Seth Meyers خواستار بینندگان به 'رای مغلوب ساختن پیشی جستن از' پس از 'هولناک' کتاب مقدس عکس-Op

Seth Meyers به نام دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن باغ گل رز گفتار به عنوان پلیس اشک تانک های مسالمت آمیز معترضان

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

Seth Meyers به نام دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن باغ گل رز گفتار به عنوان پلیس اشک تانک های مسالمت آمیز معترضان در برابر کاخ سفید گیتس "یکی از شوم ترین لحظه ها" از ریاست جمهوری خود به تاریخ.

به عنوان در اواخر شب میزبان را مغلوب ساختن پیشی جستن "تنها دارای دو حالت است: شوم مخالف یا لنگی سرخ فرانسه که نشسته است در پایین کیسه خیساندن تا همه از نفت است." هر دو حاضر بودند در آدرس رئيس جمهور به عنوان او نوسان بین "تهدید" معترضان با نیروی نظامی و "listlessly" خواندن "خالی platitudes" او اسباب مخصوص چرخاندن خطوط نوشته است که او تا به حال به وضوح دیده می شود هرگز قبل از.

"من می دانم که مغز ما باید همه ذوب شده از ثابت آشکار و بی قانونی و به طور کلی عجیب و غریب بودن این دولت" مایرز گفت. "و هیچ چیز از احساس واقعی کنه و ما همه فقط برنامه ریزی برای حرکت به نکته بعدی به دلیل تهمت به ناچار به انجام کاری عجیب و غریب روز بعد."

اما "این یک لحظه هولناک" او تاکید کرد به بینندگان است. "اجتناب ناپذیر بدتر سناریو" همه شده است نگرانی در مورد است که در اینجا," او گفت:. "شما نمی خواهید برای دریافت یک دعوت نامه در ایمیل درخواست شما را به RSVP به #DemocracyIsOverParty. هیچ کلید on-off. معلوم دموکراسی در یک دیمر. این است آنچه در آن مانند به نظر می رسد."

پس از پخش یک کلیپ طولانی از پلیس با گاز معترضان مسالمت آمیز "فقط پس از مغلوب ساختن پیشی جستن می تواند راه رفتن به کلیسا برای یک عکس-op" مایرز گفت: "تهمت نمی توانست انجام آسیب بیشتری به قانون اساسی شب گذشته اگر او تا به حال کشیده Sinead o'connor و پاره پاره آن را در تلویزیون و سپس خوردند قطعات."

میزبان پس از آن تمسخر و تهمت برای استفاده از آن عکس-op به "نگه دارید تا یک کتاب مقدس در مقابل دوربین مانند یک چهارم کلاس که فراموش کرده در مورد نشان می دهد و بگویید تا آخرین لحظه." او افزود: "شما می توانید بگویید او یک مرد از ایمان راه او دارای کتاب مقدس مانند او فروش آن در QVC."

به طور معمول Meyers به پایان می رسد خود را در "نگاه نزدیک" بخش با یک شوخی است. در این زمان او حتی نمی امتحان کنید.

"ما نمی توانیم فقط صبر کنید تا ماه نوامبر و امیدوارم که برای رای دادن تهمت را," او گفت:. "ما نیاز به ایستادن به او در حال حاضر برای جلوگیری از کشور نزول به استبداد قبل از آن خیلی دیر است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب