Sports Illustrated را صاحب می رود به جنگ با مجله ناشر

صاحب Sports Illustrated نام تجاری است در مورد رفتن به جنگ با بحث فناوری و شرکت رسانه ای است که متعلق به حقوق ب

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

صاحب Sports Illustrated نام تجاری است در مورد رفتن به جنگ با بحث فناوری و شرکت رسانه ای است که متعلق به حقوق به کار مجله برای کمتر از یک سال.

یک فرد با آگاهی از این وضعیت به تایید Daily Beast که مارک های معتبر گروه (ABG) نام تجاری-مدیریت شرکت است که صاحب مالکیت معنوی از ورزش نشان داده شدهاست بررسی Maven حقوق تحت مجوز به کار Sports Illustrated رسانه های کسب و کار—به طور بالقوه از بین بردن افسانه ای با نام تجاری ورزشی به طور کامل از دست برانگیز مستقر در سیاتل شرکت رسانه ای.

یک سخنگوی ABG گفت: روزانه جانور شرکت نمی نظر در روابط خود با خود "نزدیک به 1000 ارزش مجوز در سراسر جهان است." این Maven در ضمن در بیانیه ای گفت که "ABG و Maven در حال حاضر در بحث در مورد اختلافات مربوط به تفسیر Sports Illustrated توافقنامه مجوز."

در چهارشنبه , Sports Illustrated کارکنان توجه داشته باشید از Maven مشاور عمومی رابرت اسکات اطلاع آنها که آنها از نظر قانونی ملزم به حفظ و حراست از تمام اسناد و مدارک مرتبط با Maven, سیو ABG. توجه داشته باشید احساس خطر بسیاری از کارکنان برخی از آنها غافل بودند از اختلاف بین شرکت مادر و مجله اپراتور که در حال حاضر به نظر می رسد به یک نبرد همه جانبه.

در سال گذشته Sports Illustrated's صاحب قبلی این Meredith Corporation فروخته یاد خروجی به ABG. که با نام تجاری-گروه مدیریت و سپس تبدیل بیش از این حقوق به انتشار Sports Illustrated به Maven یک شرکت نسبتا جدید است که میزبان و در عمل یک شبکه دیجیتال مارک های از جمله ماکسیم.

این شرکت را تصاحب تاریخی ورزشی با نام تجاری شده است پر سر و صدا از یک روز.

در اولین هفته از Maven عملیات از سیآن گذاشته نیمی از مجله كاركنان است. Sports Illustrated کارکنان به خشم آمدند که Maven سرزنش کاهش در سابق صاحب مردیت در حالی که مدیران گفت که این کاهش بودند Maven تصمیم.

این Maven خرید از ورزش نشان داده شده بود و تقریبا بلافاصله panned توسط تماشاچیان به عنوان یک شفاف طرح به نوبه خود یک بار یاد نام تجاری به یک محتوای آسیاب. "این Maven می خواهد برای ساخت یک شبکه سی مارک Maven تیم در جوامع است که به درایو ترافیک از طریق ترکیبی از بدبینانه SEO ترفندها, اخبار تجمع و کم پرداخت شده و پرداخت نشده کار" اظهار تاسف یکی به خصوص داغدار Deadspin نوشتن.

و در ماه گذشته به عنوان صنعت رسانه با حساب خود را سیستمیک نژادی و نابرابری میان در سراسر کشور تظاهرات بیش از پلیس با قتل جورج فلوید کارکنان در چند Maven خواص به نام در این شرکت برای جلوگیری از اجرای یک نرم افزار-پلیس خروجی اخبار ابی به نام زندگی مهم است. در یک گرم اوایل ماه ژوئن نشست کارکنان به نام سایت "ننگین" و اشاره کرد که آن را به حال تبدیل به یک پناهگاه برای نژادپرستانه نظر و در واقع اطلاعات نادرست به معنای منحرف از نگرانی در مورد خشونت پلیس و یا جنایی-سیستم عدالت.

"من اهمیتی نمی دهند که آیا یا نه آنها ما را پول" یکی از کارکنان گفت: در طول همه کارکنان تنوع و شمول نشست. "این از نظر اخلاقی اشتباه به ادامه platforming یک سایت است که طرفداران برای fascistic ظلم و ستم از همه آمریکایی ها به خصوص مردم سیاه و سفید دیگر POCs, LGBTQ و معلول است."

—رابرت سیلورمن کمک گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب