حزب جمهوری خواه جدی است کاری مشکل

نه جمهوری خواه در ایالات متحده آمریکا سنا و 13 در مجلس نمایندگان باید کورکورانه به دنبال رئیس جمهور تهمت فعال

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

نه جمهوری خواه در ایالات متحده آمریکا سنا و 13 در مجلس نمایندگان باید کورکورانه به دنبال رئیس جمهور تهمت فعال سیاسی صخره. آنها مطرح نیست صدای خود را به عنوان حزب تبدیل شده است که به طور فزاینده ای محبوب و خصمانه به زنان است. این پدیده آمد دوباره به روشنی این هفته زمانی که Rep. تد Yoho (R-FL) شفاهی حمله دموکرات کنگره اسکندریه Ocasio-کورتز (D-NY) خواستار یک "لعنتی عوضی" را به عنوان او بالا رفتن از پله های کنگره.

که به طور اتفاقی از همان روز که مردان سفید از خانه اوباما در کنفرانس کمین Rep. لیز چنی (R-WY) تنها در رهبری این حزب به حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن به اندازه کافی (او در واقع جرأت به توافق با دکتر, Anthony Fauci مورد نیاز به پوشیدن ماسک). و این نیز اتفاق افتاده بود همان روز که مغلوب ساختن پیشی جستن ارائه شده خود را به خوبی خواسته های به Ghislaine Maxwell, زنی که یک دستیار نزدیک از جفری اپستین و خودش یک اتهام جنسی کاسب از دختران جوان است.

مغلوب ساختن پیشی جستن-led تیپ عصبانی مردان سفید پوست است دور واگن و زنان—از جمله کسانی که در حزب خود را—اغلب به نظر می رسد به اهداف. یک دلیل برای سکوت و یا همدستی این جمهوری خواه زنان ممکن است که آنها به دام افتاده در یک مهمانی که نیست بالا بردن زنان و حمایت از آنها در مقدماتی یا توسعه آنها به عنوان رهبران. از 126 انتخاب زنان در کنگره آمریکا فقط 22 در حال خواهان. یا شاید این زنان سفید—وجود دارد هیچ جمهوریخواه زنان از رنگ در خدمت به عنوان نمایندگان تپه—بخشی از "اکثریت خاموش" از زنان سفید پوست است که پشتیبانی از مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016. که به خودی خود می گوید داستان از یک حزب جمهوریخواه از تماس با 2020 امریکا است.

پس از Yoho مرتب کردن بر اساس-از عذرخواهی برای رفتار خود نسبت به Ocasio-کورتز, بدون گفت که او عذرخواهی به صورت "ناگهانی شیوه گفتگو" و در حالی که تاکید می کرد که "من نمی توانم عذر خواهی برای من شور" من نمی شنیدن یک جمهوری خواه زن انتخاب نماینده مجلس در محکوم کردن اظهارات خود. این زنان به نظر می رسد بیشتر در رابطه با ماندن در قدم اهسته با مغلوب ساختن پیشی جستن زن ستیز ایران از آنها با خود و وجدان.

و هنوز روشن نیست آنها را حتی پاداش های سیاسی که برای قربانی. نظر روحانی در سه آسیب پذیر ترین زن سناتور: جونی ارنست از آیووا, مارتا McSally آریزونا و سوزان کالینز از مین است.

هر سه در حال اجرا برای زندگی سیاسی خودشان را در یک چرخه انتخابات که در آن Donald J. Trump خواهد شد در بالای ملی بلیط و هر یک از آنها ممکن است به خاطر از دست دادن شکاف جنسیتی تبدیل شده است که ایران را پاشنه آشیل—و آن را تنها بدتر از سال 2016.

کالینز است که در خدمت در مجلس سنا از سال 1997 است که در حد متوسط بود که میت رامنی استفاده می شود به نمایندگی از وجدان اخلاقی و بی تعصب. در حال حاضر او تبدیل به یک تهمت هک که رای دادند در برابر استیضاح و گفت: او معتقد بود که مغلوب ساختن پیشی جستن به حال "خود آموخته درس است." او اغلب فشار از جوک ها در رسانه های اجتماعی در مورد او ابراز "نگرانی" در مورد چیزی که تهمت می گوید و یا از آنجا که "نگرانی" به نظر می رسد هرگز به ترجمه به عمل بتن می باشد. او یک کلید رای به تایید دیوان عالی عدالت برت Kavanaugh در سال گذشته با وجود معتبر اتهامات که به او تجاوز جنسی یک زن جوان زمانی که او یک نوجوان بود. کالینز است که در حال حاضر انتهایی دموکرات سارا Gideon که مطرح شده بسیار بیشتر از وقت.

McSally که منصوب به پر کردن صندلی سناتور سابق جان Kyl (R-الف) خدمت در نیروی هوایی ایالات متحده از سال 1988 تا 2010 دستیابی به رتبه سرهنگ. او اولین زن امریکا به پرواز در مبارزه و برای اولین بار به فرماندهی یک اسکادران جنگنده. و او یک قربانی تجاوز جنسی در ارتش, و او کسی است که ممکن است یک صدای پیشرو برای زنان مسائل زنان و گسترش ایران با چادر. در عوض او شده است بسیار pro-مغلوب ساختن پیشی جستن, حمله به سی ان ان مانو راجو به عنوان یک "لیبرال هک" برای او درخواست بسیار مناسب سوال در مورد استیضاح محاکمه شاهدان در ژانویه. رفتار او به او صدمه دیده بد در آریزونا که در آن او مسیرهای فضانورد مارک کلی در اکثر نظر سنجی ها.

جونی ارنست های اوباما در سنا کنفرانس معاون صندلی و بازنشسته گارد ملی ارتش سرهنگ بود که برای اولین بار انتخاب شدن در سال 2015 باید در یک محیط امن "red" صندلی هنوز رای گیری داده ها نشان می دهد که او بیش از حد در مبارزه حرفه ای خود را. ارنست مانند McSally شد تجاوز جنسی در حالی که خدمت در ارتش است. او هم باید با صدای بلند برای برابری جنسیتی و نمایندگی. اما او به جای دفاع از مغلوب ساختن پیشی جستن بر او احساساتی COVID-19 پاسخ رویداد پس از او می خواهم حمله اوباما برای مبارزه با ابولا پاسخ در 2014.

به این دلیل است که یک جمهوری خواه است در مشکل عمیق در آیووا? زنان. چلنجر ترزا گرینفیلد که گره خورده در انتخابات بود جلوتر 20 درصد و 54 درصد به 34 درصد در میان زنان که از ژوئن. زنان سفید بدون مدرک دانشگاهی را انتخاب کنید گرینفیلد توسط حتی بزرگتر حاشیه: 60 درصد به 29 درصد است.

خط پایین: تنها وجود دارد نه Repulican خدمت زنان در آمریکا در حال حاضر (وجود دارد 19 دموکراتیک زنان). و سه نفر از کسانی که جمهوری خواه زنان می تواند رفته در سال آینده. آنها را تنها باید خود را سرزنش می کنند. آنها به خودشان اجازه میدهند سکوت می شود در حالی که خود را دموکراتیک خواهران از جمله سخنران نانسی پلوسی و سناتور کامالا هریس و الیزابت وارن بسیار بیشتر قابل مشاهده و قوی تر و صریح برای زنان برابری و شمول است.

در پایان این واقعا غم انگیز برای دیدن ساک زدن زنان پیشگام در نظامی مانند ارنست و McSally که هر دو مبارزه در خدمت به کشور خود از ترس دولا شدن به کسی تهمت که dodged پیش نویس با استناد به استخوان مهمیز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن