ترکیه در نظام سلامت مواجه coronavirus همه گیر

با وجود گسترش سریع coronavirus در ترکیه کشور سیستم مراقبت های بهداشتی سقوط کرده است عنوان شده بود در ابتدا می

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

با وجود گسترش سریع coronavirus در ترکیه کشور سیستم مراقبت های بهداشتی سقوط کرده است عنوان شده بود در ابتدا می ترسید. در برخی از بیمارستان ها هر چند پزشکان در حال کار اضافه کاری در سراسر ساعت.

در ابتدای شیوع جهانی از رمان coronavirus پزشکی کارگران در ترکیه آمادگی خود را برای بدترین. آنها می ترسیدند که وجود دارد خواهد بود یک کمبود هواکش و تخت در بخش مراقبت های ويژه. یک نماینده برای ترک انجمن پزشکی گفت: DW که نگرانی بود که یورش COVID-19 بيمار در Icu را در نظام سلامت را به زانو خود را به عنوان آن را تا به حال در ایتالیا.

این ویروس را در سراسر ترکیه به سرعت در حال — با تعدادی از موارد ده برابر افزایش در ماه آوریل با توجه به وزارت بهداشت. تنها در ایالات متحده گسترش coronavirus در حال حاضر خیلی سریع.

نظام سلامت به نظر می رسد مقابله شود. با توجه به دولت در بسیاری از بیمارستان ها در حال کار در ظرفیت و تنها 60 درصد از تعداد تخت در حال استفاده هستند.

ادامه مطلب: ورزشی داوران هنوز تست شده برای COVID-19

'یک زمان دشوار'

استانبول Cerrahpasa بیمارستان دانشگاه بزرگترین در ترکیه است. همچنین این بیمارستان که تا کنون دریافت کرده ترین COVID-19 بيمار. پزشکان و پرستاران و کارکنان امنیتی و پاک کننده ها کار کرده اند تحت فشار شدید برای هفته ها. آنها همچنین در معرض خطر بالاتری از ابتلا به این ویروس خود را.

بیشتر بخوانید: اردوغان گیره را بیشتر در رسانه ها در میان coronavirus بحران

این متخصص داخلی Emre Eskazan هم بد اما به سرعت بهبود به لطف این واقعیت است که او جوان است و سالم و قوی سیستم ایمنی بدن است. "من خوب بود اما من نگران پدر و مادر من که تا حدودی قدیمی," او گفت:.

Eskazan مادر نیز قرارداد COVID-19 سرفه در ابتدا و مبتلا به تب بالا قبل از در حال توسعه بوده است. "ما تا به حال یک زمان دشوار است, او گفت:, "اما در حال حاضر همه چیز خوب است و او را پشت در خانه."

بیشتر بخوانید: ترکیه لرزشی و دروغ در شیوع کروناویروس

پس از یک دوره انزوا Eskazan پشت در محل کار است و در حال حاضر مسئول 20 COVID-19 بيمار. "واقعیت این است که من جان سالم به این ویروس بدون خطر هستم و فقط ادامه زندگی عادی خوب است برای بالا بردن روحیه خود را," او گفت:.

ادامه مطلب: Coronavirus نگرانی نیست و اختیار تام به snoop

مشغول به کار در سراسر ساعت

Kelez Yayik مشغول به کار به عنوان یک پرستار در Cerrahpasa Hospitalfor بیش از 20 سال است. او گفت که او تا به حال دیده می شود بسیاری از درد و رنج برای مثال پس از زلزله سال 1999 و او نیز تحت درمان قربانیان حملات تروریستی.

"این حوادث و متعاقب آن مبارزه برای بقا شد, چالش بزرگ برای ما, اما این اولین بار است که ما برای محافظت از خودمان بیش از حد" Yayik گفت. "اصلی است که تفاوت." دوره اولیه بسیار دشوار بود او افزود: "اما با گذشت زمان ترس از همکاران من فروکش کرد." در بخشی از این بود چرا که بسیاری از بیماران بهبود سرعت. با اینحال او گفت که او غمگین است چون متعددی نیز وجود دارد که در کوماس.

بیشتر بخوانید: ترکیه coronavirus شیوع نشان می دهد اردوغان رفتارهای غیر انسانی

Yayik گفت: بیمارستان بود مقابله تا کنون از آنجا که همه کار خیلی بیشتر از قبل. به جای استاندارد هشت ساعت در شیفت بسیاری از آنها در حال حاضر انجام 12 - و یا حتی 16 ساعت در شیفت روزانه.

او گفت: وجود دارد یک پوشش نقره ای: این بیماری همه گیر به ارمغان آورده است از همبستگی در جامعه و در میان کارکنان. "ما هرگز تا این حد نزدیک به یکدیگر" Yayik گفت. "وجود دارد هیچ چیز بیشتر انگیزه از حمایت همکاران."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب