شیلا M. درامر مسائل یک تماس برای توبه در کتاب "چشم انداز من از جهنم"

بهشت واقعی است و... پس جهنم است و عیسی مسیح تنها راه به زندگی ابدی است. این پیام کشیش شیلا M. درامر امیدوار اس

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

بهشت واقعی است و... پس جهنم است و عیسی مسیح تنها راه به زندگی ابدی است. این پیام کشیش شیلا M. درامر امیدوار است برای به اشتراک گذاشتن از طریق کتاب "چشم انداز من از جهنم: یک قربانی برای دیگران برای دیدن" (ایمان مسیحی انتشارات; 2019).
 
نویسنده واگذار شده است با یک پیام و رسالت از جانب خدا پس از سال 1992 زمانی که او برای اولین بار دریافت شده از او یک چشم انداز از جهنم. پیام او و ماموریت ؟ به خدا بگو دیگه مردم و کلیساها که جهنم واقعی است. پس از سالها پسرفت و توبه او تصمیم به نوشتن چشم انداز خود را, در نهایت منجر به انتشار "چشم انداز من از جهنم است."
 
توبه است که پیام اصلی از "چشم انداز من از جهنم است." "توبه واقعی به این معنی است که یکی است مایل به ایجاد یک تغییر و تبدیل دور با کمک خداوند عیسی از گناه راه به طوری که روح شهوت یا هر پایگاه در زندگی خود ممکن است شکسته شود و یا نابود شده است.
 
"این اتفاق می افتد تنها با پذیرش عیسی مسیح پسر خدا را به عنوان خداوند و نجات دهنده شخصی و اعتقاد داشتند که مرگ عیسی و رستاخیز است که خدا را تنها نسخه ای برای ما تحویل داده می شود و مجموعه ای رایگان از bondages از گناه است."
 
نویسنده گواه است که عیسی مسیح تنها راه به زندگی ابدی است. "اگر کسی تلاش می کند برای رسیدن به خدا (بهشت) هر راه دیگری جز از طریق عیسی آنها را شکست و از دست بهشت در دسترس نباشد."
 
الهام گرفته شده توسط شیلا M. درامر قدرتمند شهادت. خرید "چشم انداز من از جهنم: یک قربانی برای دیگران برای دیدن" امروز در آمازون و بارنز و شریف و وب سایت خود را در https://sheiladrummer.com/
 
 
 
چشم انداز من از جهنم: یک قربانی برای دیگران برای دیدن
نویسنده | شیلا M. درامر
| تاریخ انتشار آوریل 1 2019
ناشر | ایمان مسیحی چاپ و نشر
کتاب خرده فروشی |
 
بیوگرافی نویسنده
 
شیلا M. درامر متولد شد و در سال 1963 در جیمز میل, AR, جایی که او مطرح شد. او از نقل مکان به لس آنجلس با خانواده اش در سال 1979 که در آن او فارغ التحصیل از لینوود Unified School District در سال 1981. او به برکت ازدواج به شوهرش از 38 سال. از طریق اتحادیه خود آنها هفت فرزند و هفده نوه.
 
در سال 1995 شیلا بود به نام به وزارت در یک کلیسای کوچک در وات کالیفرنیا جایی که او خدمت با تعهد صادقانه خود را. هنگامی که کلیسای گسترش یافت و در سال 1996 این خدا بود که گفت: شیلا و خانواده او را به حرکت به Bakersfield, CA به منظور حمایت از آنچه که تبدیل شدن به شناخته شده به عنوان بزرگتر فانوس Community Outreach, Inc. در حالی که در دوره تصدی خود را در بیشتر فانوس دریایی او در خدمت به عنوان مدیر گروه کر, یک معلم مدرسه یکشنبه و یک جامعه توسعه رابط.
 
در دسامبر سال 1998 شیلا مقرر شد و منصوب به عنوان دستیار کشیش به جوانان وزارت بیشتری فانوس دریایی (dba برکت گوشه وزارتخانه) که در آن او هنوز هم در خدمت امروز. گذشته از 22 سال او را خدمت عشق عیسی مسیح به زندگی هزاران نفر از کودکان و بزرگسالان و سالمندان است.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب