مایکروسافت سطح کمک می کند تا من قطع با شکستن اعتماد به من در لپ تاپ من

من مانند یک مکنده برای راحتی. من دوست دارم به همه چیز در زندگی من است که کارهای ساده حتی آسان تر است. اما پیدا

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

من مانند یک مکنده برای راحتی. من دوست دارم به همه چیز در زندگی من است که کارهای ساده حتی آسان تر است. اما پیدا کردن چیزی به کار زمانی که در خانه و یا در یک دفتر ساده تر چیزی نیست که من فکر کردم من واقعا مورد نیاز تا زمانی که من این شانس را به آزمون Microsoft Surface Pro 7. با نام تجاری ارسال من یکی را امتحان کنید و در حال حاضر من می دانم که من هرگز به پس زدن دهنه اسب لپ تاپ من در خانه و یا در تعطیلات دوباره.

در حال حاضر من می تواند شما را بشنود گفت: "اما آنچه در مورد ipad?" خوب بله آنها بزرگ است. اما آنچه که من واقعا نیاز بود یک کوچکتر به راحتی قابل حمل و نقل کامپیوتر. بله آنها نیز کسانی که, اما درخواست تجدید نظر از یک صفحه نمایش لمسی هرگز اشاره من است. سطح ترکیبی از هر دو را به یکی از آسان به استفاده از ماشین آلات که به من اجازه شل رئیس من در 10:00am می باشد در صبح روز شنبه بررسی ایمیل, ساخت نوشته های ما در سیستم مدیریت محتوا و استفاده از فتوشاپ برای ساخت تصاویر. این همه من همیشه می تواند برای درخواست.

Microsoft Surface Pro 7 has a full Intel Core processor با 16Gbs از RAM و آن را اجرا می کند ویندوز 10. آن را نیز تا 10.5 ساعت از عمر باتری به همراه USB و USB-C پورت. این بدان معناست که آن را به نظر می رسد و انجام مانند یک لپ تاپ اما با تمام زنگ ها و سوت از یک قرص است. این کاملا حساس به لمس صفحه نمایش و تنها وزن آن کمتر از دو پوند است. مایکروسافت همچنین به من اجازه دهید سعی کنید از سطح امضای نوع پوشش است که در ترکیب با ساخته شده است در kickstand آن را احساس فقط به عنوان راحت که من مک بوک ایر. سطح Pen نیز فوق العاده آسان و سرگرم کننده برای استفاده از هر دو به عنوان یک طراحی پیاده سازی و یا بداهتا ماوس.

در حال حاضر زمانی که من صرف تعطیلات آخر هفته در من پدر و مادر و یا سر به خارج از شهر برای هفته من لازم نیست که به نگرانی در مورد در آوردن تمام لپ تاپ با من. من در نهایت می تواند آن را ترک در خانه.

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن بیشتر tech معاملات از بهترین خرید و Newegg. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب