بعدی خود را در سفر سرگرم کننده با این کتاب های صوتی

شانس هستند که شما ممکن است در برنامه ریزی در نظر گرفتن یک سفر جاده ای در تابستان امسال است. اگر شما به یاد داش

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

شانس هستند که شما ممکن است در برنامه ریزی در نظر گرفتن یک سفر جاده ای در تابستان امسال است. اگر شما به یاد داشته باشید به انجام آن را با خیال راحت. فراتر از آن وجود دارد فقط خیلی موسیقی شما می توانید گوش دادن به و به نظر من تنها بسیاری از پادکست به عنوان به خوبی. من پیشنهاد می کنم یک کتاب صوتی. مقدار زیادی از آنها را به عنوان خوانده شده توسط شگفت انگیز بازیگرانی که قرعه کشی خواهد شد حق خود را به داستان و را وادار خواهد کرد که شما را از طریق داستان. کتاب های صوتی هستند یک راه عالی برای ایجاد یک سفر جاده ای و یا فقط یک درایو طولانی حتی بیشتر سرگرم کننده و سرگرم کننده است. به علاوه اگر شما ثبت نام با شنیدن اولین کتاب صوتی رایگان است! ما گرد کرده ام تا برخی از مورد علاقه ما به شما آغاز شده است.

کلاسیک

زنان کوچک

اگر شما را دیده اند این فیلم در عین حال شما باید. اگر شما از آن ساخته شده ایم این دور بدون خواندن کتاب آن را به یک گوش دادن به صوتی. آن را به عنوان خوانده شده توسط لورا درن و کامل بازیگران به خاطر خوبی! من فکر می کنم این کامل کتاب صوتی چرا که اگر شما توجه و آن را نمی خواهم شما را از عمده طرح نقطه, اما آن را بسیار سرگرم کننده و فقط یک داستان بزرگ برای گوش دادن به دوباره و دوباره.

برای یکی از شما را به خنده

من بحث خیلی یک روز

برخی از کتاب ها صادقانه بهتر در audiobook و این یکی از آنها است. David Sedaris' صدای خیلی خنده دار—هر زمان که من خواندن او را من می توانم شنیدن صدای او در سر من به وضوح. آن را حتی بهتر است برای گوش دادن به خنده خنده دار داستان در مورد سخنرانی در کلاس از آن است که به خواندن آنها. شما قادر نخواهد بود برای متوقف خنده در این یکی.

برای WHODUNNIT?

و سپس وجود دارد هیچ کدام

این کتاب من می خواهم احتمالا هرگز به خواندن اما گوش دادن به آن برای تلفن های موبایل مناسب است. رمز و راز قتل در یک درایو طولانی خواهد شد نگه داشتن مغز خود را فعال همانطور که شما جستجو برای سرنخ و می توان آن را یک بازی سرگرم کننده را به بازی با هر کس که شما با به ببینید که چه کسی می تواند حدس می زنم whodunnit اول.

برای برخی از انعکاس

راه آهن زیرزمینی

این چنین غنی قانع کننده کتاب است که واقعا آموزنده و مهم خوانده است. آن برنده پولیتزر در سال 2017 است و یک داستان ماجراجویی و داستان. انجام برخی از کارهای سفر جاده ای خود را. از آن زمان به آن را انجام دهد.

برای یک شخصیت بزرگ

متولد جرم

وجود دارد هیچ چیز مانند گذراندن یک رانندگی طولانی با یکی از کمدین مورد علاقه خود را. مهمانی در ترور نوح خواندن خاطرات خود را که شما را در هر دو خنده و فکر می کنم.آن را بسیار عالی آمدن از سن داستان در پایان آپارتاید در آفریقای جنوبی است.

برای یک بچه دوستانه کتاب

قطب نمای طلایی

اگر شما در حال سفر با کودکان طلایی, قطب نما, گوش دادن. مدرن و فانتزی کلاسیک سرگرم کننده به اندازه کافی برای بزرگسالان است و به عنوان خوانده شده توسط فیلیپ پولمن. بهتر است آن را یک سری بنابراین اگر شما در پایان آن شما می توانید حرکت بر روی یک بعدی.

برای احساس رایگان

در جاده ها

اگر شما خواندن این یکی و یا حتی اگر شما هیچ چیز مثل گوش دادن به یک سفر جاده ای در حالی که شما در یک سفر جاده ای خود را. شانس هستند که شما نمی خواهد به عنوان وحشی, اما اگر شما در حال گوش دادن به این کار شما باید یک زمان خوب برای اطمینان حاصل کنید.

Scouted بی وقفه تلاش می کند تا محصولات جدید و اسهال اینترنت به توصیه بهترین چیز برای ارتقاء زندگی خود را – بنابراین شما لازم نیست که. هر آنچه که شما دنبال آن هستید ما رو شما پوشش داده شده است.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب