نیویورک تایمز: بحث تفسیر خرس عواقب

مهمان تفسیر در ضد نژادپرستی تظاهرات در ایالات متحده آمریکا باعث داد و بیداد و در حال حاضر تبدیل به جیمز بنت را

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

مهمان تفسیر در ضد نژادپرستی تظاهرات در ایالات متحده آمریکا باعث داد و بیداد و در حال حاضر تبدیل به جیمز بنت را به آتش کشیدند: از نظر صفحه اول نیویورک تایمز در سمت چپ این روزنامه است.

در مهمان تفسیر با عنوان "ارسال نیروهای" حزب جمهوری خواه و سناتور تام پنبه به نام نظامی را در برابر معترضان در ایالات متحده است. او نوشت: "بالاتر از همه آنچه را برقراری نظم در خیابان های ما قریب به اتفاق قربانیان است نشان می دهد از زور برای بیرون راندن دستگیری و در نهایت جلوگیری از lawbreakers."

بسیاری از خوانندگان خواستار این روزنامه به عنوان جناح چپ لیبرال به توضیح دهد که چرا پنبه سهم منتشر شد. کارکنان این انتشارات همچنین ابراز خشم خود را در پنبه تفسیر ظاهر می شود در این مقاله است. جایزه پولیتزر برنده قدیمی, هانا جونز در توییتر نوشت: "به عنوان یک زن سیاه پوست به عنوان یک روزنامه نگار به عنوان یک آمریکایی واقعا شرمنده هستم که ما منتشر شده این."

James Bennet | The New York Times (picture-alliance/AP Photo/File/L. Neumeister)

جیمز بنت سابق نیویورک تایمز از نظر

برابر استانداردهای NYT

در روز پنج شنبه نیویورک تایمز توضیح داد که "شتابزده سرمقاله روند" منجر به انتشار نظر قطعه و "ارسال نیروهای" متن نیست دیدار با روزنامه استاندارد. جیمز بنت رئیس NYT نظر صفحه را متحمل عواقب و ترک شغل خود را با اثر فوری. بنت گفت که او تا به حال به عنوان خوانده شده تفسیر مهمان قبل از انتشار آن.

ناشر آرتور گرگ Sulzberger اعلام کرد که کاغذ مدیره بود "ممنون" به بنت برای دستاوردهای خود را از ماه مه سال 2016.

برای تقریبا دو هفته تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژادپرستی شده اند در بسیاری از شهرهای ایالات متحده. این تظاهرات باعث شد از مرگ آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید طی یک عملیات در مینیاپولیس در پایان ممکن است. برخی از تظاهرات تشدید با شورش و غارت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب