NBA عجیب و غریب همه گیر بازگشت همه چیز در مورد حرص و طمع

منf وجود دارد هر چیزی آموخته می شود از سه ماه گذشته از زندگی آمریکایی, آن است که کشور ما ناکارآمد به عنوان جهن

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

منf وجود دارد هر چیزی آموخته می شود از سه ماه گذشته از زندگی آمریکایی, آن است که کشور ما ناکارآمد به عنوان جهنم است. COVID-19 در معرض امریکا را به بخش خصوصی واگذار سیستم مراقبت های بهداشتی نشان می دهد که اتاق پر از رانت بیمه سلامت مدیران حتی به نزدیک بودن به وظیفه مدیریت واقعی بحران بهداشتی. و دولت فدرال و شرکت های خصوصی انجام داده اند شرم آور کار تولید انبوه تست کیت ما نیاز به پیگیری و حاوی ویروس تا مردم بیشتر در خانه گیر کرده به امید یک واکسن ساخته می شود هر چه زودتر به جای بعد. اثر یک خانه نشین کشور است اقتصاد در کل خراب کردن با کمی به هیچ کمک از قدرت که می شود. در بالای همه که پلیس فقط نمی تواند به نظر می رسد برای جلوگیری از قتل مردم سیاه و ضرب و شتم همیشه در زندگی تلخه از دیگر افرادی که در تماس با آنها را بر روی آن.

بنابراین آنچه که دقیقا می تواند این سیستم انجام دهید ؟ به خوبی نمی ناامیدی خانم ها و آقایان, از آنجا که ما باید جواب: قرار دادن بر روی یک واقعا پیچیده رویداد ورزشی به نجات ضرر و زیان مالی از یک دوز و کلک از میلیاردرهای.

NBA پلی آف هستند. لیگ شده است به طور نامحدود به کنار از مارس 11, زمانی که یوتا جاز مرکز رودی Gobert آزمایش مثبت برای coronavirus. این ویروس البته گذشت نیست اما لیگ یک برنامه را امتحان کنید و این کاهش. به جای بازی کردن بازی ها در صفحه اصلی استادیوم شروع جولای 31, آنها نقل مکان به والت دیزنی جهان را در جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در اورلاندو فلوریدا که در آن بازیکنان و مربیان و کادر کارکنان پشتیبانی جمع خواهد شد در یک محیط کنترل شده که در آن آنها خواهد, خوردن, خواب, تمرین کار کردن و بازی بسکتبال برای مخاطبان تلویزیونی در خالی ورزشگاه. بیست و دو تیم دعوت شده اند. آنها را به بازی در یک مینی نجومی از انواع: هشت بازی برای تصمیم گیری حذفی کسانی و بذر پس از آن برگشتی. بازیکنان مجاز به گلف, در دیزنی پردیس (آنها چندین دوره) و غذا خوردن در برخی از رستوران های نزدیک اما آنها را مجبور به ماندن در پیچیده است. بازیکنان و کارکنان پشتیبانی را آزمایش می شود هر روز برای COVID-19. کارکنان اجازه داده نخواهد شد در بازیکنان, اتاق, برای جلوگیری از آلودگی است. من هیچ نظری ندارم اگر همه این اقدامات احتیاطی کار خواهد کرد اما من نمی دانم به لیگ ریختن مقدار زیادی از پول را به تلاش برای مطمئن شوید که آنها انجام می دهند.

من آرزو می کنم من خیلی بدبینانه در مورد NBA بازگشت. من فکر می کنم پلی آف NBA بهترین ورزش داریم: یک سری از uber-دراماتیک دستکش برای هر تیم امید به خر خر کردن در این عنوان است. هیچ یک از این داغ بازی مزخرف شما از NFL NHL پلی آف هیچ یک از بیس بال و فوتبال پلی آف' کوچک-زمان تئاتر فقط بهترین بازیکنان بسکتبال در جهان قفل شده در یک قاتلی دیوانه, high-stakes رقابت خونریزی و مرگ بر در اختیار داشتن هر, به دنبال تاریخ اعتبار. Michael Jordan نمی توانست مایکل جردن در هر ورزش دیگر چون هر ورزشی' بالاترین سهام فقط نمی تواند نسبت به همان اهرمی است که شما از یک سری برنده شات تلاش. و کودک را هر سال اتفاق می افتد.

اما آن را سخت به نگاه در طول و عمق یک cenacolo از میلیاردرهای مایل به رفتن به منظور جبران از دست دادن و در وسط یک جهانی همه گیر در حالی که هر چیز دیگری است پوسیدن دور در تاک. آنها تا به حال به بازیکنان در هیئت مدیره با گرفتن پرتاب به یک جنگنده خیابانی به سبک قرنطینه جزیره رقابت است. پس از آن آنها تا به حال برای پیدا کردن یک مرکز که در آن آنها می توانند آن را به اتفاق می افتد. خوشبختانه یکی از شرکای بزرگ تجاری (ESPN است یک شرکت تابعه از والت دیزنی شرکت) غول پیکر در مرکز آنها نمی توانند هر چیزی را با عنوان تاپیک جهانی همه گیر در, به طوری که آنها قادر به کشف آن است. Coronavirus تست است در حق بیمه از آنجا که ما ملت مکیده در توده بسیج پس از جنگ جهانی دوم به پایان رسید. اما حدس بزنید چه ؟ هیچ چیز در حق بیمه در امریکا اگر شما می توانید برای آن پرداخت و NBA صاحبان پول زیادی دروغ گفتن در اطراف آماده به پرتاب در تست.

"در یک زمان هنگامی که بسیاری از رویدادهای ورزشی در آمریکا فقط می تواند واقعا اتفاق می افتد, NBA صاحبان و بازیکنان رو با هم نگاه چقدر پول بود در خط شانه ای بالا انداخت شانه های خود و حل و فصل bankrolling طلایی کوب خود را برای حل مشکلات کوتاه مدت."

در زمانی که اکثر رویدادهای ورزشی در آمریکا فقط می تواند واقعا اتفاق می افتد, NBA صاحبان و بازیکنان رو با هم نگاه چقدر پول بود در خط شانه ای بالا انداخت شانه های خود و حل و فصل bankrolling طلایی کوب خود را برای حل مشکلات کوتاه مدت. این که من نیستم خدا را شکر برای, بزرگ, احمق کوب است که کمک خواهد کرد که من کار می کنند و من با بسکتبال دلخوشیها. آن را فقط بدتر است که هنگامی که هر چیز دیگری در امریکا در حال غرق شدن در یک غول عجیب پر از توالت ما رهبران و نخبگان فقط بالا انداختن شانه های خود را به ما بگویید برای آماده شدن برای یک رکود وحشتناک دو را در پلیس خشونت به عنوان وسیله ای برای حفظ نظم و تهمت هر کسی که با این جسارت را به تعجب می کنم اگر شاید وجود بازار غیر راه حل برای هر یک از این هرج و مرج است.

در ضمن برنامه ریزی و ابتکار و خلاقیت است که می تواند خندید از هر "جدی" گفتمان سیاسی است که بر روی صفحه نمایش در فلوریدا. حاوی و پیگیری coronavirus? Eh, برای تلفن های موبایل بیش از حد گران است. بهترین برای آن صبر کنید. ماهانه محرک چک به سر کردن رکود ؟ ایست دوستان شما در حال تلاش برای افزایش بدهی ملی است ؟ آدرس بلندی وحشت از تغییر آب و هوا ؟ برای تلفن های موبایل گران قیمت! همچنین, من نمی دانم اگر آن را واقعی است. مطمئن شوید که "میلیاردر خریدار" Tilman Fertitta نمی ورشکسته پس از صدور یک میلیارد دلار در اوراق قرضه بدهی به خرید Houston Rockets? هک ما بهتر است یک دولت-ملت رفتن. شما فکر می کنم دیزنی جهان می تواند کمک کند ؟

NBA بازگشت لگد الاغ. من نمی توانم صبر کنید. اما آن را نیز نشانه ای از شورش عملکرد اقتصاد ما که در آن میلیاردرهای کنترل گسترده عصری سرمایه آماده به بسیج در ضربه تند وشدید زدن انگشت, در حالی که این موسسات است که اکثر مردم در واقع تکیه بر مزارع و درمانگاه و فروشگاه های مواد غذایی و بیمارستان و مدارس و مردمی' خانه های پستی, سرویس, رستوران ها و حمل و نقل عمومی جاده شما نام آن را—قرار است به غیر از جلوگیری از قحطی و گرسنگی به نام نمی ساخت میلیاردرهای که می توانیم به خود و کار حرفه ای ورزش حق رای دادن پرداخت سهم عادلانه خود را در مالیات است.

زمانی که Fertitta خریداری راکت برای $2.2 میلیارد و او موفق به دریافت یک پوچ فرار مالیاتی. هر بلومبرگ "از آنجا عبور از شغل های آمریکا در ایجاد قانون سال 2004 خریداران از تیم های ورزشی شده اند قادر به نوشتن یک تکه بزرگ (گاهی اوقات تقریبا همه) از قیمت خرید در برابر این تیم درآمد مشمول مالیات بیش از 15 سال است. و چون فرانشیز ورزشی این روز معمولا با ساختار شرکت با مسئولیت محدود و یا دیگر عبور از طریق اشخاص که سود و یا ضرر و زیان از طریق جریان به صاحبان اظهارنامه مالیاتی شخصی این کسر مالیات نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای جبران درآمد از منابع دیگر. این به نفع است در دسترس خریداران از همه نوع از کسب و کار اما قابل ملاحظه ای بالا قیمت خرید از تیم های ورزشی نسبت به درآمد آنها تولید آن را به خصوص با ارزش برای صاحبان آنها." به علاوه مالیات دهندگان تامین مالی این میلیاردرهای' NBA عرصه است.

نرم افزار ورزشی بازگشته اند در کشورهای دیگر بیش از حد. آلمان بوندسلیگا باشگاه فوتبال بازی کردم به خالی استادیوم برای چند هفته گذشته به عنوان بیس بال کره ای سازمان به این دلیل که کشورهایی که این لیگ در عمل قادر به دریافت بست در اوایل و کارآمد به اندازه کافی به آن را کاملا ساده لوحانه به بازی های ورزشی خارج از عظیم قرنطینه حباب. تنها چیزی که نگه داشتن ایالات متحده را از انجام همان است گیج کننده مجموعه ای از تصمیمات که در سمت چپ یک مقدار زشت و ناپسند از ثروت در دست یک سرشان اقلیت کوچکی از مردم به نام... چه دقیقا ؟



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب