جدید LEGO® فروشگاه گل سرسبد باز در Hangzhou جشن محلی میراث فرهنگی و خلاق بازی

کودکان و خانواده ها و طرفداران از تمام سنین در هانگژو پایتخت استان ژجیانگ در چین در حال حاضر قادر به لذت بردن

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

کودکان و خانواده ها و طرفداران از تمام سنین در هانگژو پایتخت استان ژجیانگ در چین در حال حاضر قادر به لذت بردن از منحصر به فرد LEGO® نام تجاری تجربه جدید LEGO فروشگاه گل سرسبد که باز در این شهرستان است.

واقع در Hubin, پر جنب و جوش خرید و سرگرمی مرکز در شهرستان 527 متر مربع گل سرسبد فروشگاه ارائه می دهد یک همهجانبه و اهل تفریح و بازی لگو تجربه نام تجاری برای خریداران. علاوه بر این یک سیستم کامل لگو محصولات دست و شخصی لگو تجربیات نیز در دسترس هستند برای کودکان و علاقه مندان به کاوش در فروشگاه.

گام به دور از غرب دریاچه کلیدی مقصد گردشگری فروشگاه گل سرسبد را مجذوب خود خواهد کرد مهمانان با خلاق می سازد که یک پیوند قوی با محلی میراث فرهنگی است.

یک مدل 3D از یاد پل شکسته در غرب دریاچه ساخته شده با 694,760 آجر لگو است که مطمئن شوید که برای گرفتن چشم هر مهمان ورود به فروشگاه. کلاسیک افسانه ای داستان در مورد خانم مار سفید و زو شیان ترجمه شده است به مدل های 3D. محبوب ده غرب دریاچه Views برجسته در ده استاد تکه های موزاییک قرار داده شده در لوله بتکده شکل آستانه ساخته شده توسط 176,564 آجر لگو.

غرب دریاچه بازی جدول نیز ارائه غرب دریاچه زیبا مناظر از جمله شش هارمونی بتکده و سه استخر انعکاس ماه را از طریق مدل های 3D ساخته شده با 317,463 آجر لگو. کودکان و خریداران می توانند ساخت مناسب در کنار بازی جدول برای ایجاد شاهکارهای خود را.

پل هوانگ معاون ارشد رئیس جمهور از گروه LEGO و مدیر کل لگو چین گفت: "ما هیجان زده به ما باز جدید فروشگاه گل سرسبد در Hangzhou شهر است که به خوبی شناخته شده برای آن فرهنگ و تاریخ است. با طراحی منحصر به فرد فروشگاه ما می توانید با اتصال محلی بیشتر کودکان و طرفداران آنها را با ارائه جذاب و بازیگوش و خلاق تجربه خرید. از همه مهمتر ما می تواند رسیدن به بیشتر, چینی, کودکان و حمایت از آنها برای یادگیری از طریق بازی است."

قبل از باز لگو, گروه اهدا اسباب بازی مجموعه به Hangzhou کودکان بهزيستی برای کمک به ارائه کودکان محروم در این شهرستان با فرصت برای یادگیری از طریق بازی.

Hangzhou چهارم لگو فروشگاه گل سرسبد که لگو گروه باز در چین از اول باز شد در شانگهای دیزنی شهر در سال 2016. دو نفر دیگر لگو گل سرسبد فروشگاه واقع در میدان مردم شانگهای و Wangfujing در پکن. پنجم لگو فروشگاه گل سرسبد در چین انتظار می رود که باز در شهر شنژن در پایان این سال است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن