MetLife دریافت نمره بالا معلولیت برابری شاخص

MetLife, Inc. (NYSE: ملاقات) اعلام کرده است که دریافت نمره بالا در ناتوانی برابری شاخص® (DEI) ساخت شرکت "بهتری

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

MetLife, Inc. (NYSE: ملاقات) اعلام کرده است که دریافت نمره بالا در ناتوانی برابری شاخص® (DEI) ساخت شرکت "بهترین محل برای کار برای گنجاندن معلولیت" برای چهارمین سال در یک ردیف.

این DEI یک ابتکار مشترک انجمن آمریکایی از مردم با معلولیت و ناتوانی در, ملی ابزار تعیین معیار است که به شرکت ها فرصت به نفس خود را گزارش ورود ناتوانی سیاست ها و شیوه های. 2020 شاخص اندازه گیری فرهنگ و رهبری سازمانی-دسترسی گسترده, استخدام, شیوه های تعامل جامعه تامین کننده تنوع و رویکرد به ورود ناتوانی در غیر ایالات متحده ،

"MetLife ترویج استخدام توسعه و حمایت از افراد معلول به طوری که آنها می تواند حرکت رو به جلو در حرفه خود و تحقق بخشیدن به توانایی های بالقوه خود گفت:" دکتر سیندی سرعت, MetLife جهانی رئیس تنوع و شمول افسر. "ما مفتخریم به رسمیت شناخته شده برای ما تعهد به یک محل که در آن همه کارکنان می توانند به اشتراک گذاری منحصر به فرد خود را و توانایی و تجربه و استعداد است."

این MetLife توانایی های متنوع گنجاندن شبکه قهرمانان ناتوانی ورود به مطالعه و آگاهی در میان MetLife کارکنان و مشتریان و جوامع کمک به افراد معلول دسترسی به منابع ضروری و استفاده از فرصت ها.

MetLife همچنین پشتیبانی از کارآفرینی و نوآوری در میان افراد دارای معلولیت با همکاری با سازمان هایی مانند ناتوانی در شناسایی ناتوانی در کسب و کار متعلق به شرکت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در MetLife تنوع و شمول تلاش بازدید https://www.metlife.com/sustainability/MetLife-sustainability/employees/diversity-inclusion/

در مورد MetLife

MetLife, Inc. (NYSE: ملاقات) از طریق شرکت های تابعه و وابسته ("MetLife") یکی از جهان پیشرو شرکت های خدمات مالی ارائه بیمه مقرری مزایای کارکنان و مدیریت دارایی برای کمک به آن فرد و نهادی مشتریان حرکت خود را در حال تغییر جهان است. تاسیس در سال 1868 MetLife دارای عملیات در بیش از 40 بازارهای جهانی و دارای موقعیت پیشرو در ایالات متحده و ژاپن و آمریکای لاتین و آسیا و اروپا و خاورمیانه است. برای اطلاعات بیشتر www.metlife.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب