سقوط فلوریدا بزرگترین شم کلیسا ' دستفروشی سفید کننده به عنوان یک 'نشانه'

رهبر فلوریدا بزرگترین شم "کلیسا" شبکه دستفروشی سفید کننده به عنوان یک داروی معجزه می گوید: او معترضان در کلمبی

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

رهبر فلوریدا بزرگترین شم "کلیسا" شبکه دستفروشی سفید کننده به عنوان یک داروی معجزه می گوید: او معترضان در کلمبیا در حالی که فرزندان خود را در صورت دستگیری به اتهام فروش جعلی COVID-19 درمان و تهدید یک قاضی با یک "واکو"سبک بست.

برای سال پیدایش II کلیسای بهداشت و درمان شده در مرکز پر سود جهان-شبکه گسترده ای است که ادعا می کند—دروغ—که نوشیدن جلال Clorox می تواند به شما درمان هر بیماری است. "کلیسای" (که نه مذهبی خود را برای پذیرش خود) است raked در نقدی ترویج "معجزه معدنی راه حل" محلول سفید کننده اولین نکردم در سال 2006 توسط یک Scientologist که ادعا می شود یک بیگانه به خدا. مضحک به عنوان طرح برای تلفن های موبایل, آن را دیده اخیر افزایش دید به دست آوردن تاییدیه از نظریه پردازان توطئه و شناخته شده محافظه کاران است.

در حال حاضر چهار نفر از اعضای خانواده پشت پیدایش II اتهامات جنایی روبرو هستند به اتهام نقض دستور به توقف بازاریابی MMS به عنوان یک COVID-19 درمان است. دو دستگیر شده اند در حالی که خانواده پدرسالار می گوید: او در خارج از کشور است.

پیدایش II واقعی نیست کلیسا. شما نمی توانید در یک مکان فیزیکی و رهبر آن "اسقف اعظم" خوانده شده را علامت Grenon است در واقع مقدر شده است. آن را به یک شبکه از افراد نا مشخص کلریت سدیم سفید کننده ترکیب است که سازمان غذا و داروی آمریکا هشدار داد در سال 2019 "می تواند باعث تهوع ، استفراغ و اسهال و علائم کم آبی شدید."

با این وجود پیدایش II است رونق در سال های اخیر است. کلیسا بنیانگذار جیم فروتن سابق Scientologist که ادعا می شود یک میلیارد دلار در سال فضا خدا از کهکشان دیگری است. فروتن با پیدایش II برای سال قبل از ظاهر به دور از کلیسا پس از یک ABC اخبار بررسی است.

"قطعا وجود دارد بار به من گفت: من برخی از چیزهایی که من احتمالا باید متفاوت گفت:" او نوشت: در یک سال 2016 پست وبلاگ. "برای عدم وجود یک راه بهتر برای بیان همه چیز در آن زمان— و یا اینکه دیگران قرار دادن کلمات در دهان من در گذشته من اعلام کرده اند که MMS درمان بسیاری از بیماری. امروز, من می گویند که MMS درمان هیچ چیز!"

وحی متوقف نمی علامت Grenon و پسرانش یوسف اردن و جاناتان از دستفروشی سفید کننده. خانواده و خود را "کلیسا" raked آن در سال, رسانه, تحقیقات و اتهامات جنایی نشان می دهد. در یک بررسی یک undercover اخبار خدمه حضور داشتند یکی از Grenon را $450 MMS سمینارها در کالیفرنیا هتل. وجود دارد Grenon اشاره در کلیسا عدم واقعی اعتقادات مذهبی.

"همه شروع یک کلیسا و انجام آن را از وجود دارد. شما می توانید آنها را به فروش هر چیزی! به آنها بگویید که عیسی بهبود می یابد و شما در حالی که شما نوشیدن این" Grenon گفت.

بازرسان فدرال ظاهرا دنبال کسانی که ادعا می کند به عنوان اساس یک اتهام تقلب. در فوریه سال 2020 مصاحبه ذکر شده در شکایت کیفری Grenon از محققان گفت: او می خواهم شروع یک کلیسا به منظور فروش MMS.

"همه چیز شما تجاری است که تحت جهانی تجاری کد درست میشه؟؟" Grenon گفت: با توجه به شکایت. "یک کلیسا به طور کامل جدا از این که کد اساسنامه و قوانین. به همین دلیل یک کشیش می تواند به یک بچه شراب در کلیسا عموم و دستگیر شد. چرا که آن را یک امر مقدس است.[...] من می دانستم که این به این دلیل . . . آنها سعی کردند به دستگیری ما برای اعلام مسائل در خیابان در بوستون. آنها آن را در خارج از دادگاه از آنجا که ما یک کلیسا. شما نمی توانید از دستگیری ما را از انجام یکی از آیینهای کلیسا و من این را می دانست. به طوری که به همین دلیل است . . . من گفتم اجازه دهید یک کلیسا است. ما می تواند انجام معبد. ما می تواند انجام داده اند کنیسه. ما می تواند انجام داده اند مسجد."

"پس [تاسیس پیدایش] واقعا در مورد چیست ؟" محقق خواسته است. "آن را به منظور به در یک راه قانونی استفاده از MMS?"

"حق" Grenon پاسخ داد. "آن را در همه مذهبی است." (در وب سایت خود پیدایش II ادعا می شود "غیر مذهبی اما معنوی.")

اگر چه شکایت کیفری نشان می دهد پیدایش II و Grenons بودند تحت بررسی توسط حداقل اکتبر 2019 (هنگامی که به آنها گفته می شود به یک undercover FDA محقق وحشتناک, درمان سرطان مشاوره) فدرال نظارت بر کلیسا تشدید هنگامی که آن را شروع به ترویج MMS به عنوان یک coronavirus درمان است. FDA ارسال پیدایش II دستور آنها گفتن لطفا برای جلوگیری از انجام این کار.

اما کلیسا گفته می شود ادامه داد: تبلیغات "مشتریان" که به ترویج به طور بالقوه ویروس-گسترش فعالیت است. یک منتقد برجسته در پیدایش دوم عضویت در خبرنامه ادعا کرد که "سفر به فیلیپین و تا به حال به تصویب از طریق سئول و توکیو فرودگاه که فقط در مورد هر کس با پوشیدن ماسک برای کوروناویروس. ما تا به حال هیچ ترس (و بدون ماسک) از آنجا که ما تا به حال MMS حمایت می کند. ما در حال بازگشت به خانه و هر کس است که هنوز هم سالم است."

این Grenons همچنین گفته شده تهدیدات خشونت آمیز در برابر قاضی که امضا دستور. در مارس پادکست علامت Grenon و پسر خود یوسف اظهار داشت که آنها نمی خواهد اطاعت از سفارش محدود.

"شما کردم 2 [متمم]. درست است ؟ زمانی که کنگره می کند غیر اخلاقی چیز می گذرد غیر اخلاقی قوانین که زمانی که شما انتخاب کنید تا اسلحه مناسب است؟," یکی گفت. "شما می خواهید یک وکو? آیا آنها می خواهند یک وکو?" در یک بعد پادکست Grenon متهم قاضی از "خیانت" و در یک سوم پادکست هشدار داد که قاضی "می تواند گرفته شود."

Grenon و سه پسر بودند به اتهام "توطئه برای فریب دادن ایالات متحده توطئه برای نقض فدرال غذا و دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی عمل می کنند و جنایی تحقیر." خود را برادنتون فلوریدا ستاد مورد حمله روز چهارشنبه و اردن و Johnathan دستگیر شد. آن را بلافاصله روشن نیست که آیا هر حال وکلا.

علامت Grenon در ضمن در بزرگی پنج شنبه صبح. پیدایش II همکاران در سراسر جهان به ویژه در آفریقا و آمریکای جنوبی است. (پیدایش II و دیگر سفید کننده فروشندگان مواجه شده اند خاص موشکافی برای دادن سفید کننده به کودکان است.) هیچ یک از هفت پیدایش فصل دوم در آمریکا و کانادا و یا کلمبیا که ذکر شده در شماره تلفن خود را آنلاین جواب تلفن و یا بازگشت روزانه وحش تماس.

در یک "وضعیت اضطراری" مصاحبه با بنیانگذار یک conspiracy theory-laden "سلامت نیوز" سایت پس از حمله Grenon نشان داد که او در کلمبیا جایی که او انتظار می رود دستگیر و تحویل.

سوال یک مصاحبه که به نام FDA یک "سازمان تروریستی" Grenon گیر برای استدلال که پیدایش دوم مشروع مذهبی سازمان است.

"FDA می گوید: ما باید توقف دادن ما آیینهای کلیسا به جهان است. ما اساسا گفت: ما باید متمم اول قانون اساسی," او گفت:. "آن می گوید: ما باید ورزش رایگان از ما اعتقادات مذهبی."

خواسته خود را در مورد bleach پزشکی اعتبار Grenon توصیف MMS به عنوان "خیلی واقعی. من تا به حال استفراغ جهنده از بد سوشی. من آن را در زمان و در عرض چند دقیقه از بین رفته اند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن