منبع: هری پاتر و شاهزاده " است نه ناراضی.' او و مگان هستند 'هیجان زده,' برنامه ریزی آینده خود را

منf شما عشق روزانه وحش سلطنتی پوشش, پس از آن ما امیدواریم که شما لذت بردن از Royalist, یک عضو فقط سری برای جان

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

منf شما عشق روزانه وحش سلطنتی پوشش, پس از آن ما امیدواریم که شما لذت بردن از Royalist, یک عضو فقط سری برای جانور داخل. تبدیل شدن به یک عضو به دریافت آن را در صندوق پستی خود را در روز یکشنبه.

منزوی در یک hidey-سوراخ جایی در لس آنجلس از اواسط ماه مارس, Meghan Markle و شاهزاده هری تا به حال مقدار زیادی از زمان بیش از شش هفته گذشته به تأمل در خود پست-رویال آینده.

داستان نشان می دهد که هری بدبخت و افسرده منابع بگویید The Daily Beast, در حال گسترده ای از علامت. در حالی که دوستان خود را بیش از آماده به تن است که او ممکن است تا حدودی بی قراری و یا در پشت پا با توجه به مستند که آنها درخواست نشده است ؟

"همه در یک مکان عجیب و غریب گفت:" یکی از دوستان.

این مستند ممکن است هدایت یک مربی و اسب از طریق دقت برنامه گذاشته همه بشریت از جمله Sussexes اما هری آنها می گویند این است که به دور از عبوس و بدبختی شکل به تصویر کشیده شده در برخی از رسانه ها در روزهای اخیر.

در واقع یک منبع گفت که داستان های هری قرار ناخشنودی بسیار اغراق آمیز: "او با بهره گیری از کالیفرنیا خورشید با بهره گیری از بودن با همسر خود و با بهره گیری از بودن با بچه اش گفت:" یک منبع. "او ناراضی نیست. آنها هر دو مشغول و هیجان زده و آنها در حال ایجاد کردن برنامه های خود برای آینده است."

در این بشردوستانه مقابل هری, برنامه ریزی برای سال آینده در حال نگه داشته و تحت کاری ادامه داده اند. اما یک تجدید تمرکز بر ارزش های نظامی و سلامت روان در طرح لنگر توسط 2020 به تعویق افتاد رقابت ها (آنها را هر دو سال) به نظر می رسد به احتمال زیاد.

لغو Invictus در این سال بود غیر قابل انکار, یک ضربه بزرگ به هری پست-رویال relaunch. پارا المپیک-سبک رویداد زخمی خدمتگزاران شده است سنگ بنای هری با کار نظامی و جانبازان گروه و قابل توجه آن است که هری فرستاده است نه یکی بلکه دو پیام های تصویری به این رویداد نا امید رقبا در هفته های اخیر.

اما به عنوان به آنچه که دقیقا هری تجاری آینده برگزار خواهد شد هیچ کس با گفتن فقط رتبهدهی نشده است.

آن بود که البته در بخش های بزرگ به منظور اجازه به انجام کار تجاری برای دستیابی به "استقلال مالی" که هری چپ خانواده سلطنتی. آن را به حال شده است برای ورود این بیماری همه گیر است و کاملا محتمل است که هری را در حال حاضر بود یکی از چهره های آشنا در پایان سخنران مدار یا Ted مانند مرحله است.

هری را برای اولین بار به exec تولید می آید بعد از این سال با خود تلویزیون اپل+ نمایش در سلامت روانی با اپرا وینفری. اپرا یکی از دوستان مگان را از هالیوود مدار و یک مهمان در این عروسی سلطنتی.

آن را باید به نظر می رسید مناسب و معقول شرط در زمان و می تواند مسلما ارائه یک نقشه راه برای هری آینده, اما با اپل خدمات تلویزیون تلاش برای ارتباط با بینندگان تا کنون به نظر می رسد یک شوت از راه دور که در آن دیده خواهد شد لازم میلیون ها منجر به یک سیل از کار ارائه می دهد در تلویزیون های دنیا برای هری.

انگلیسی تجاری مشاور علامت Borkowski که مدت طولانی است که شیفته سلطنتی می گوید که هری تجاری موفقیت در آینده خواهد بود تنگاتنگی مرتبط با چگونه به خوبی او موفق خود را به ظهور پست-COVID جهان است.

"من فقط نمی بینید او با داشتن مجموعه ای از مهارت های به یک تهیه کننده گفت:" Borkowski. "آنچه مردم را فراموش کرده ام در مورد هری است که چون او آموزش دیده در شرکت, بنابراین به عنوان یک نتیجه او یک مرد است که بسیار کوک را به مفاهیمی چون وظیفه عمومی سرویس و جامعه است. قرار دادن او را در کالیفرنیا است که کمی مانند قرار دادن حیوانات در یک باغ وحش است. آن است که تا کنون از خود و محیط طبیعی است. این قطعا یک اشتباه برای او برای تبدیل شدن به بیش از حد نزدیک با شناسایی هالیوود glitz و زرق و برق است. که Meghan جهان.

"من به راحتی می توانید ببینید او راه رفتن در سراسر قطب جنوب به صورت خیریه و ساخت یک فیلم در مورد آن"

"او در خارج از منزل مرد اکسپلورر مرد در جامعه محلی خود را انجام فنجان چالش های خیریه و به همین دلیل این رقابت ها یک موفقیت بزرگ بود; آن را تا به حال تمام صفات و نام تجاری ارزش های او می ایستد. به همین دلیل او بسیار قوی در آفریقا و محیط زیست است. من به راحتی می توانید ببینید او راه رفتن در سراسر قطب جنوب به صورت خیریه و ساخت یک فیلم در مورد آن, به عنوان مثال—ماجراجویی برای هدف خوب و راه اندازی بسیار قانع کننده روایت در مورد کسی که غلبه بر موانع بزرگ در زندگی برای ایجاد که او در این روند است."

Borkowski می گوید پول مورد نیاز به صندوق دلتنگ جزئیات زندگی مانند امنیت تیم خواهد آمد اگر این روایت درست است: "هری می تواند به ساخت یک ساختار کسب و کار در اطراف است که نوع روایت و پرداخت تجاری بزرگ پول است. این ممکن است شامل نشستن در هیئت مدیره از یک دره سیلیکون شرکت, برای مثال, رهبری, دوره های الهام بخش, الهام بخش سمینارها و یا کمک به شرکت خود را با اهداف بشردوستانه به بازگشت. او می تواند بسیار مخرب نیروی در جهان است."

این زن و شوهر هستند و البته خوش شانس است که مگان می داند که آبهای مملو از کوسه هالیوود هست. او مشغول به کار در صنعت سرگرمی تمام زندگی خود و اثبات خودش به عنوان یک بازیگر در لباس.

در حال حاضر او در حال بازگشت به شهر به عنوان یکی از معروف ترین زنان در این سیاره پس از پیدا کردن یک چند به خوبی پرداخت می شود نقش به پشتوانه زندگی خود و ایده آل symbiotically برجسته خود بشردوستانه کار نباید بیش از حد مالیات.

هر دو Meghan و هری خواهد شد و البته به خوبی آگاه از این داستان عبرت انگیز از کاهش ثروت های مالی گذشته قابل توجه abdicant دوک ویندزور و همسرش والیس سیمپسون. آنها فیل در اتاق وقتی که می آید به هر گونه بحث در مورد چگونه هری و مگان ممکن است مدیریت انتقال به خصوصی شهروندان است.

این Windsors بودند مجبور به تبعید تاج و تخت شد و در ابتدا شرکت در سراسر جهان است.

اما خود قدرت درآمد کاهش یافته است که رسوا حوادث سال 1936 از فروکش مشاهده شد و آنها نمی-بسیار-مهم مردم است.

آنها eked کردن روز خود را با تکیه بر سخاوت از دوستان مالی خرده بازیگران شیفته میلیونرهای آمریکایی و, تکذیب یک حقوق بازنشستگی توسط دولت بریتانیا در نهایت با تکیه بر دستمزد £25,000 یک سال از سلطنت (گفته می شود معادل حدود $1m از یک سال امروز). پس از دوک مرگ مبلغ پرداخت شده به بیوه اش قطع شد و به £5,000.

هری به نظر می رسید در مورتال خطر نادیده گرفتن درس های این فصل از تاریخ که در آن پدید آمده است که اولین بار او را بزرگ پول تجاری فرفره صحبت شد به یک جمعیت از بانکداران سرمایه گذاری در JP Morgan رویداد.

"Dishing در خودتان واقعا قابل دوام طولانی مدت مدل"

گزارش های تایید نشده که او پرداخت می شود یک میلیون دلار برای سخنرانی و گفت در آن است که او تا به حال در درمان شده است برای چندین سال به او کمک کند کنار آمدن با مرگ مادر خود مواجه شد با شل-جاوید ناباوری.

و همچنین به عنوان ترک هری—که به مدت طولانی شکایت با همین دلیل خوب است در مورد تهاجم به حریم خصوصی—باز به اتهام نفاق و طمع این رویداد ساخته شده کمی در دراز مدت حس کسب و کار. Dishing در خودتان واقعا قابل دوام طولانی مدت ، افرادی که به طور مداوم و به طور مداوم در کیسه های غول حقوق برای سریع یک سخنرانی هستند مانند اوباما که تا به حال فوق العاده ترین مشاغل و انجام باور نکردنی محوری همه چیز.

هری و مگان انجام داده اند که کار سخت و در عین حال آن را مناسب و معقول مشت از آزادی مالی در دراز مدت آنها نیاز به. زمانی که این بیماری همه گیر است که بیش از آنها دارای دو هویت های جدید برای ساخت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب