Tekashi 6ix9ine هل وحشی Ariana Grande-جاستین بیبر تئوری توطئه. به طوری که آنها توضیح داد که چگونه نمودار کار می کنند.

Monday بعد از ظهر ترین دیوانه snitch نشستم در یک پله در جدید خود را نامعلومی آدرس ها به یک Instagram تصویری در

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

Monday بعد از ظهر ترین دیوانه snitch نشستم در یک پله در جدید خود را نامعلومی آدرس ها به یک Instagram تصویری در مورد صنعت موسیقی قرار است آخرین مگا-کلاهبرداری. "بنابراین من می خواهم جهان را به می دانم که بیلبورد دروغ است" گفت: Tekashi 6ix9ine یا دانیل هرناندز که به تازگی از زندان فدرال که در آن او خدمت کردن یک جمله نه اتهامات از جمله توطئه برای قتل و سرقت مسلحانه. "شما می توانید شماره 1s در بیلبورد. من می خواهم که برای ثبت نام در سر خود را: شما می توانید شماره 1s در بیلبورد."

توطئه او صحبت کردن در مورد درگیر آخرین بیلبورد نمودار رتبه بندی که قرار آریانا گراند و جاستین بیبر قرنطینه تک "با تو" در شماره 1 در حالی که 6ix9ine اولین ضربه پس از زندان "GOOBA," غیر قابل انکار از هیولا از یک مسیر با یک نحو نامشخصی شاخی موزیک ویدئو ورشکستگی در سوم. به طور خاص او ادعا کرد که در پایان هفته گذشته "گیر با تو" به طور ناگهانی به دست آورد اضافی 60,000 واحد متریک ترکیب فروش و پخش اعداد در سراسر سیستم عامل و 30,000 این واحدها خریداری شد با همان شش کارت های اعتباری.

"ما در حال بررسی در حال حاضر" 6ix9ine گفت: پوشیدن تقریبا همه لباس سفید صدر با ساتن صورتی کلاه سر گذاشتن. "پنجشنبه گذشته آریانا با 'گیر با U' فرستاده شده 60,000 واحد گذشته دوم. با بررسی ما متوجه شدیم این: آنها خریداری نیمی از کسانی که همه چیز با شش کارت های اعتباری. هنگامی که ما پرسید: "کجا کسانی که کارت های اعتباری لینک ، بیلبورد گفت: "ما نمی توانیم افشای اطلاعات است.' آنها خریداری 30,000 یا بیشتر واحد با شش کارت های اعتباری. شش کارت های اعتباری!"

در همان زمان 6ix9ine ادعا بیلبورد تا به حال اشتباه محاسبه "GOOBA را" جریان وجه فقط 31 میلیون واحد خود را تنها زمانی که او ادعا آن را تا به حال 50 میلیون جریان است. در 6ix9ine نظر آنها "به طور غیر قانونی رد صلاحیت" 20 میلیون جریان است. "بیلبورد شماره یک, اما در حال حاضر ما می دانیم که این همه دستکاری آن را ساخته و این همان چیزی است که هنرمندان انجام," او گفت:. "من می خواهم شما را به دیدن این: 'GOOBA' جریان 50 میلیون نهرها و این چیزی است که آنها در حال شمارش...آنها تنها شمارش 31 میلیون. بیلبورد به طور غیر قانونی رد صلاحیت شده 20 میلیون جریان به طوری که آنها می توانید کشویی بنابراین افرادی که خریداری شده شماره 1 بود که "گیر با تو" برو به شماره 1 است."

برای نشان دادن این صنعت موسیقی را عامل هرج و مرج زیاده روی در طولانی تشبيه. "آن را مانند به دنبال یک سیب است. یک سیب است که به احتمال زیاد ، وجود دارد سیب سبز, گاهی, اما, این, وجود دارد سیب هایی که قرمز هستند درست است ؟ و شما به دنبال در یک اپل—و این چیزی است که ما با بیلبورد: اگر 50 میلیون نفر در جریان 'GOOBA,' چرا فقط تعداد 31 میلیون ؟ آن را مانند به دنبال یک سیب و من به وضوح به دنبال شما و شما—اما شما نمی, شما به ما گفتن که این نه قرمز. شما رو گرفتار قرمز دست راست ؟

(بیلبورد و Nielsen بلافاصله پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر. این مقاله ممکن است به روز با اظهارات خود).

در ساعت گراند و جاستین بیبر در پاسخ به این ادعا است. در یک Instagram, داستان بیبر نوشته شده یک تصویر از آی فون خود را یادداشت استدلال که 6ix9ine تا به حال به اشتباه به رتبه بندی محاسبات. "او می گوید: او در جریان تعداد دفعات مشاهده نیست. اما او در شمارش خود را جهانی در جریان است و این یک داخلی نمودار بنابراین تنها داخلی جریان شمارش [sic]," جاستین بیبر ادعا کرد "60,000 واحد آمد چرا که ما فاش نمی کند ما تعداد تا پایان هفته. که به نام استراتژی است."

آنچه که از 30000 واحد خریداری شد با شش کارت های اعتباری بیبر گفته بود "یک دروغ است." محدودیتهایی وجود دارد که چگونه بسیاری از فروش یک کارت اعتباری می توانید خرید. "قوانین روشن" بیبر گفت. "یک کارت اعتباری می توانید با خرید حداکثر 4 نسخه. هر چیزی بیش از آن است که مقدار کل انداخته می شود ، نیلسن شرکت چک این و در همه فروش ما حلال هستند چرا که طرفداران ما شگفت انگیز است و آنها را خریداری [sic]."

"من از تو به یک لحظه به خود را فروتن. سپاسگزار شما حتی اینجا. که مردم می خواهند به گوش دادن به تو در همه..."

گرانده پاسخ در زمان بیشتر میدان رویکرد است. در این عنوان از یک Instagram پست از رتبه او تشکر طرفداران او اضافه کرد که "هر کسی می داند که من و یا به دنبال من در حالی که می داند که اعداد نیست و نیروی محرکه در هر چیزی من [sic]." گراند ادعا طرفداران او و جاستین بیبر طرفداران خریداری کرده بود این آهنگ اشاره به این که پیگیری فروش وزن سنگین تر در محاسبه نسبت جریان است.

"من از تو به یک لحظه به خود را فروتن. سپاسگزار شما حتی اینجا. که مردم می خواهند به گوش دادن به تو در همه" گراند نتیجه subtweeting 6ix9ine. "من تا به حال مقدار زیادی از تقریبا تعداد آنهایی که در زندگی حرفه ای من و من گفت: هرگز یک لعنتی چیزی چون من احساس سپاسگزار برای حتی اینجا. به می خواهید به شنیده می شود در همه .... و شما باید احساس کنند که راه بیش از حد. تبریک به همه من با استعداد کون همسالان در ده بالا در این هفته. حتی شماره 3."

Tekashi به سرعت به دنبال یک ویدئو دوم روشن است که خشم خود را دراز تر با بیلبورد از خود هنرمند همسالان. "من در ساخت این فیلم به آدرس آریانا," 6ix9ine گفت. "من نمی خواهم شما را به فکر می کنم که من در آینده شما—نمی گویم که شما با استعداد نمی گویم که شما نمی توانید آواز خواندن. شما یک خواننده زیبا. شما فقط نمی فهمید درد من. نا امیدی من از بیلبورد."

اگر 6ix9ine اولین تصویری نوسان به قلع-کلاه قلمرو دوم ساخته شده و زیرکانه نقطه مورد صنعت موسیقی و کلاس. "من صحبت می کنند برای میلیون ها نفر از کودکان و نوجوانان آمده است که از هیچ چیز" 6ix9ine گفت: پرداختن به فلوریدا متولد ستاره کودک که مادر است مدیر عامل شرکت تجهیزات ایمنی شرکت که پدر صاحب یک گرافیک-شرکت طراحی. "اجازه بدهید به شما نشان می دهم." برش ویدئو به یک کلیپ از او در تور این آپارتمان که در آن او خود را صرف دوران کودکی خود را با مادر و برادر و بعد از آن برادر خود را دوست دختر خود را دوست دختر و خود دختر. در این فیلم او را نشان می دهد کامپیوتر برای اولین بار او خریداری جایی که او آموخته است که برای ویرایش فیلم ها. "من من صرف چند دلار در آن," او می گوید فیلمبرداری.

زمانی که کاهش ویدئو بازگشت به Tekashi او می گوید. "من می خواهم شما را به درک که من از های مختلف در زمینه های مختلف از شما" Tekashi می گوید. "مادر من استفاده می شود به جمع آوری قوطی در خیابان. من استفاده می شود به اتوبوس و جداول تواند یک ماشین ظرفشویی است." او کاهش به یک مونتاژ از موهای قرمز آریانا در Nickelodeon سری پیروزکه در آن او با بازی گربه ولنتاین برای سه سال با شروع در سن 17 راه اندازی خود را به ویژه در جایی که او در آنجا ماند برای بیش از 10 سال است.

اعدام شد-نام تجاری برای خوشدل آنتاگونیست که رفت "ردهها ردهها مرد" در آخرین جلد آلبوم و به ندرت می شود یک فرصت برای ترول (his Instagram زیستی می خواند "من و آنها از جا در رفته.") تراست روشن بود: حتی اگر آن را نمی کند به پایین او به عنوان توضیح داده شده پول تا به حال هنوز هم نقش داشته است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن