که خیابان اصلی کسب و کار را برای زنده ماندن COVID-19?

NIFT (www.GoNift.com) AI-طراحی پلت فرم کمک به محله کسب و کار بزرگ به ارمغان بیاورد مشتریان محلی را از طریق درب

توسط NEWSCENTERALS در 14 اردیبهشت 1399

NIFT (www.GoNift.com) AI-طراحی پلت فرم کمک به محله کسب و کار بزرگ به ارمغان بیاورد مشتریان محلی را از طریق درب دلیلی برای باور چشمه های معدنی و سالن را دوباره بجای اول برگشتن سریع از ویرانگر مالی اثرات COVID-19 بیماری همه گیر. بر اساس فروش کارت هدیه از 4,000+ کسب و کار ذکر شده در Nift فروشگاه های این ماه, زیبایی و اسپا کسب و کار اختصاص بیشترین در صد از فروش کارت هدیه (41%) در مقایسه با نشستن در رستوران (3.6%) و گاه به گاه از eateries (9.5%).

"در زمانی که همه ما از دیدن خودمان در زوم تماس و Google Hangouts واقعا تعجب آور است که مردم در حال خرید کارت های هدیه برای رفتن به سلمانی و مغازه های سالن به عنوان به زودی به عنوان آن را بی خطر به انجام این کار می گوید:" Elery Pfeffer, موسس و مدیر عامل شرکت Nift. "آنچه تعجب آور است این مقدار باور نکردنی از آنها صرف و سرعت که در آن مردم در حال خرید اعتباری کارت هدیه به جمع آوری پول برای مورد علاقه خود را به آرایشگاه. ما شاهد یک سالن بالا بردن $4k در کمتر از 4 ساعت با یک ایمیل به مشتریان خود است."

پیش پرداخت خرید کارت هدیه در زیبایی و spa دسته به طور متوسط 107 دلار در هر, است که تقریبا دو برابر متوسط برای گاه به گاه از eateries ($56). تنها دسته با بالاتر دمای کارت هدیه ارزش بود و ماساژ درمانی ($138) نشان می دهد مردم به دنبال به جلو به خوبی back rub دو بار به عنوان بسیاری به عنوان یک نوشیدنی خوب و یا یک شب در شهر که هر دو به طور متوسط 65 $در هر کارت هدیه. زندگی فعال دسته که شامل ورزشگاه بوکس استودیو یوگا و آموزش شخصی در آمد و در دوم در کلی فروش کارت هدیه (19.5%) با میانگین کارت هدیه به ارزش $98 دوباره با اشاره به روند آینده سرمایه گذاری در کسب و کار است که کمک به مردمی نگاه خوب و احساس بزرگ است.

Nift راه اندازی Nift فروشگاه (www.GoNift.com/Store) در پاسخ به این بیماری همه گیر کوروناویروس با هدف کمک به سالن ورزشگاه مغازه ها و رستوران ها جمع آوری پول در طول این زمان نامشخص رایگان. 100 ٪ از درآمد حاصل از تمام کارت هدیه فروش به طور مستقیم به حمایت محله کسب و کار و کارکنان خود را با بودجه های ارسال شده توسط چک و یا واریز مستقیم به عنوان به زودی به عنوان کارت های هدیه خریداری شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب