'کمی' رادیواکتیویته افزایش در کشورهای اسکاندیناوی

کمی مطرح رادیواکتیویته سطح در سراسر شمال اروپا قرار داده اند به ویژه در غرب روسیه است. اما آن قدرت هسته ای اپر

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

کمی مطرح رادیواکتیویته سطح در سراسر شمال اروپا قرار داده اند به ویژه در غرب روسیه است. اما آن قدرت هسته ای اپراتور می گوید: گیاهان در نزدیکی سن پترزبورگ و مورمانسک شده اند عامل "در هنجار شده است."

روسیه قدرت اپراتور Rosenergoatom به عنوان مشاهدات توسط نوردیک, ایمنی هسته ای سازمان های اندکی افزایش سطح ایزوتوپ های رادیواکتیو در سراسر نقاط فنلاند از شمال اسکاندیناوی و قطب شمال در روزهای اخیر.

از هلند سلامت عمومی آژانس روز جمعه گفت این تحلیل نوردیک داده ها نشان داد که پرتوزا آمده بود "از جهت غربی روسیه" نشان می دهد "آسیب به سوخت عنصر در یک نیروگاه هسته ای."

گذشته از روسیه به فنلاند و سوئد فعالیت های هسته ای تولید برق از گیاهان اند اما گزارش ایمنی حوادث.

روز شنبه, روسی, Tass خبرگزاری به نقل از یک Rosenergoatom سخنگوی عنوان کرد و گفت سطح تابش در لنینگراد کارخانه در نزدیکی سن پترزبورگ و کلا در نزدیکی روسیه شمال شهر مورمانسک "بدون تغییر باقی مانده اند در ماه ژوئن است."

روز جمعه جامع هسته ای-Test-Ban Treaty Organization (CTBTO) توییتی که در آن سنسورهای تا به حال شناسایی شده "بی ضرر" ایزوتوپ شناسایی سزیم 137, سزیم 134 و Ruthenium 103 "بسیار احتمالا از منشاء غیر نظامی."

با توجه به سازمان ملل آژانس بین المللی انرژی اتمی مستقر در وین اروپای غربی دارای 108 راکتور و مرکزی و شرق اروپا 73 راکتور.

چرنوبیل به یاد

خاطرات باقی مانده از فاجعه چرنوبیل در سال 1986 هنگامی که چهارمین راکتور در-و سپس اتحاد جماهیر شوروی نیروگاه هسته ای در شمال پایتخت اوکراین کیف منفجر شد.

آن را آلوده swathes از اروپا و باعث کنترل تلاش های هزاران نفر از شوروی پرسنل اورژانس اغلب کشنده در دراز مدت.

یک لوله محافظ گنبد, تامین مالی بین المللی در محل قرار داده شد در سال 2016.

چرنوبیل را سه دیگر راکتورهای قدرت تولید تا زمانی که بسته در سال 2000.

ادامه مطلب: مسکو ساکنان مبارزه علیه 'دوم چرنوبیل'

Protective dome over Chernobyl reactor (picture-alliance/dpa/EBRD)

سایت راکتور چرنوبیل پوشیده شده بود توسط یک محافظ گنبد در سال 2015

فرانسه بسته شدن Fessenheim

روز جمعه در فرانسه رد هر گونه بیشتر تعطیلی کامل از سایت های هسته ای بعد از دوشنبه آینده برنامه ریزی شده خاموش شدن دوم آن باقی مانده راکتور در Fessenheim در نزدیکی مرز آلمان

فرانسه قصد دارد به منظور کاهش سهم خود را از قدرت اتمی در برق خود را مخلوط به 50 درصد تا سال 2035 از بیش از 71 درصد در حال حاضر منابع از 18 نیروگاه های هسته ای.

بستن Fessenheim شد هدف اصلی از ضد هسته ای در عراق پس از فاجعه بار بحران در فوکوشیما در ژاپن در سال 2011.

بیشتر بخوانید: فوکوشیما: چگونه اقیانوس شد آزادسازی زمین برای زباله های رادیو اکتیو

12 درصد در آلمان

انرژی هسته ای باعث می شود تا تنها 12 درصد از آلمان تولید برق خود را با شش هسته ای آخرین ایستگاه برای رفتن آفلاین اواخر سال 2022.

انرژیهای تجدید پذیر به طور عمده قدرت باد تحویل تقریبا نیمی از آلمان برق با 19 درصد از ذغال سنگ و 9 درصد از زغال سنگ. هنوز uncomplete در حال بحث با ظرفیت بالا برق کابل های پیش بینی شده به انجام برق از آلمان را باد می وزد شمال به صنعت در جنوب آن.

ipj/dr (AP, AFP)

آخرین مطالب