پوتین افتخارات کیم جونگ سازمان ملل متحد با جنگ جهانی دوم مدال یادبود

دیکتاتور کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد دریافت مدال از روسیه برای تلاش های خود را در حفظ حافظه از سربازان

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

دیکتاتور کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد دریافت مدال از روسیه برای تلاش های خود را در حفظ حافظه از سربازان شوروی که در این کشور آسیایی است. نه کیم و نه روسیه ولادیمیر پوتین با حضور در این رویداد.

رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین اهدا کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد یک مدال بیش از کیم "و یا تلاش برای حفظ حافظه از شهروندان شوروی" که از زندگی خود در این کشور سفارت روسیه در پیونگ یانگ گفت: در روز سه شنبه.

تصاویر ارسال شده در سفارت Facebook صفحه نمایش سفیر الکساندر Matsegora توزیع افتخار به کره شمالی وزیر امور خارجه ری یونگ هو در پیونگ یانگ. کیم جونگ سازمان ملل متحد, شایعه به مشکلات سلامت شخصا نه حضور در این مراسم است.

مردم قابل مشاهده در عکس ها با پوشیدن ماسک صورت حتی اگر این کشور را رسما گزارش یک مورد جدید عفونت کروناویروس.

In this photo released by Russian Embassy in the DPRK/Russian Foreign Ministry Press Service on Tuesday, May 5, 2020, Russian Ambassador to Democratic People's Republic of Korea Alexander Matsegora, left, and Democratic People's Republic of Korea Foreign Minister Ri Son-gwon, foreground right, both wearing face masks to protect against coronavirus, attend a ceremony of awarding North Korean leader Kim Jong-un with Russia's 75th anniversary Victory medal for his major contribution in commemorating Soviet soldiers, who died in 1945 during Korea's liberation, at the Mansudae Palace of Congress in Pyongyang, North Korea. (picture-alliance/AP/Russian Foreign Ministry Press Service/Russian Embassy in the DPRK)

کره شمالی یکی از معدود کشورها به ادعای هیچ coronavirus موارد تا به امروز با وجود مرز خود را با چین

اختلاف خاطرات

نیروهای شوروی کمک درایو نیروهای ژاپنی در خارج از شبه جزیره کره در مراحل نهایی جنگ جهانی دوم. اتحاد جماهیر شوروی همچنین نقش اصلی در نصب کیم جونگ سازمان ملل متحد پدربزرگ کیم ایل سونگ به عنوان اولین رهبر نوپای کمونیستی دولت در سال 1948. در کنار چین از آن حمایت کره شمالی در طول دهه 1950 جنگ کره که هرگز به طور رسمی به پایان رسید با وجود آتش بس سال 1953.

حافظه از جنگ جهانی دوم است که یک منبع عظیم غرور میهن پرستانه در روسیه با جنگ معروف به جنگ بزرگ میهنی. در سال های اخیر مسکو خودداری کردند در بلوک شرق سابق کشور محکوم ارتش سرخ به عنوان یک نیروی اشغالگر و برچیدن جنگ سرد دوران بناهای تاریخی به سربازان شوروی و ژنرال.

ادامه مطلب: کره شمالی سرپل سلسله در سالگرد مرگ کیم

رژه مسکو لغو شد

مدال در نظر گرفته شده برای کیم جونگ سازمان ملل متحد نشانه 75 سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم و ارائه شد تنها چند روز پیش از مارس 9th, جشن در مسکو. روز مشخص شده است که معمولا با یک رژه عظیم توسط ارتش روسیه. پوتین دعوت کرده بود کیم برای حضور در این رویداد قبل از آن به تعویق افتاد و به عنوان پاسخ به coronavirus بیماری همه گیر.

با توجه به بیانیه سفارت دو طرف همچنین متعهد به ادامه تلاش ها برای افزایش همکاری و اجرای این نتیجه گیری توسط پوتین و کیم در طول نشست خود را در شهر ولادی وستک سال گذشته است.

dj/msh (AP اینترفاکس)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب