در حال بازگشت به حالت عادی—و نه حتی نزدیک" گفت: Ingraham.

"خوب اول از همه هر کسی که می گوید: "Rush Limbaugh ساخته شده یک نقطه بزرگ روز دیگر' که خود را به نشانه خروج گفتگو. که معمولا نقطه در شکرگزاری که در آن شما خود بهانه و رفتن به حمام و گرفتن یک ضربه خود را vape قلم...و یا جستجو دیوانه وار به قفسه دارو برای چیزی است که شما بالا" Meyers شوخی.

"نکته این است که ماسک پوشیده نیست و برخی از لیبرال-رسانه های توطئه" او ادامه داد. "وجود دارد شواهد نشان می دهد کار می کند. بسیاری از کشورهای دیگر آن را انجام دهد, و اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی ها موافق با آن است." در واقع یک نظرسنجی جدید منتشر شده روز شنبه نشان داد که "آمریکایی ها می گویند 62 درصد به 29 درصد است که تصمیم به پوشیدن ماسک صورت بیشتر یک موضوع بهداشت عمومی از یک موضوع انتخاب شخصی" در حالی که "آمریکایی ها می گویند 69 درصد به 19 درصد است که آن را نشانه ای از سایه احترام به پوشیدن ماسک صورت هنگامی که در نزدیکی افراد دیگر است." در همین حال یکی دیگر از مطالعه اخیر به این نتیجه رسیدند که "کروناویروس' نرخ انتقال از طریق قطرات تنفسی و یا ذرات هوابرد کاهش یافته است تا آنجا که 75 درصد زمانی که فولاد ماسک استفاده شد." اما شاید بهترین دلیل برای اثبات این است که هنگ کنگ که نهاد ماسک-پوشیدن در اوایل و تا به حال در مجموع 4 مرگ و میر ناشی از COVID-19.

"و آنها حق" گفت: Meyers. "این فقط مشترک نجابت! اگر شما می دانید که سرفه یا تنفس کسی می تواند شما را بیمار شما پوشش ماه خود را—مگر در مواردی که شما مغلوب ساختن پیشی جستن."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن