ما محدود ویزا برای مقامات چینی بیش از هنگ کنگ قانون تامین

آمریکا در محدود کردن ویزا برای مقامات چینی فکر مسئول تضعیف دلار هنگ کنگ استقلال. یک امنیتی جدید قانون تحت فشار

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

آمریکا در محدود کردن ویزا برای مقامات چینی فکر مسئول تضعیف دلار هنگ کنگ استقلال. یک امنیتی جدید قانون تحت فشار قرار دادند توسط پکن کشیده شده انتقاد از فعالان دموکراسی و دولت های خارجی.

دولت از رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در روز جمعه که آن را محدود ویزا برای نامشخص زمان و مقامات سابق حزب کمونیست چین که معتقد بودند به متخلف در استقلال از هنگ کنگ.

این حرکت به عنوان چین حرکت رو به جلو با یک قانون تامین آن را درک براندازی در هنگ کنگ که پکن وعده داده بود یک درجه بالایی از استقلال هنگامی که آن را به دست آورد کنترل مرکز مالی عمده ای از بریتانیا در سال 1997. منتقدان می گویند این قانون را به طور موثر حذف آزادی که دلار هنگ کنگ می برد تا به در حال حاضر.

بیشتر بخوانید: آیا چین جدید امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ بود که در پایان استقلال در خاک ؟

"ایالات متحده خواستار چین به احترام به تعهدات خود و تعهدات در چین و بریتانیا اعلامیه مشترک" گفت: وزیر امور خارجه مایک Pompeo در حالی که اعلام محدودیت های ویزا.

یک سخنگوی وزارت خارجه به چند جزئیات بیشتر در مورد دقیقا چه کسی هدف قرار داده بود گفت: تنها کسانی که مشمول این محدودیت خواهد "برای ارزیابی واجد شرایط بودن خود را تحت این سیاست زمانی که آنها اعمال می شود و ممکن است رد ویزا."

لایحه با دندان

اعلام سیاست ویزا یک روز پس از سنای آمریکا تصویب لایحه هنگ کنگ استقلال عمل می کنند که به جای تحریم های اقتصادی در ایالات متحده از مقامات چینی و هنگ کنگ پلیس شناخته شده به عنوان کار به آسیب هنگ کنگ خودمختار وضعیت. این لایحه که به تصویب مجلس نمایندگان و با تصویب قانون مغلوب ساختن پیشی جستن را نیز مجازات بانک ها است که انجام کسب و کار در مقیاس بزرگ با چنین افراد است.

ماه گذشته Pompeo و مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که ما می هنگ کنگ ویژه امتیازات تجاری است که اجازه آن را به باقی می ماند مالی جهانی hub. Pompeo گفت: ممکن است که هنگ کنگ در حال حاضر از دست داده بیشتر از آن استقلال از چین و نه حکم هر وضعیت خاص است.

بیشتر بخوانید: هنگ کنگ, قانون تامین: چه چین واقعا قصد دارید?

تنش در حال افزایش است, بین واشنگتن و پکن نه تنها بیش از هنگ کنگ بلکه بیش از coronavirus همه گیر مسائل تجاری و بسیاری از آنچه را به عنوان چینی توسعه طلبی در دریای چین جنوبی است.

اما با وجود این رشد ردیف تهمت است که هنوز هم می گوید او امیدوار است که چین اجرای یک تجارت دو جانبه معامله است.

tj/dr (AFP dpa)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن