'مستقل شهروند' شماری از پل قهرمان صاحبخانه با شمشیر سامورایی: حکم

کنتیکت مرد بازداشت شده است با استفاده از یک شمشیر سامورایی سر خود را صاحبخانه حرفه ای پل بازیکن بیش از یک اجار

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

کنتیکت مرد بازداشت شده است با استفاده از یک شمشیر سامورایی سر خود را صاحبخانه حرفه ای پل بازیکن بیش از یک اجاره اختلاف مقامات گفت: در این هفته.

جری David Thompson, 42 بود به اتهام قتل پنج شنبه پس از 64 ساله صاحبخانه, ویکتور پادشاه مرده پیدا شد در آشپزخانه خود را هارتفورد خانه در بعد از ظهر یکشنبه در یک رفاه بررسی هارتفورد اداره پلیس گفت:. پس از دستگیری او تامپسون حاضر به صحبت در مورد جرم به مقامات و یا یک مدافع ادعا او یک شهروند مستقل.

او در حال حاضر در حال برگزار شد 2 میلیون دلار اوراق قرضه پس از شنبه تفهیم اتهام در دادگاه عالی در هارتفورد جایی که او سکوت.

"او یکی از بچه های خوب" جیم بانک ها, شاه پسر عموی گفت: هارتفورد کورانت. "یکی که هرگز صدمه دیده است یک روح. یکی که همیشه رسیدن و کمک به دیگران است. او به عنوان لذت بخش می شود. همیشه به نظر می رسید خوشحال است. او فقط یک شادی به اطراف است."

با توجه به دستگیری و گزارش های به دست آمده توسط کورانت, Thompson تا به حال نقل مکان به یک اتاق خالی در کینگ صفحه اصلی پناهندگی خیابان در سال گذشته است. بیش از آخر هفته تامپسون گفته تهدید صاحبخانه با شمشیر سامورایی پس از بحث در مورد او نمی پرداخت اجاره.

پادشاه بود و پس از احساس خطر تهدید در این گزارش آمده او بلافاصله رفت و به هارتفورد پلیس در روز شنبه گزارش این حادثه گفتن آنها خود را مستاجر بود با تکان دادن شمشیر در او.

روز بعد چند تا از شاه دوستان به نام مقامات زمانی که آنها نمی تواند به او برسد. ساعت بعد حدود ساعت 3:40 بعد از ظهر مقامات رفت و به پناهندگی خیابان جایی که آنها در بر داشت پل بازیکن در آشپزخانه کف تا حدی پوشش داده شده با ورق. پادشاه بود و در صحنه مرده.

دستگیری گزارش مقامات بر این باورند تامپسون قطعه قطعه او را با شمشیر سامورایی باعث "ضربه شدید" به 64 سال اسلحه, قفسه سینه, شانه و گردن است.

پلیس تامپسون کمتر از شش ساعت بعد در یک ماشین در Keney پارک—حدود هفت دقیقه به دور از وحشتناک صحنه جرم. یک بار در مقر پلیس این حکم متحده تامپسون حاضر به صحبت با کارآگاهان درباره این حادثه تنها به نوشتن: "مقاله در دستکش compart در جیپ است که همه شما نیاز است."

پلیس بعد از پیدا مدارک در داخل محفظه دستکش که پیشنهاد تامپسون انداز خود را به عنوان یک شهروند مستقل. حامیان حاکمیت شهروند جنبش بر این باورند که آنها نمی باید به دنبال قوانین و یا پرداخت مالیات.

پادشاه که بازنشسته از مسافران شرکت های بیمه در سال 2018 در نظر گرفته شد و یک Grand زندگی استاد در پل با توجه به آمریکایی قرارداد پل لیگ (ACBL). شناخته شده به عنوان یک بازیکن جدید در انگلستان پادشاه برنده مسابقات قهرمانی ملی در سال 2016.

برای تبدیل شدن به یک گرند زندگی استاد در این بازی با توجه به ACBL یک بازیکن باید حداقل 10,000 masterpoints که به دست آورده هر یک از بازی. در زمان مرگ او پادشاه انباشته شده بود 15,298.55 masterpoints.

"من نمی توانم تصور کنید که او را از انجام هر کاری که موجب کسی" بانک ها گفت: هارتفورد کورانت. "که فقط شخصیت او را."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن