'دیگر در مورد جورج فلوید': مینه سوتا تماس در کل گارد ملی برای اولین بار در تاریخ

مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz روز شنبه گفت او با در نظر گرفتن گام بی سابقه ای به طور کامل بسیج دولت گ

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz روز شنبه گفت او با در نظر گرفتن گام بی سابقه ای به طور کامل بسیج دولت گارد ملی برای اولین بار در تاریخ پس از یک شب دیگر از تظاهرات و تخریب پس از مرگ جورج فلوید.

"وضعیت در مینیاپولیس است که دیگر به هیچ وجه در مورد قتل جورج فلوید" Walz گفت. "این است که در مورد حمله به جامعه مدنی القای ترس و اخلال ما در شهرهای بزرگ."

اما برای اولین بار اصطلاح دموکراتیک فرماندار گفت: نیروهای خارجی که نمی به اشتراک گذاری این دولت ارزش ها نقش اصلی را در ایجاد هرج و مرج است که مشکل این منطقه در روزهای اخیر. او گفت: مقامات تخمین می زنند که فقط 20 درصد از مینه سوتا در حالی که 80 درصد آنها از خارج از دولت.

"اگر شما در خیابان امشب آن را بسیار روشن شما را با شما به اشتراک نمی کردن ارزش" او گفت:.

ملوین کارتر شهردار سنت پاول گفت که او تا به حال گفته شده است که "هر فرد ما بازداشت شب گذشته" بود که از خارج از دولت.

بخش خدمات عمومی کمیسر جان هارینگتون گفت: آنها تجزیه و تحلیل آنلاین پچ پچ و تا به حال یافت سفید supremacists صحبت کردن در مورد پیوستن به تظاهرات. آنها بررسی شد که آیا "سازمان های تروریستی" بودند دامن زدن به خشونت است.

Walz گفت: دولت تا به حال بیشتر در اجرای قانون در خیابان شب گذشته بیش از هر زمان اما به نظر نمی رسد به اندازه کافی باشد.

"آیا آن را از نیویورک و یا دنور یا لویی یا لاس وگاس وجود ندارد و شهردار در امریکا است که منابع را به عقب براند در سازمان تلاش برای بی ثبات کردن جامعه مدنی بدون توجه به زندگی یا اموال" Walz گفت.

Walz همراه با شهرداران شهرهای دوقلو روشن ساخته شده در طول صبح کنفرانس مطبوعاتی که آنها می دانستند که مردم صدمه زدن به بیش از مرگ غیر مسلح سیاه مرد اما مرگ او استفاده می شود به عنوان بهانه ای برای ایجاد هرج و مرج و تخریب.

فرماندار گفت: او می خواهم صحبت با وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش در مورد وضعیت و در نظر گرفتن دوره از عمل است. کامل بسیج سوتا گارد ملی یک حرکت که فرماندار گفت: "هرگز گرفته شده در 164 سال سابقه" گارد امور خارجه.

لحظات پس از Minneaoplis شهردار یعقوب فری صحبت کرد و طی روز شنبه در کنفرانس مطبوعاتی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به او حمله در توییتر.

"شهردار یعقوب فری مینیاپولیس هرگز اشتباه برای اواخر سال ژنرال داگلاس مک آرتور و یا جنگنده بزرگ ژنرال جورج پاتون" مغلوب ساختن پیشی جستن است. "چگونه همه از این مکان که دفاع خیلی ضعیف هستند اجرا شده توسط لیبرال دموکرات? سخت و مبارزه (و دستگیری آنهایی که بد). قدرت!"

این توبیخ از مغلوب ساختن پیشی جستن آمد بعد از صندلی مینه سوتا حزب جمهوریخواه به نام فرماندار و مینیاپولیس شهردار برای استعفا.

Walz گفت که او تا به حال تماس فرمانداران از نزدیک متحده که از او انتظار می رود به ارائه "حمایت قابل توجهی از طریق ملی خود سپاه پاسداران است."

او هشدار داد که وضعیت در خیابان مینیاپولیس و سنت پل در شب شنبه خطرناک خواهد بود یک بار دیگر.

"ما همه چیز را در قدرت ما برای بازگرداندن آن جهت است که Minnesotans انتظار می رود که Minnesotans تقاضا" Walz گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن