تیم مغلوب ساختن پیشی جستن نصب ترس: پایگاه خود را خواهد او را رها

با کمتر از 100 روز تا روز انتخابات رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و خود را رئیس مشاوران سیاسی هستند و

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

با کمتر از 100 روز تا روز انتخابات رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و خود را رئیس مشاوران سیاسی هستند و به سختی بلند کردن انگشت به گسترش ائتلاف او از رای دهندگان بالقوه. آنها به شدت تلاش به نوبه خود خواهان جلوگیری از پایگاه خود را از شکستن و دفع محافظه کار defections که مهر و موم سرنوشت خود را به عنوان یک خود-توصیف یک-اصطلاح "بازنده است."

این یک انتخابات استراتژی است که در سمت چپ دیگران در حزب جمهوری خواه مساوی بهت زده و فلج—ترس از رئیس جمهور خشم بلکه اشتباه در مورد اینکه چرا او نمی ساخت هر تلاش پیگیر برای گسترش انتخاباتی خود را با ائتلاف.

"رئیس جمهور دارای قدرت فوق العاده ای در چه مورد بحث است. و او تا به نیمه بدست off-track در صحبت کردن در مورد آنچه رسانه ها می خواهد او را به صحبت در مورد گفت:" بری بنت جمهوری خواه عمل و لابی که در خدمت به عنوان یک ارشد تهمت مشاور در طول سال 2016 مسابقه. "او باید به tweeting از ورود مردم به رفتن به کار... بیایید ببینید برخی از تصاویر از این افراد... رسانه ها در حال رفتن برای کمک به او بگویید که خبر خوبی است. او باید آن را انجام دهد خود را. و او باید با استفاده از پلت فرم خود را برای آن."

با وجود چنین بهت و حیرت و خود را كتبا رای گیری تهمت نشان داده است هیچ تمایلی به تغییر. به جای او سرسختانه اجازه شخصی شکایت دیکته بسیاری از مکان میکنند. که ذهن مجموعه مشهود بود این آخر هفته هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن نویسنده یک صدای جیر جیر هجوم سه رکن از جناح راست نفوذ: نگهبان از رئیس جمهور سابق رونالد ریگان میراث; آخرین جمهوریخواه مجلس و قدرتمند ترین محافظه کار کابل-شبکه خبر.

"من فکر می کردم 'لعنت او این ماجرا بسیاری در آن وجود دارد در یک سطح پهن هرچیزی,'" یکی از استراتژیست ایران اظهار تاسف از صدای جیر جیر. "پایه قطعه او می تواند کنترل بیشتر است. اما بار وجود دارد که در آن او می بیند پایگاه خود را به عنوان یک بخش بزرگتر از حزب جمهوری خواه رای گیری بلوک از آن است. وجود دارد بسیاری از gettable جمهوری خواهان خارج از مسائل فرهنگی است که او ایفا می کند."

مغلوب ساختن پیشی جستن جیر مارس متولد شده اند از یک نا امیدی که ریگان پایه پل رایان و فاکس نیوز نیست که به اندازه کافی مسخر و سپاسگزار از ریاست جمهوری خود. اما آن را نیز بازتاب گسترده تر اضطراب در رده بالای Trumpworld که رئیس جمهور محافظه کار پایه—که تهمت و حزب طولانی تبلیغ به عنوان سنگ جامد و به شدت وفادار—ممکن است شروع به پارگی در میان coronavirus همه گیر ضعیف اقتصاد آمریکا و جنبشهای اعتراضی در پی پلیس به قتل جورج فلوید. این یک نگرانی است که برخی از همکاران نزدیک رئیس جمهور مطرح کرده اند و به او به طور مستقیم.

"من به او گفتم که او باید باور [عمومی,] رای گیری و این نشان می دهد که راه رفتن چیزهایی برخی از پایگاه خود را ممکن است او را رها انتخابات گفت:" یک جمهوری خواه صحبت کرد که به ناروا در مورد این موضوع در اوایل این ماه. "این چیزی است که شماره می گویند."

این منبع افزود که رئیس جمهور شانه ای بالا انداخت پیشنهاد کرد و گفت که این شخص بود که "مسخره" برای سرگرم کننده این مفهوم است که پایگاه خود را شکست.

بخشی از مغلوب ساختن پیشی جستن اعتماد به نفس در استقامت از پایگاه خود بدهکار است به این واقعیت است که او caters بسیار به آن است. کلید در چندین عرصه سیاست رئیس جمهور است jettisoned هر و همه به بهانه رسیدن به فراتر از مغلوب ساختن پیشی جستن diehards. در اوایل این سال او و کارکنان ارشد خود را روشن ساخته است که آنها در نظر گرفته شده برای اجرا در بخش جنایی-عدالت اصلاحات و به بباد انتقاد گرفتن جو بایدن ، presumptive 2020 دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد خود "سخت در جرم" گذشته است. این یک تلاش همراه با 10 میلیون دلار تبلیغ Super Bowl خرید و با هدف افسرده بایدن سیاه مشارکت. اما مدت کوتاهی پس از فلوید قتل تهمت و مقامات بالا به طور کامل با حوصله حتی ایده متواضع ترین پلیس اصلاحات و انتخاب را به طور کامل در آغوش آهن شدید استقرار.

"من چرا او نمی مانند روباه رای گیری. اما به tweeting در مورد است که قصد ندارم به شما هر رای."

"من مطمئن هستم که وجود دارد بسیاری از مردم مردد در این کشور پس از آن بیشتر یک سوال از رسیدگی به پایگاه خود را و چرخش آنها را" بنت اضافه شده است. "من چرا او نمی مانند روباه رای گیری. اما به tweeting در مورد است که قصد ندارم به شما هر رای."

در مناسبت تهمت و تیم او تلاش کرده اند حداقل به صورت نمادین به حرکت فراتر از آن است که پایه اول-ذهن-مجموعه. در سال 2016 انتخاباتی او پیشنهادهای مکرر به طور سنتی طبقه کارگر دموکراتیک رای دهندگان به او را بر اساس معاملات تجاری است که حزب خود را قطع کرده بود. پس از انتخابات خود او سعی در جذب دموکرات ها برای کابینه خود با تشکر. Tulsi Gabbard (D-HI) ملاقات با او در طول انتقال و سن. Joe Manchin (D-WV) بارها شایعه برای پست های مختلف. تهمت و حتی غرب ویرجینیا فرماندار جیم عدالت به مبادله احزاب—یک شاهکار رئیس جمهور موفق به جلو و دوباره با تشکر. جف ون درو در طول استیضاح.

اما کسانی که تلاش کرده اند یا fizzled یا کمتر جدی است. Manchin هرگز در زمان طعمه. و Gabbard نه تنها او را نگه داشته و فاصله او به سرعت تایید بایدن با وجود حدس و گمان شایع است که او می خواهم به بازی یک اسپویلر نقش این چرخه.

در دسامبر. 19, 2019, مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی به طور رسمی راه اندازی شد "دموکرات ها برای مغلوب ساختن پیشی جستن" به آن عبارت "شرکت ناراضی Dems." در این ایمیل اعلام گروه و سپس مدیر کمپین براد Parscale کارگردانی کسانی که علاقه مند به www.Democrats.DonaldJTrump.com." امروز که صفحه چیزی بیش از یک فرم ثبت نام. وجود دارد نه تنها نام حزب دموکرات در حمایت از رئیس جمهور دوباره انتخابات و کلیت مورد ساخته شده برای دموکرات ها به سوئیچ چند خط هجوم "ساحلی elitists و جناح چپ رادیکال است."

مغلوب ساختن پیشی جستن عدم تغییر پایه خود را تنها رویکرد تا به حال انشعابات پایین انتخابات. سنا جمهوری خواهان ایران با فعالان تن می تواند به لحاظ نظری به نفع ایستاده از ارائه خود را به رای دهندگان به عنوان سدی در برابر یک احتمال بایدن در انتخابات ریاست جمهوری. اما آنها بوده است قابل ملاحظه ای تمایلی به انجام این کار. و کسانی که استراتژیست استدلال می کنند که چون آنها به این نتیجه رسیدند که خود سرنوشت گره خورده به شور و شوق از مغلوب ساختن پیشی جستن را پایه.

"تا حدی این [سنا] مسابقه باقی مانده ریاست جمهوری رفراندوم توسط نماینده خواهان انجام همه از مغلوب ساختن پیشی جستن چمدان در چشم او متنفر بدون لزوما تولید همان شور و شوق و یا به رسمیت شناختن در میان هواداران خود گفت:" لیام داناون سابق مشاور در ملی سناتوری جمهوری خواه کمیته. "مگر و تا زمانی که آن را تبدیل به یک انتخاب بین نامزدها—و یا یک چک کامل کنترل دموکراتیک—سنا اکثریت را تنها به عنوان دور به عنوان رئیس جمهور عملکرد می توانید آن را حمل."

اما فراتر از انتخابات محاسبات ریاضی وجود دارد ، حتی اگر تهمت و کنگره جمهوری خواهان بودند به پیشنهادهای سراسر خطوط حزب که مشخص نیست اگر کسی می تواند پذیرای. The Daily Beast صرف تعطیلات آخر هفته درخواست های ورودی از رای دهندگان که حمایت هیلاری کلینتون در سال 2016 شد اما با توجه به رای گیری برای مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2020 است. تنها تعداد انگشت شماری از افراد گفت: آنها که در اردوگاه.

"به عنوان godawful به عنوان مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک انسان و تا آنجا که من از آنها بدم میاید برای دیدن چگونه او ضعف های ما در جایگاه های بین المللی در جهان, من فکر می کنم او بیشتر احتمال دارد به نگه داشتن چیزهای قابل کنترل در دلیل" گفت: هنجار بنوا در سیاتل است. "چرا که ما نیاز به یک انقلاب فرهنگی. ما نیاز به یک کسب و کار و دولت با هم کار برای اطمینان از شغل معیشت [و] امنیت در سرعت خودکار جامعه است."

آرون مک داول که ساکن در Sunnybrook پنسیلوانیا گفت: "من رای دادند هیلاری کلینتون از آنجا که من فکر کردم آن زمان برای یک زن رئیس جمهور. اما در حال حاضر که نه بر روی میز است."

او توضیح داد: "تا آنجایی که من موافقت با مغلوب ساختن پیشی جستن در اقتصاد و او قطع مالیات من من قصد دارم با او به دلیل امیدوارم او دوباره آن را انجام دهد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن