ویرجینیا مرد جعلی مرگ خود را در مسخره طرح استادانه درست شده برای جلوگیری از ورشکستگی

وحشی طرح درگیر faking مرگ خود را سرقت هویت یک فلوریدا وکیل با استفاده از یک برنامه برای پنهان صدای خود را و تظ

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

وحشی طرح درگیر faking مرگ خود را سرقت هویت یک فلوریدا وکیل با استفاده از یک برنامه برای پنهان صدای خود را و تظاهر به سرطان پروستات, سرطان استخوان و مغز آنوریسم.

بیکار ویرجینیا مرد راسل لوئیس Geyer تا تعیین شد برای پنهان کردن دارایی های خود را در رسیدگی به ورشکستگی او حتی انداخت همسر خود را در زیر اتوبوس—فریب او را به توزیع بیش از 70.000 دلار و با استفاده از آدرس ایمیل خود را به اطلاع وکیل او مرده بود.

Geyer, 50, التماس کرد گناه در روز چهارشنبه به اهانت به دادگاه ورشکستگی به تقلب تقلب سیم و تشدید هویت تقلب. او چهره به زندگی در زندان است.

"در تلاش برای بازی ورشکستگی سیستم آقای Geyer ابداع ساخته شده برای تلویزیون طرح که در نهایت به سقوط تحت وزن خود" U. s. دادستان توماس کالن در بیانیه ای گفت.

Geyer و همسرش پاتریشیا سو Geyer از Saltville ثبت به صورت داوطلبانه ورشکستگی در اواخر سال 2018 لیست بدهی $532,583.80 با توجه به اسناد دادگاه.

آنها در پرداخت برای سه نفر از چهار وسایل نقلیه برای هر دو خانه و اجاره ملک متعلق به آنها و برای بسیاری از مبلمان خود را. آنها تا به حال پرداخت قبوض برق اضافه برداشت بانک صورتحساب کارت اعتباری و ده ها تن از صورتحساب های پزشکی و بیش از 50 طلبکاران تعقیب آنها را برای همه چیز خود را از 65 اینچ تلویزیون به کاوازاکی ZX1000 موتور.

در یک نقطه در رسیدگی به ورشکستگی Geyer گفته وکیل جان Lamie او رفته بودم به کلینیک مایو در فلوریدا به درمان سرطان پروستات, اما آن در حال گسترش به خود استخوان و او در نظر گرفته شده برای جلوگیری از درمان است.

چهار ماه بعد با توجه به شکایت کیفری او گفت Lamie او در حال حاضر در یک آسایشگاه در فلوریدا پس از درمان شکست خورده است. او گفت همسرش وجود دارد بیش از حد شده بود و تحت عمل جراحی بای پس برای بیماری قلبی. او پاک به درایو خود را به ویرجینیا او ادعا کرد.

سپس چند روز قبل از سپتامبر 5, 2019, زمانی که Geyer شد و با توجه به در فرد ظاهر می شود در یک ورشکستگی شنوایی Lamie دریافت یک ایمیل از Geyer ، شوهرش مرده بود و آن را گفت. او ظاهرا تا به حال آنوریسم مغز در ماه ژوئن در حالی که حمل و نقل بازگشت از فلوریدا پس از درمان شیمی درمانی.

در حدود همان زمان Geyer وکیل دریافت کرده بود یک تهدید ایمیل از یک وکیل در فلوریدا, که گفت که او می خواهم به فروش دارایی های درگیر در مورد ورشکستگی بدون Geyers' دانش است. فلوریدا وکیل ادعا کرد که "کنترل کامل" از Geyer و گفته بود 50 ساله خود را به کشتن. او به پایان رسید ایمیل گفت: "من در یک هواپیما در خارج از کشور است."

محققان بعد متوجه شد که دادستان فلوریدا که نام مورد استفاده در ایمیل وجود داشته اما تا به حال هیچ چیزی برای انجام با این مورد. Geyer به سادگی راه اندازی یک ساختگی حساب ایمیل خود را با استفاده از نام.

او حتی با استفاده از وکیل هویت به پشم گوسفند وجانوران دیگر همسر او یک پرستار ثبت شده که به دست آورده $3,200 یک ماه برای $70,000. Geyer همسرش گفت: او می خواهم برنده 1 میلیون دلار حل و فصل در فلوریدا در یک نامربوط دادگاه اما نیاز به پرداخت 70.000 دلار در هزینه های قانونی برای پول منتشر خواهد شد.

او با استفاده از جعلی آدرس ایمیل و یک برنامه است که مبدل صدای خود را به مطرح به عنوان فلوریدا وکیل و تایید حل و فصل قریب الوقوع بود. "این همه بی وفا" از باراک اوباما برای غربی ایالت "ویرجینیا" در بیانیه ای گفت: در روز پنج شنبه.

طرح هم پاشید و در سپتامبر. 4 روز قبل از ورشکستگی شنوایی زمانی که یک فرایند سرور در بازدید از این زن و شوهر Saltville صفحه اصلی به آنها توجه کنید به نظر می رسد.

خانه خالی بود اما فقط به عنوان فرایند سرور بود ترک Geyer و همسرش وارد خانه خود شدم و از—دور از فلوریدا خانقاه او ادعا کرد که بیحال شدن در.

روز بعد پاتریشیا Geyer در سمت چپ صفحه اصلی به حضور در دادگاه و شوهرش گفت که او می خواهم به دنبال پس از او چند دقیقه بعد. او هرگز نشان داد.

او به دادگاه گفت او تا به حال هیچ ایده ای در مورد شوهرش وحشی داستان. او گفت که آنها تا به حال شده است در فلوریدا به تازگی او تا به حال عمل جراحی بای پس و شوهرش نداشته سرطان است. اولین بار او شنیده ام او مرگ قرار بود دو روز پیش هنگامی که Lamie به نام او می گویند او در مورد شنیده بودم Geyer عبور.

پس از آن روز در دادگاه او تنها تا کنون دریافت پیام های متنی از Geyer گفت که او در یک بیمارستان در غرب ویرجینیا پس از اقدام به خودکشی.

Geyer بود دنبال دو هفته بعد و به اتهام جرائم جنایی. او تحت یک ارزیابی روانی به عنوان بخشی از پرونده اما شد صالح برای محاکمه.

"با وجود پیچیدگی آن و بی شرمانه استفاده از فریب و از جمله در برابر همسر خود آقای Geyer طرح شکست خورده به حساب برای اف بی آی و با ما دفتر وکیل تعهد به حفاظت از هر دو قربانیان تقلب و سیستم قضایی ما," FBI Special Agent David W. Archey گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن