پاریس و ماموران پلیس در غیر مجاز و ضد نژادپرستی تجمع

پلیس و شلیک گاز اشک آور در تظاهرات در پاریس با ضد نژادپرستی تظاهرات برگزار شده در دیگر شهرهای فرانسه. یک گروه

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

پلیس و شلیک گاز اشک آور در تظاهرات در پاریس با ضد نژادپرستی تظاهرات برگزار شده در دیگر شهرهای فرانسه. یک گروه از counterprotesters افراشتند یک بنر در برابر "ضد نژاد پرستی سفید" از یک بام پاریس ساخت.

معترضان با تجمع در پاریس, لیون بوردو و دیگر شهرهای فرانسه روز شنبه در اعتراض به نژادپرستی و خشونت پلیس در ادامه موج ناآرامی های برانگیخته با کشتن آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید در ایالات متحده است.

هزاران نفر در راهپیمایی در پاریس به تنهایی با رهبران استناد به حافظه آدما ترائوره یک جوان سیاه, مردی که پس از دستگیر شدن توسط ژاندارم در سال 2016. معترضان مستقر بنر نشان دادن چهره ای بود که نیمی فلوید نیم کرد.

"ما همه خواستار همان چیزی که عادلانه عدالت برای همه" Traore خواهر Assa گفت: معترضان. ترائوره خانواده ادعا می کند که 24 ساله بود که امپراتور زمانی که سه افسران برگزار شد او را در حالی که مقامات فرانسوی می گویند علت مرگ او نامشخص است.

"مرگ جورج فلوید... مستقیم اکو برادر من مرگ" Assa گفت. "این همان چیزی که در فرانسه برادران ما در حال مرگ هستند."

بنر در برابر "ضد نژاد پرستی سفید' قطع

پاریس تجمع بود و نه مجاز توسط مقامات امنیتی فرانسه. کشور است که هنوز از وضعیتی وخیم از شیوع کروناویروس حفظ ممنوعیت تجمع بیش از 10 نفر. پیش از این رویداد پلیس دستور رستوران ها و مغازه ها در امتداد مسیر به ترس از شیوع خشونت است.

ادامه مطلب: به عنوان رسانه سازمان دیده بان ما قیام, اتحادیه اروپا یک نژاد پرستی مشکل بیش از حد

در حالی که عمده حوادث گزارش شده در مراحل اولیه از تجمع معترضان پرتاب ترقه و پلیس با شلیک گاز اشک آور و خواست معترضان برای متفرق کردن در بعد از ظهر شنبه.

به موازات ضد نژادپرستی تظاهرات یک گروه راست counterprotesters افراشتند یک بنر خواندن "عدالت برای قربانیان ضد نژاد پرستی سفید" از پشت بام یک ساختمان مشرف به ضد نژادپرستی در ماه مارس. بنر به سرعت برش را به قطعات پس از ساختمان ساکنان پدید آمده بر روی بالکن خود را به آن را حذف کنید.

یک منبع پلیس گفت: Le Parisien روزانه که 12 نفر دستگیر شدند بیش از این حادثه همه اعضای جناح راست Identitarian جنبش است.

پلیس با فشار به عقب در برابر اصلاحات

مقامات فرانسوی اعلام کرد در حال حاضر یک سری از اقدامات برای محدود کردن سوء استفاده بالقوه از زور توسط پلیس از جمله یک جزئی ممنوعیت chokeholds و اتوماتیک تعلیق در مورد "تایید سوء ظن" و یا نژادپرستانه و اقدامات و یا اظهارات.

ادامه مطلب: نظر — جورج فلوید قتل باز می شود نژاد پرستی زخم های اروپایی برای سیاه پوستان

اصلاح شد و به سرعت ناودان توسط نمایندگان پلیس که صحنه تظاهرات خود را. پلیس نمایندگان اتحادیه ها گفتن وزیر کشور کریستف Castaner که بدون محدودیت روش آنها را بی فایده. اظهار نظر در پلیس تظاهرات Assa ترائوره گفت که او "نبود حتی عصبانی است."

پلیس فرانسه در اعتراض به سبد ممنوعیت نژاد پرستی اتهامات

"من شرمنده از پلیس فرانسه با" او گفت:. در تمام جهان تنها کشوری که در آن افسران پلیس نشان می دهد به نگه داشتن خود اجازه کشتن فرانسه است."

روز نیز شاهد خشونت در لندن که در آن راست معترضان جمع شده بودند به مقابله با اعضای "Black Lives Matter" جنبش

dj/rc (AFP, dpa, AP, Reuters)هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن