DIRC خانه شیپور خاموشی فیل Kocol به عنوان معاون رئيس جمهور از ساخت و ساز

DIRC خانه اعلام کرد فیل Kocol به عنوان پیمانکار جدید معاون رئیس جمهور از ساخت و ساز. در نقش جدید خود فیل را نظ

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

DIRC خانه اعلام کرد فیل Kocol به عنوان پیمانکار جدید معاون رئیس جمهور از ساخت و ساز. در نقش جدید خود فیل را نظارت بر عملیات ساخت و ساز و مشتری خدمات این شرکت: "من مشتاقانه منتظر به چالش من با استفاده از متنوع حرفه ای رهبری تیم پروژه اعم از $200,000 برای پروژه های بیش از $130,000,000 و استفاده از آن تجربه در نقش جدید."

فیل می آید به DIRC خانه از ساندرز ساخت و ساز که در آن او متمرکز در دانشگاه دنور مزیت پروژه ها و به طور فعال درگیر با تلاش های بالا در RiNo. با بیش از 30 سال تجربه در صنعت ساخت و ساز به عنوان مدیر پروژه و سرپرست فیل توانسته است کوه و دنور بازار پروژه از جمله رفت و آمد مکرر, مهمان نوازی, بهداشت و درمان, آموزش و پرورش, بالا پایان سفارشی و چند پروژه مسکونی.

شیدا Henckel, DIRC خانه' رئیس جمهور می افزاید: "ما بسیار هیجان زده به فیل پیوستن به DIRC خانه و کمک به ما را به آینده از تبدیل شدن این شرکت از انتخاب برای همه ذینفعان. ما نگاه رو به جلو به ما در حال گسترش سهم بازار و ارائه مشتریان ما رویاهای از طریق به خوبی برنامه ریزی و اجرا ساخت و ساز تجربه تحت فیل رهبری است."

فیل کلرادو بومی و یکسان دوقلو به دنیا آمد و در حال حاضر در زندگی همیشه سبز با ریشه در دنور ارتفاعات در مرتع پرورش احشام و بازالت. او لذت می برد کلرادو زندگی با همسر خود را از 18 سال جیل و دو فرزند خود ناتان (23) و آیدن (16). فیل لذت می برد اسکی, قایق رانی و خارج از منزل در کل.

###

در مورد DIRC خانه

تاسیس در سال 2012 DIRC خانه LLC یک شرکت پیمانکار عمومی با تمرکز بر اراضی موات شهری و حمل و نقل محور تحولات – احیای کلرادو محله های شهری. DIRC خانه و جدید خود را urbanist جوامع متفکر همکاری با معماران محلی برای ارائه به بالا-با طراحی کم-تعمیر و نگهداری فضا برای تکمیل کلرادو شیوه زندگی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید dirchomes.com و ارتباط اجتماعی در Facebook و LinkedIn.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب