پایان دادن به حیوانات آزمایش: در پشت صحنه در تحقیقات ما hub

ما در حال توسعه شده است و با استفاده از جایگزین هایی برای حیوانات آزمایش برای اطمینان از ایمنی از Unilever محص

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

ما در حال توسعه شده است و با استفاده از جایگزین هایی برای حیوانات آزمایش برای اطمینان از ایمنی از Unilever محصولات برای بیش از 30 سال است. در واقع, PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) لیست Unilever به عنوان یکی از پنج شرکت هایی که در حال کار نظارتی را تغییر دهید.

در حال حاضر یک فیلم جدید تولید شده توسط بی بی سی StoryWorks – پخش تجاری بخش – به مخاطبان در سراسر جهان یک نگاه اجمالی در داخل ما جهانی ایمنی و محیط زیست تضمین مرکز (SEAC) و ویژگی های آن بسیار خود ما دانشمندان بحث تعهد مشترک خود را به این کار مهم است.

"من پرشور که تحولات در علم نمی نیاز به استفاده از آزمایش بر روی حیوانات می گوید:" ایمنی محصول دانشمند گرجستان رینولدز در باز کردن صحنه.

"این واقعا هیجان انگیز است که می دانیم که آنچه که من آمد به محل کار را هر روز انجام دهید تا مقدار زیادی از تاثیر در شرایط راه علم عنوان شده است."

"ظهور تلفن-روش کشت و قادر به توسعه مدل در صفحه نمایش کامپیوتر کاملا تغییر کرده ابزار است که ما در حال حاضر می توانید استفاده کنید برای ارزیابی ایمنی محصول" توضیح می دهد که سر از SEAC جولیا Fentem.

"علم ما انجام می دهند این است که واقعا نوآورانه و شفافیت در غیر حیوانات ایمنی علم بسیار مهم است به استفاده گسترده تر و پذیرش این غیر حیوانی روش."

در سطح بین المللی مورد احترام تحقیقات

ما کار تحقیقاتی نیز به نمایش در فیلم خارجی با کارشناسان – از جمله دکتر تیموتی E H آلن از دانشگاه کمبریج سم شناسی واحد – شناخت یونیلور کمک به پیشبرد بین المللی اعتماد به نفس در غیر حیوانات روش های تست.

"پژوهش انجام شده توسط یونیلور است که از بالاترین استانداردهای بین المللی محترم شمرده شود," او می گوید. "امید ما این است که روش ها و ابزار است که Unilever توسعه را می توان در مناطق دیگر در سراسر جهان."

این فیلم برای اولین بار در ماه ژوئن در مجازی لوازم آرایشی و اروپا و انجمن تجارت صنعت رویداد. این یکی از 24 فیلم برای ایجاد ملزومات برای زندگی روزانه سری تولید شده توسط بی بی سی StoryWorks که ارائه یک پشت صحنه نمایش به چگونه اغلب نادیده گرفته آرایشی و بهداشتی و مراقبت شخصی بخش است که بهبود زندگی مردم, حمایت از این سیاره و بهبود محصولات.

این فیلم به ضرب گلوله کشته شد قبل از Covid-19 مستند و اجتماعی فاصله دستورالعمل معرفی شدند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن