SF سفارشی کایروپراکتیک راه اندازی در سراسر کشور Telehealth خدمات

SF سفارشی کایروپراکتیک پیشرو مرکز کایروپراکتیک در منطقه خلیج سان فرانسیسکو اعلام راه اندازی جدید پزشکی از راه

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

SF سفارشی کایروپراکتیک پیشرو مرکز کایروپراکتیک در منطقه خلیج سان فرانسیسکو اعلام راه اندازی جدید پزشکی از راه دور, خدمات به ارائه مراقبت برای میلیون ها نفر از افرادی که در حال کار از خانه به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس. مجازی ارگونومیک ارزیابی و کایروپراکتیک مشاوره ارائه خواهد شد برای موجود و جدید بیماران در سراسر کشور.

خدمات کایروپراکتیک نشان دهنده بخش مهمی از یک پیشگیرانه برنامه بهداشت برای مردم در تمام سنین است. بین المللی کایروپراتیک Association (ICA) با صدور بیانیه ای با تائید این که مراقبت های کاریوپراکتیک ضروری بهداشت و درمان خدمات در طول COVID-19 بیماری همه گیر. به موقع و مداوم دسترسی به مراقبت های کاریوپراکتیک ضروری است به طور کلی سلامت و تندرستی است و حتی مهم تر در طول این استرس بار زمانی که بسیاری از مردم در حال اجتناب از مراقبت های پیشگیرانه.

"ما در حال دیدن خیلی بیشتر بیماران در آمده با گردن و کمر درد به عنوان یک نتیجه ضعیف ارگونومیک تنظیم یو پی اس کار از خانه. مجازی ارگونومیک ارزیابی و در خانه تمرین می تواند به تسکین بسیاری از شایع درد مردم رنج می برند از با توجه به استقرار فقیر" مشترک دکتر آدم Jacobs بنیانگذار و منجر فیزیوتراپ در SF سفارشی. "در واقع بسیاری از شرکت ها در حال رسیدن به آمریکا برای کمک به ارزیابی کارکنان خود را در خانه و ایستگاه های کاری. با راه اندازی ما telehealth خدمات ما هیجان زده می شود قادر به خدمت هزاران نفر از بیماران بیشتر است که نیاز به تسکین درد در طول همه گیر و فراتر از آن."

بیماران لازم نیست که از قبل موجود بیماری دردناک برای بهره مندی از یک مجازی ارزیابی به عنوان شناسایی عوامل خطر بسیار مهم است در آینده جلوگیری, درد قسمت. دکتر جاکوبز گواهی ارزیابی ارگونومیک متخصص (CEAS) با بیش از 2000 ارگونومیک ارزیابی تکمیل متعدد در منطقه خلیج شرکت در 10+ سال در عمل.

SF سفارشی کایروپراکتیک در حال گسترش است به ارائه خدمات زیر در نرخ تخفیف:

مجازی ارگونومیک ارزیابی عبارتند از:

  • قبل از بررسی پرسشنامه

  • Live tv-med ارزیابی ارگونومیک ایستگاه کار خود را

  • کاری تنظیم و توصیه های

  • سفارشی تمرینات و امتداد

  • توصیه می شود تجهیزات در صورت لزوم

  • شخصی گزارش به طور خلاصه تمام توصیه ها و تغییرات ایجاد شده

مجازی مشاوره عبارتند از:

  • تاریخچه سلامتی

  • کار تشخیص شرایط اسکلتی عضلانی

  • پاسخ بهداشت-سوالات مرتبط با

  • ارائه ورزش و کشش توصیه ها و تظاهرات

سان فرانسیسکو ماموریت خلیج محل باز می ماند در حالی که دیگر منطقه خلیج کایروپراکتیک دفاتر به طور موقت بسته شده و به عنوان بخشی از SF سفارشی را COVID-19 اقدامات است. مجازی خدمات کایروپراکتیک در حال حاضر ارائه شده در نرخ تخفیف برای موجود و جدید بیماران در سراسر کشور. برای اطلاعات بیشتر https://sfcustomchiro.com/virtual-services.

در مورد SF سفارشی کایروپراکتیک

در سال 2011 تاسیس SF سفارشی کایروپراکتیک فراهم می کند کیفیت مراقبت های شخصی برای از بین بردن درد و فعال کردن بیماران به بازگشت به فعالیت های روزانه خود را به سرعت و کارآمد که ممکن است. با 4 دفتر در منطقه خلیج سان فرانسیسکو دکتر آدم Jacobs و تیم خود را با استفاده از روش انتشار فعال(هنر) تمام بدن کایروپراکتیک تنظیمات و سفارشی ورزش و توانبخشی برای درمان کمر درد و گردن درد TMJ درد و سردرد و اندام مسائل. این شرکت شده است به نام بهترین کلینیک کایروپراکتیک در منطقه خلیج 4 بار توسط Bay منطقه یک-لیست 7x7, مجله و SF هفتگی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن