LinkedIn آموزش و تلالو یکپارچه برای کمک به مدیران بهتر ارتباط با کارکنان

همانطور که مردم همچنان به جدید انطباق ریتم کار و محیط امروز مدیران بازی خواهد کرد حتی بزرگتر در نقش کارمند موف

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

همانطور که مردم همچنان به جدید انطباق ریتم کار و محیط امروز مدیران بازی خواهد کرد حتی بزرگتر در نقش کارمند موفقیت است. که چرا امروز ما اعلام LinkedIn آموزش برای درخشش. جدید ادغام خواهد قراردادن بیش از 100 متخصص-سرپرستی LinkedIn آموزش ویدئوها به طور مستقیم به تلالو عمل قابلیت مصرف برای کمک به مدیران یادگیری مهارت های خاص و اقدام در تیم بازخورد بیشتر موثر است.

درست مثل خود کارکنان و مدیران نیز تطبیق بی سابقه ای بار و نیاز به مهارت های جدید برای رهبری موثر است. بر اساس داده های اخیر از, لینک, آموزش, مدیران, افزایش زمان آنها صرف تماشای آنلاین دوره های آموزشی با 105 درصد از جهانی همه گیر آغاز شد. با ارائه دسترسی به آموزش شخصی به طور مستقیم در جریان کار روزمره HR رهبران می تواند به مدیران ابزار مورد نیاز برای پشتیبانی بهتر از تیم خود و نگه داشتن آنها را درگیر. مدیران به راحتی می توانید یادگیری مهارت های جدید با لینک, آموزش ویدئوها از قبیل پیشرو شامل تیم های اولویت به طور موثر به عنوان یک رهبر و ارائه هدف.

با LinkedIn آموزش برای درخشش HR رهبران قادر خواهد بود به ارائه:

  • حق محتوا: شخصی عمل مناطق و سرپرستی LinkedIn آموزش ویدئوها متناسب برای یک فرد بررسی نتایج.
  • در زمان مناسب: LinkedIn محتوای یادگیری را نشان می دهد تا به عنوان مدیران اقدام به راهنمای آنها را زمانی که آنها بیشتر پذیرای یادگیری بیشتر.
  • در سمت راست فرمت: نیش اندازه بسیار جذاب ویدئوها اجازه می دهد تا مدیران به سرعت یادگیری مهارت های جدید و آنها را به عمل.

ادغام می آید پس از راه اندازی از تلالو را به تازگی اعلام کرد اقدام مشترک قابلیت های. این ویژگی های جدید توانمند سازی مدیران برای کار با تیم خود به عمل بازخورد و تشویق گفتگو در مورد عمل-در نظر گرفتن فرصت ها در این تیم به طور منظم گردش دادن هر عضو از نیروی کار خود را حس مالکیت بیش از تیم فرهنگ است. با ایجاد شفافیت, همکاری, و پاسخگویی به این اقدام-در نظر گرفتن روند این قابلیت های جدید به کمک مدیران و تیم خود را از اقدام در بازخورد به طور موثر تر و پایدار.

این لینک آموزش برای درخشش ادغام در دسترس خواهد بود به تمام تلالو مشتریان بدون پرداخت هزینه اضافی صرف نظر از اینکه آیا آنها یک LinkedIn یادگیری سازمانی مجوز. اطلاعات بیشتر در مورد ادغام جدید در تلالو وبلاگ.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب