آفریقای جنوبی مستند 'دیگر پایدار' با وجود افزایش موارد

رئیس جمهور سیریل Ramaphosa گفت که او در تلاش بود "ما به تعادل مهم با هدف صرفه جویی در زندگی و حفاظت از معیشت."

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

رئیس جمهور سیریل Ramaphosa گفت که او در تلاش بود "ما به تعادل مهم با هدف صرفه جویی در زندگی و حفاظت از معیشت." حدود 40 درصد از آفریقای جنوبی زندگی می کنند زیر خط فقر است; مستند آمار آنها سخت است.

آفریقای جنوبی مواجه شده یکی از دقیقترین مستندات در رابطه با تقریبا تمام جنبش محدود و ممنوع قرار داده شده بر فروش سیگار و الکل.

رئیس جمهور سیریل Ramaphosa ستایش شد برای سفارش مستند اما اقدامات کوبیده اقتصاد کشور که در حال حاضر رو به یک رکود اقتصادی قبل از coronavirus.

با وجود افزایش سریع در موارد Ramaphosa تحت فشار قرار دادند تا همچنان به سهولت مستند محدودیت های این هفته است. در یک آدرس به ملت او بر نیاز به حفظ معیشت اقتصادی و به نام برای بازگشایی اوقات فراغت میباشد.

ادامه مطلب: COVID-19: آفریقای جنوبی اجتماعی تقسیم و اقتصادی در معرض

"ما باید به فکر می کنم در مورد این افرادی که شاغل در این صنایع و کسانی که بر آنها بستگی دارد برای معیشت خود را. از طریق کاستن از مستند ما در ادامه به تعادل مهم ما این هدف صرفه جویی در زندگی و حفاظت از معیشت," او گفت:.

استاد سلیم Abdool کریم, برجسته, اپیدمیولوژی است که منجر آفریقای جنوبی Covid-19 مشورتی تیم معتقد است که سنگین مجموعه ای از محدودیت ها باید برداشته شود آنها به عنوان پایدار نیست.

"از آنجا که آفریقای جنوبی عمل کرده و خیلی زود ما تحمیل محدودیت و مستند زمانی که ما تا به حال تنها 402 موارد" کریم گفت: DW. "ما در حال حاضر در هفته 14 مستند و این دیگر پایدار برای ما همچنان در طول این مسیر. و بنابراین ما نیاز به تصمیم گیری های دشوار و کاهش محدودیت های اعمال شده به طوری که مردم می توانند شروع به دسترسی به بهداشت و درمان دسترسی به مواد غذایی و...."

موضوع بازگشایی این کشور یک ستیز با بیش از 40% و آفریقای جنوبی با جمعیت زیر خط فقر. بسیاری از کسانی که افراد شاغل در کارخانه ها و خطوط تولید تعطیل با توجه به شیوع کروناویروس. بدون کافی دولت کمک این افراد نیز در معرض خطر گرسنگی و بدون درآمد.

اما با وجود دیدن یک سرگیری عادی فعالیت های اقتصادی سنبله در مورد این ماه است و اختصاص یک سوم از کل موارد در کشور Ramaphosa گفت.

ادامه مطلب: COVID-19: نیروهای امنیتی در آفریقا brutalizing شهروندان تحت مستند

در شروع ماه بخش معدن و تولید کسب و کار اجازه داده شد برای بازگشت به استاندارد تولید در حالی که مردم اجازه داده شد برای رفتن به خارج برای کار و عبادت, ورزش و یا خرید. ممنوعیت فروش الکل نیز برداشته این هفته است.

علاوه بر این Ramaphosa گفت: کازینو, سینما, شخصی, خدمات مراقبت و برخی از محل های اسکان به زودی خواهد بود مجاز به از سرگیری عملیات.

مارکسیستی مخالف آزادی اقتصادی مبارزان (EFF) باید پس از آن متهم به مقامات از به خطر انداختن ضعیف و آسیب پذیر کارگران به منافع نخبگان و انتقاد بازگشایی اماکن عبادت.

سخت ضربه کیپ تاون

کیپ غربی استان که شامل کیپ تاون شده است که سخت ترین ضربه منطقه توسط pandemic, حسابداری برای حدود 60 درصد از تمام coronavirus موارد با بیش از 47,000 عفونت.

کریم معتقد است که این منطقه به شدت ضربه با توجه به غیر منتظره ای بالا سطح جامعه انتقال است.

"ما همیشه به بازی گرفتن تا در کیپ غربی در تلاش برای پیدا کردن موارد و جلوگیری از انتقال از طریق نگاه کردن به تماس با ردیابی و جداسازی. آن را به یک مرحله بسیار سریع که در آن تمام تلاش های ما بودند و در واقع فقط تلاش برای رسیدن به یک نقطه از برخی از سطح از مهار." با این حال او می گوید: کاهش نرخ انتقال متوقف نشده مداوم افزایش موارد جدید.

ادامه مطلب: کیپ تاون — یک بهشت توریستی بدون گردشگران

افریقایی, کانون

آفریقای جنوبی در مجموع از 83,890 تایید موارد coronavirus با مجموع مرگ و میر 1,737. این کشور از 58 میلیون نفر است به طور قابل توجهی بیشتر موارد از همسایگان خود و بیشترین تعداد از موارد در این قاره.

ادامه مطلب: بیماری همه گیر کوروناویروس افزایش تجارت آنلاین در آفریقا

با وجود انجام هزاران آزمایش در هر روز در کشور نیز در برخورد با کمبود کیت های آزمایش که می تواند کمک به مقامات پیگیری و جلوگیری از گسترش این بیماری است.

"در این کشور است که در حال حاضر انجام در جایی بین 25,000 30,000 آزمون در روز" گفت: Karim. "بنابراین آن را مانند ما انجام می دهیم فقط یک تعداد انگشت شماری, ما در حال انجام بسیاری از آزمایشات است. اما ما باید بسیار بسیار بیشتر است."

مشکل این نیست دروغ در کشور ظرفیت آزمون, او گفت: اما با توجه به دشواری دسترسی به تعداد لازم از آزمون. "ما باید از این ظرفیت برای انجام 70,000 آزمون 90,000 آزمون در روز است. ما که قابلیت زیرا که ساخته شده بود به منظور انجام تست HIV و سل. بنابراین ما باید ظرفیت ما ماشین آلات و همه چیز ما فقط نمی تواند نگه دارید از کیت."

لسوتو های محصور در خشکی پادشاهی محاصره شده توسط آفریقای جنوبی است فقط در چهار مورد تأیید در حالی که زیمبابوه به شمال شرقی است و فقط 463 موارد و چهار مرگ و میر. نامیبیا به غرب است 40 مورد تأیید و هیچ گزارش مرگ و میر.

ادامه مطلب: آفریقا تظاهرات حمایت از coronavirus تست کیت

lc/msh (ایسنا)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن