خواهر 'بوستر' آلوم آدم وحشی او را متهم تجاوز به او در 1970s

آدام سویج سابق میزبان Mythbustersمتهم شده است "بارها و بارها" سوء استفاده جنسی خواهر جوانتر او برای سال ها در

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

آدام سویج سابق میزبان Mythbustersمتهم شده است "بارها و بارها" سوء استفاده جنسی خواهر جوانتر او برای سال ها در اواخر دهه 1970 شروع شد زمانی که او فقط 7 سال و او 9 جدید, طرح دعوی در دادگاه واصل شنبه متحده است.

میراندا وحشی Pacchiana, 51, مدعی در دعوی در دادگاه واصل در وستچستر دیوان عالی کشور که برادر خود را به نام "این تجاوز لکه" به او تجاوز جنسی او بین سال های 1976 و 1979 زمانی که دو زندگی در Sleepy Hollow نیویورک—پوشش سوء استفاده به عنوان یک بازی بین خواهر و برادر.

"به عنوان یک کودک این تجربه را تکان داد و من حس ایمنی و خرد من اعتماد به نفس" Pacchiana گفت: در یک ویدیو کنفرانس مطبوعاتی روز سه شنبه, به گزارش نیویورک دیلی نیوز. "من هرگز از خواب بیدار یک روز صبح و جلوگیری از یک بازمانده تجاوز به کودکان."

با توجه به طرح دعوی در دادگاه به دست آمده توسط The Daily Beast, در طول اتهام سه سال سوء استفاده "وحشی را بارها و بارها تجاوز میراندا Pacchiana و زور در دهان بر او و مجبور میراندا برای انجام کلیک در دهان او همراه با سایر اشکال سوء استفاده جنسی." وحشی نیز متهم به جلوگیری از Pacchiana از خروج از رختخواب او و از anally تجاوز به او.

Pacchiana که واصل طرح دعوی در دادگاه تحت نیویورک کودکان قربانی عمل به دنبال نامشخص خسارت برای سوء استفاده است که او می گوید او را ترک کرده است با "جدی و چندین آسیب های روانی و پریشانی عاطفی و روانی و غم و اندوه و خجالت و تحقیر."

وحشی 52 سال از بهترین و شناخته شده به عنوان سابق شرکت میزبان از کانال دیسکاوری Mythbustersرد اتهامات خواهر خود را تسلیم در برابر او در روز سه شنبه و گفت که او امیدوار است او "می شود کمک او نیاز به پیدا کردن صلح" چرا که "این نیاز به پایان است."

"برای سال های بسیاری از او بی وقفه و به دروغ به من حمله کردند و دیگر اعضای خانواده من به هر کسی که گوش می دهد و" وحشی در بیانیه ای گفت به هیولایی روزانه از طریق وکیل خود اندرو Brettler. "با پخش متعدد نادرست داستان در مورد ما در پیگیری مالی ثروت باد اورده او شکنجه ما کل خانواده و جدا از همه ما است. من مبارزه خواهد کرد این اساس و توهین آمیز طرح دعوی در دادگاه و کار برای قرار دادن این استراحت یک بار و برای همه است."

کارن وحشی, مادر نیز با صدور بیانیه ای به The Daily Beast انکار اتهامات در روز سه شنبه. "من به این می گویند اما دختر من دچار شدید چالش های بهداشت روانی و آن را ویرانگر است که او را با قرار دادن آدم و تمام اعضای خانواده ما از طریق این. آدم خوبی است و من از او حمایت کامل" او گفت:.

Pacchiana وکیل اردن K. Merson خبر داد و گفت: مشتری خود "شده است عمیقا تحت تاثیر رنج می برد قابل توجهی پریشانی عاطفی و روحی و روانی آسیب است."

"پرکاری سوء استفاده توسط آقای وحشی به عنوان متهم در شکایت است باعث آسیب جبران ناپذیر به مشتری من است که او را با زندگی می کنند برای بقیه زندگی خود" Merson در بیانیه ای گفت به نیویورک پست. "امروز اولین قدم در جهت بهبود و عدالت است."

Pacchiana یک مددکار اجتماعی در کنتیکت نیز دقیق او به اتهام سوء استفاده در دوم زخم, یک سایت برای بازماندگان از سوء استفاده جنسی.

در یک پست منتشر شده سه شنبه Pacchiana تصریح کرد اتهامات او ساخته شده در طرح دعوی در دادگاه و گفت: او در آخرین صحبت با وحشی "بیش از دو دهه پیش" به آدرس خود را در "سنگدلانه نگرش در مورد سوء استفاده و خود را آشکار بی توجهی به آسیب او باعث شده بود." در این پست Pacchiana گفت: وحشی "را انتخاب و به اذعان و یا نشان می دهد هر گونه دلسوزی برای درد من" در آخرین مکالمه.

"در حالی که هیچ چیز نمی تواند به آنچه که آدام سویج گرفت از من و من امیدوارم که این دعوی را نیز نشان می دهد به بازماندگان شخص که ما سزاوار نیست برای حمل شرم از سوء استفاده جنسی و تجاوز" Pacchiana نوشت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب