کارولینای جنوبی بزرگترین کاغذ وادار 'وحشت' خبرنگاران به دفتر حتی به عنوان تایید COVID موارد افزایش

در همان روز که کارولینای جنوبی آن بیشترین تعداد از coronavirus مرگ و میر این شرکت که صاحب پست و پیک به حال یک

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

در همان روز که کارولینای جنوبی آن بیشترین تعداد از coronavirus مرگ و میر این شرکت که صاحب پست و پیک به حال یک پیام برای روزنامه کارکنان: شما همه در حال بازگشت به دفتر هفته آینده.

هنگامی که مواجه درباره تصمیم شب پست صنایع را فراهم نیست دلیلی به ظاهر اخراج کارکنان' نگرانی در مورد پتانسیل قرار گرفتن در معرض ویروس به عنوان کارولینای جنوبی افزایش در تایید عفونت. و در یک مثال ناشر اخراج یک کارمند برای به طور موثر افزایش انتقاد از سیاست های خود را.

"مردم وحشت زده" یک کارمند گفت: "آنها درخواست ما را به خطر سلامتی ما و شاید زندگی ما و آنها حتی نمی خواهد به ما بگویید چرا. آن را فقط به نظر می رسد بی رحمانه است." روزانه وحش صحبت کرد و به یک و نیم دوجین پست و پیک خودی همه ابراز احساسات مشابه و درخواست ناشناس ماندن برای ترس از اقدامات تلافی جویانه از ناشر است.

مدفون در صفحه سوم از داخلی خبرنامه هفتگی شب پست صنایع ارسال به تمام کارکنان این هفته یک ماده از این واقعیت فرمان است که همه کارکنان در کارولینای جنوبی بزرگترین روزنامه باید بازگشت به دفاتر آن وقت آغاز و تا روز دوشنبه.

"تمام برنامه خواهد شد به حالت عادی بازگشت آغاز هفته ژوئن 1," توجه داشته باشید گفت:, و اضافه کرد که کارکنان می تواند صحبت می کنند به انسان-بخش منابع اگر آنها قادر به بازگشت.

بالا سردبیران داده اند و نه دلیلی برای این تصمیم به بازگشت به کار در میان یک جریان همه گیر. منابع انسانی نماینده توضیح داد: به برخی از نگرانی کارکنان این هفته که بازگشت نظم بود "تصمیم گیری کسب و کار" اما نمی خواهد استادانه درست شده. کارکنان گفته شد در یک ایمیل در روز جمعه که آنها می تواند همچنان به کار از خانه تنها اگر آنها به حال یک "سلامت تصمیم گیری است که شما یا کسی در خانواده شما در معرض خطر است."

در بیانیه ای به The Daily Beast, سردبیر اجرایی میچ Pugh گفت که این مقاله را دنبال کرده بود "همه دولت های فدرال و ایالتی و محلی مقررات و هدایت" و اشاره کرد که مانند بسیاری دیگر از سازمان های خبری آن تعیین شده ضروری است, محل کار است.

"مانند بسیاری از ضروری در محل کار از جمله دیگر اخبار سازمان های, ما تا به حال پرسنل مشغول به کار در ساختمان در طول این دوره" Pugh گفت. "اعتقاد ما آن است که در حال حاضر مناسب برای دیگر کارکنان برای بازگشت به کار. ما ادامه خواهد داد برای نظارت بر فدرال و ایالتی و محلی مقررات و SC DHEC داده در حال حرکت رو به جلو به اطلاع آینده تصمیم گیری و در ادامه به پیشنهادات از کارکنان ما. شرکت ما که برقرار نیست COVID مربوط furloughs یا اخراج باقی می ماند متعهد به خدمت در جامعه ما به عنوان یک تعیین شده ضروری است, محل کار است."

این حرکت آخرین در یک سری است که باید لرزاند کاغذ کارکنان که بارها نگرانی در مورد اخبار سازمان تهاجمی بازگشت به کار به عنوان استراتژی coronavirus همچنان به گسترش از طریق دولت است.

پس از آن اولین مورد گزارش شده در مارس کارولینای جنوبی گزارش کرده است بیش از 10,770 موارد و حداقل 470 مرگ و میر. دولت نیز مشخص شده دو گریم نقاط عطف این هفته: بالاترین تک-روز تعداد مرگ (20 روز چهارشنبه); و بالاترین تک-بعد تعداد موارد گزارش شده (331 روز جمعه). کارشناسان ترس پتانسیل افزایش در دولت به عنوان فعالیت عمومی رزومه در میان سست اجتماعی-محدودیت فاصله.

در حالی که وادار کردن کارکنان خود را به یک فضای کاری فیزیکی این پست و پیک گرفته شده برخی از بهداشت عمومی اقدامات احتیاطی در اصلی چارلستون ، مدیریت تجدید نظر آرایش صندلی نصب عطسه-گارد-مانند تقسیم بین cubicles قرار داده شده ضد عفونی کننده دست در اطراف دفتر و ارائه کارکنان با ماسک. در یک ایمیل در بعد از ظهر جمعه شرکت گذاشته جدید روش های ایمنی اشاره کرد که پیمانکاران را ملزم به پوشیدن ماسک—هر چند وقت کارکنان تنها خواسته به پوشیدن صورت پوشش "اگر شما تمایل"—و این که اجباری متوسط چک مورد نیاز خواهد بود برای ورود به ساختمان است.

این شرکت همچنین اذعان کارمند نگرانی در مورد روز بازگشایی.

"ما درک می کنیم که بسیاری از کارمندان نگران ایمنی و همچنین تغییرات به سیاست های شرکت و روش های است که ما باید اجرا" روز جمعه در یادداشتی گفت. "مهم این است که همه کارکنان از شب پست صنایع بدانید که کارکنان ایمنی و تندرستی است و همیشه خواهد بود تمرکز اصلی سازمان ما است."

اما این شرکت به نظر می رسد مشتاق به حرکت از تمرکز بر بحران. شب پست صنایع که دارای کاغذ و در عمل چند کارولینای جنوبی بهداشت و املاک و مستغلات شرکت گفت: این امر دیگر ارسال اطراف آن خبرنامه هفتگی با کروناویروس به روز رسانی و آن را از سر در سایت یوگا و تمرین در کلاس (با برخی اجتماعی-فاصله اقدامات در محل). و در میان یکی از آخرین قطعه از مشاوره این شرکت ارائه شده کارکنان زیر چهار فرمان بود و یک لیست از "10 مواد غذایی برای کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن شما."

این هفته بازگشت به کار اعلامیه اولین بار نیست که پست و پیک مدیریت شارژ پیش رو با برنامه ای به کارکنان را به دفتر.

در اواخر ماه آوریل کاغذ گفت: در پایان از کارکنان تماس بگیرید که این امر نیاز به کارکنان برای بازگشت به دفتر حداقل دو بار در هفته یک تصمیم است که مدیران کوچک پشت یک روز بعد نیاز به کارکنان به جای آمده در یک بار در هفته در برنامه مبهوت.

کارکنان ابراز زنگ با این تصمیم در آن زمان اشاره کرد که دولت شیوع به نظر نمی رسد به مصاحبه ، چندین فرستاده نگران نامه به بالا سردبیران دیگران درخواست روز به روز آنها نیاز به رفتن به دفتر و برخی حتی اظهار تاسف ناشناس در مورد سیاست پوینتر یک روزنامه نگاری متمرکز سازمان رسانه ای.

حاصل پوینتر مقاله که اهل نارضایتی در میان P&C کارکنان بیش از یک روز در هفته در دفتر سیاست منجر به شب پست صنایع شلیک یک روزنامه کارمند یک حرکت است که خشم کارکنان می گویند مستقیم تلاش برای سرکوب هر گونه انتقاد از ناشر سیاست.

در اوایل این ماه یک پست و پیک خواننده به اشتراک گذاشته پوینتر مقاله در روزنامه مشترک Facebook, گروه, است که به آرامی تعدیل توسط کاغذ کارکنان برای جلوگیری از هر یک از گروه 1000 plus کاربران از هرزه نگاره با تبلیغات و یا گفتار نفرت. مخاطبان تعامل ویرایشگر تایید پست, در نتیجه اجازه می دهد اعضای این گروه برای دیدن مقاله و اظهار نظر.

با توجه به اسناد و مدارک بررسی شده توسط The Daily Beast, P&C سردبیر اجرایی Pugh و بی سر و صدا حذف این پست و به نام تعامل ویرایشگر به اخراج می شود که این شرکت نسبت به سردبیر تصویب یک "نامناسب خوان پست."

این پست و پیک یکی از انتشارات بزرگ در امریکا به بازگشت تمام وقت به دفاتر خود در میان شیوع. اکثر رسانه ملی سازمان ها به خصوص کسانی که مستقر در نیویورک را با تاخیر بازگشت به دفاتر حداقل تا بعد از روز کارگر.

در واقع کارکنان در این مقاله اشاره کرده اند که P&C's رقیب مک کلاچی-اداره روزنامه های محلی نیست درخواست کارکنان برای بازگشت به کار حداقل تا اواخر تابستان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن