این نقاط داغ Gloated در مورد کم ویروس موارد است. در حال حاضر آنها مجبور به تعطیل—دوباره.

خود دولت و رهبران محلی gloated کم coronavirus موارد اعداد و منادی تهاجمی بازگشایی برنامه. هواداران خواستار رسا

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

خود دولت و رهبران محلی gloated کم coronavirus موارد اعداد و منادی تهاجمی بازگشایی برنامه. هواداران خواستار رسانه ها عذر خواهی به آنها گفت: بازگشایی سفارشات خود را از ساکنان در معرض خطر COVID-19.

اما در حال حاضر تعداد انگشت شماری از مستند-مخالف متحده است که دیده می شود رشد انفجاری در coronavirus موارد شروع سفارش و کسب و کار را تعطیل و دوباره بسته شدن سواحل و میله الزامی ماسک و اجرای stay-در-خانه سیاست.

بیش از گذشته چند روز تعدادی از کشورهای در Sunbelt از جمله فلوریدا و تگزاس و آریزونا و کارولینای جنوبی دیده می شود نمایی افزایش coronavirus موارد است.

حداقل دو فرمانداران که جشن بازگشایی سفارشات فقط از چند ماه پیش شروع به reinstitute برخی از کسب و کار اجباری تعطیلی.

هنوز هم برخی از کشورهای است که دیده می شود یک چشم انداز مثبت در coronavirus موارد تردید کرده اند به دستور تعطیلی کسب و کار دوباره.

با وجود افزایش در موارد نه کالیفرنیا و آریزونا را اجرا ایالت تعطیلی اما در روزهای اخیر خود را فرمانداران باید حمایت اقدامات تشویق ساکنان به پوشیدن ماسک.

نه متحده که دیده اند مورد تعداد سنبله—آرکانزاس, دلاور, آیداهو, لوئیزیانا, میشیگان, Nevada, New Mexico, کارولینای شمالی و اورگان—آمار تامل در بازگشایی مجدد برنامه.

نوادا رژیم صهیونیستی است. استیو Sisolak ده ها تن از شهرداران سراسر کشور اجرای اجباری ماسک سفارشات در روزهای اخیر در حالی که سن فرانسیسکو شهردار لندن نژاد گفت: برنامه ریزی برای سالن های موزه ها تو سرو ناخن سالن ها و میله های به بازگشایی در روز دوشنبه خواهد بود اوراق دلیل افزایش موارد است.

اما در یوتا رژیم صهیونیستی است. گری هربرت گفت که او قصد ندارد از دیگری مستند با وجود این دولت اپیدمیولوژی هشدار که "تعطیلی کامل" خواهد بود قریب الوقوع اگر سنبله از coronavirus موارد ادامه داد.

در اینجا متحده و استان ها مجبور به شروع به قفل کردن دوباره.

فلوریدا

به عنوان حالت آماده به میزبان تعدادی از مشخصات بالا ورزشی و رویدادهای سیاسی, فلوریدا گزارش شده سنبله در موارد. در حالی که روز دوشنبه دولت گزارش تحت 3,000 جدید موارد توسط شنبه وجود دارد هشدار دهنده 9,585 جدید کروناویروس موارد قبلی روز—یک روز رکورد.

فقط دو هفته پیش فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis خار نگرانی در مورد افزایش موارد گفته سنبله بیشتر بود تنزل به "کم گروه های در معرض خطر" و تا حدی ناشی از افزایش تست.

دولت در نهایت در زمان برخی از اقدامات برای محدود کردن گسترش اعلام روز جمعه که آن را "تعلیق در محل مصرف الکل در میله های زندان ایالتی." اما DeSantis نیز در دفاع از این دولت را بازگشایی با اشاره به کاهش تعداد موارد در ماه گذشته.

"به یاد داشته باشید: ما باز در آغاز ماه مه تا به حال بسیار پایدار و قابل کنترل موارد است. ما به وضوح دیده می شود که به نوبه خود به تازگی او گفت:" در یک کنفرانس مطبوعاتی این هفته است. "اما ما باید بسیار آرام ممکن است من فکر می کنم هر کس به اذعان به آن است."

روز شنبه, Miami-Dade County شهردار Carlos A. Gimenez امضا کردند که به منظور بسته شدن این شهرستان به تازگی بازگشایی سواحل برای ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته و ممنوعیت بزرگ استقلال در روز جشن و رژه می روند.

"من شده اند با دیدن بیش از حد بسیاری از کسب و کار مردم و نادیده گرفتن این قوانین نجات بخش [بر پوشش صورت و اجتماعی فاصله]" او در بیانیه ای گفت. "اگر مردم در حال رفتن به مسئول و محافظت از خود و دیگران از این بیماری همه گیر پس از آن دولت مجبور است به مرحله و بازگرداندن حس مشترک برای صرفه جویی در زندگی می کند."

تگزاس

تگزاس تا به حال یکی از این کوتاه تر stay-at-home سفارشات در این کشور خودداری کردند در اجرای ایالت ماسک قوانین.

اما در روز پنج شنبه تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت متوقف شد دولت بازگشایی برنامه. یک روز بعد به او دستور داد که دولت بارها به محدود رستوران ظرفیت به 50 درصد و ممنوع قایق سواری در رودخانه.

"هر روز ما را در یک برنامه. و هر روز آن را تغییر" کیم سهره مالک دالاس نوار دو شبکه گفت: اخبار صبح دالاس. "این فقط باور نکردنی است."

ابوت در بیانیه ای گفت: روشن بود که افزایش رانده شد فعالیت های خاص "از جمله تگزاسی تجمع در میله های زندان" و فرمان اجرایی جدید ضروری بود "ماموریت ما به سرعت حاوی این ویروس ها و محافظت از سلامت عمومی است."

در یک مصاحبه فرماندار اذعان کرد که بازگشایی برنامه ریزی شده بود بیش از حد تهاجمی و ممکن است برای محاسبه افزایش موارد است.

"اگر من می تواند به و ازنو هر چیزی, آن را احتمالا خواهد شده اند به کم کردن سرعت باز کردن میله در حال حاضر شاهد پس از چگونه به سرعت coronavirus گسترش در نوار تنظیمات," او در مصاحبه ای گفت: در این هفته.

IMPERIAL COUNTY CALIFORNIA

روز جمعه کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom خواست مرز جنوبی شهرستان برای بازگرداندن آن stay-در-خانه سفارش به عنوان رای مثبت نتایج آزمون آمار سرسام آور 23 درصد است. اگر بخش نمی آمد تا با طرح خود را برای تعطیل Newsom گفت که "دخالت کند."

Imperial County تا به حال نه تنها coronavirus موارد در اواخر ماه مارس اما در اواسط ماه ژوئن آن را به حال سر به فلک کشید 4,389 موارد در میان 180,000 ساکنان—بالاترین نرخ سرانه هر کالیفرنیا شهرستان—و طاقت فرسا بود محلی سردخانه و سیستم بیمارستان.

محلی مقامات بهداشت نسبت سنبله به اجتماعات بزرگ برگزار شد بیش از روز مادر و روز یادبود و همچنین به عنوان شهرستان را نزدیکی به مخیکالی ٬ باخا کالیفرنیا, شهرستان از 1 میلیون نفر از آنها عبور از مرز مکزیک به Imperial County روزانه برای کار بهداشت و درمان و دلایل خانوادگی ،

Imperial County یکی از 15 استان ها در یک لیست سازمان دیده بان گردآوری شده توسط کالیفرنیا در بخش بهداشت و درمان با بیش از 10 درصد از مردم تست مثبت است.

"ما در میان موج اول این بیماری همه گیر" Newsom گفت. "ما نه از موج اول. این بیماری را یک تعطیلات تابستان."

آخرین مطالب