جستجو برای واقعی اولین کوهنوردان به قله اورست—30 سال قبل از سر ادموند هیلاری

On 29 مه 1953 سر ادموند هیلاری و شرپا کوهنورد تنزینگ نورگی شد دو نفر اول به قله کوه اورست بلندترین قله در جهان

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

On 29 مه 1953 سر ادموند هیلاری و شرپا کوهنورد تنزینگ نورگی شد دو نفر اول به قله کوه اورست بلندترین قله در جهان است. اما... چه می شود اگر آنها نبودند?

این فقط یک تاریخی فرضی اما یکی از بالا رفتن از افسانه هاو روایات قومی را بزرگترین رمز و راز است. در حال حاضر آن را جستجو و نجات ماموریت و موضوع جدید National Geographic خاص از دست در اورست, اکران سه شنبه.

در ماه ژوئن سال 1924 کاشفان اندرو "سندی" ایروین و جورج لی مالوری ناپدید شده در طول تلاش برای اولین بار جفت به قله اورست. آنها آخرین کشف 800 عمودی از بالا, قبل از هرگز دیده می شود و نه شنیده ام از دوباره.

با گذشت دهها سال اورست کارشناسان شروع به تعجب می کنم اگر شاید این جفت ارز در واقع به هدف خود رسیده و شده است برای اولین بار به قله مسلح با پراکنده گفته های شاهدان عینی از آنچه که ممکن است بدن خود را دروغ منجمد در تندرا و با دقت رسم نقشه و عکس از جایی که آنها به احتمال زیاد به سقوط به مرگ خود.

بیشتر, آن شناخته شده است که انجام آنها یک دوربین کداک با آنها را در سفر خود را. اگر آنها رسیده بود به اوج مطمئنا آنها را گرفته اند, عکس بالاتر از ابرها.

اگر بدن خود را می تواند در واقع فیلم از دوربین که به طور بالقوه می تواند بازنویسی تاریخ است. یک سفر در سال 1999 با استفاده از تمام سرنخ جمع آوری بیش از چند دهه در بر داشت مالوری بدن در اولین روز از جستجو. دو دهه بعد از آن شده است که شواهد کافی برای warrant جستجو برای ارواین—و دوربین دوباره.

از دست رفته در اورست تواریخ است که جستجو برای "یک سوزن در انبار کاه" به عنوان عکاس و کوهنورد Renan Ozturk می گوید روزانه وحش. او و ماجراجو علامت Synon led سفر به, پس از نزدیک به 100 سال نجات ایروینگ بدن و دوربین و با آنها حل رمز و راز است که خالی از سکنه کوهنوردان برای سال.

چه آنها هرگز انتظار این بود که در روند آنها نیز مستند آنچه آن را مانند در کوه در میان بدنام دیوانگی رسانه ها.

به عنوان عکس های بی پایان صف از کوهنوردان متوقف در یک انتظار طولانی به اجلاس مخابره پایین به زمین توده ای در یکی از کشنده ترین مناطق بازحمت حرکت کردن بود مارک "یک خط conga در مرگ منطقه." کسانی که درگیر در آن رقص با سرنوشت شد مارک متناوب به عنوان خودخواه برای خدشه دار کردن بکر مقدس اوج و احمقانه بودن تا اسب سوار. این یکی از مرگبارترین اورست در فصل رکورد.

"ما می خواستیم به یک کمی بیشتر از یک گرد دیدگاه در آنچه در آن بود و نه فقط دیدن یک خط conga عکس از مردم رفتن به قله و شما می دانید همه صدای خش خش و انزجار" Ozturk می گوید.

یک ابزار بسیار مهم است که در تلاش بود که انقلابی در تکنولوژی هواپیماهای بدون سرنشین او استفاده می شود برای گرفتن اورست مانند آن را هرگز عکس قبل از. با وجود مبارزه با یک دیوار از خستگی جسمی و برخی از افراطی ترین آب و هوا او را تحمل او قادر به پرواز هواپیماهای بدون سرنشین از یک 23,000 فوت ارتفاع و عکس کوه از ابر خط نظر 28,300 پا قلمرو ناشناخته وقتی که می آید به مستند معروف ترین قله در جهان است.

تصاویر ارزشمند در این ماموریت به, امیدوارم, قرار, ایروینگ, اما همچنین ارائه محققان با اطلاعات بصری آنها هرگز قادر به دسترسی به پشت بر روی زمین است. (و بقیه از ما دریافت برخی از واقعا سرد عکس به gawk در.)

Ozturk عکس های پراکنده در سراسر مقاله از جمله منحصر به فرد تصویر در بالا و همچنین به عنوان منحصر به فرد این کلیپ از Ozturk و تیم خود را مبارزه با عناصر: طوفان و باد شدید whipping بیش از 100 مایل در ساعت است.

پیش از دست داده و در اورست's اولین توصیه ما به صحبت کرد Ozturk مورد احتمالا تاریخی جستجو و نجات تلاش و آنچه در آن بود واقعا دوست دارم در کوه در طول بدنام مرگبار فصل است.

این نوع وحشی به تماشای این بود دور whisked در اورست این ماجرا پس از گیر بودن خانه برای ماه.

کاملا. فصل را بسیار به سرعت لغو شد این سال است. و سال گذشته فصل بود منادی به عنوان سال که شکست اورست به دلیل ویروسی عکس های که در اطراف رفت و از خطوط. من فکر می کنم آن را واقعا قرار دادن یک طعم و مزه بد در مردم دهان در مورد اورست و صعود صنعت به طور کلی پس ما هیجان زده برای نشان دادن چیزی است که به کمی بیشتر از یک در عمق روایت از فقط sensationalist اورست محتوا است که شما به دیدن استفاده می شود.

حال شما انجام می شود اورست قبل از این سفر?

من هرگز تا به حال انجام اورست. خودم و علامت ما خودمان را در نظر anti-اورست مردم از آنجا که ما واقعا آن را درست اکتشاف. ما در حال مرتب کردن بر اساس متنفر از فقدان یک راه بهتر از قرار دادن آن است.

آنچه در مورد این ماموریت تغییر ذهن خود را و شما آن را انجام دهید ؟

این داستان به نظر می رسید مانند یک راه برای گرفتن یک نگاه عمیق تر به آنچه در آن بود و آنچه در آن نبود و فقط رفتن به اورست بدون هدف بالا رفتن از آن اما درک آن است.

شما می توانید با قرار دادن چقدر سخت آن را در چشم انداز?

ما رفت و به قله پایین آمد و به جستجو در همان 40 ساعت بی خوابی فشار. در آن زمان ما تنها مردم در کوه در دو طرف در چه یکی از شلوغ ترین سال در تاریخ پر از مرگ و نابودی. من در حفظ و توصیف این لحظه در پایان سفر که در آن ما تنها مردم وجود دارد. وجود دارد فقط یک راه نگاه کردن به هرج و مرج بلکه جدا شدن از آن را هنگامی که شما در آن در حال حاضر. آن را مانند یک نمایشگاه. مانند یک موزه موم منجمد در زمان و شما فقط چک کردن آن راه رفتن را از طریق آوار.

بنابراین summiting پس از آن جمعیت در حال حاضر در سمت چپ ساخته شده تجربه متفاوت است.

من فکر می کنم ما هر دو واقعا زده چگونه قدرتمند است که بود. که حافظه ماندگار بیش از زباله و جمعیت. که همراه با این احترام برای کاشفان اولیه است که ما در این قتل رمز و راز پلیسی داستان به کشف کردن آنچه رخ داده به آنها. با تمام رسانه ها است که از قرار معلوم ما می خواستم به یک کمی بیشتر از یک گرد دیدگاه در آنچه در آن بود و نه فقط دیدن یک خط conga عکس از مردم رفتن به قله و شما می دانید همه صدای خش خش و نفرت.

و نبود تجربه خود را در تمام.

این فقط یک چیز سخت زمانی که شما یک حرفه ای هستید کوهنورد و کل جهان قضات شما بر این یکی از کوه های, چرا که همه آنها می دانند که از بالا رفتن. چیزی که نه تنها چگونه است. ما می خواستیم به انجام بخشی از ما برای شکل دادن به درک آنچه در آن است و آنچه در آن نیست.

بدون خراب هر چیزی, چگونه خوش بودند و شما با رفتن به این مورد پیدا کردن ایروینگ بدن ؟

ما قطعا تا به حال یک مقدار خوبی از خوش بینی. در همان زمان به عنوان به زودی به عنوان شما ضربه کمپ پایه بدن شما شروع به خراب شدن بلافاصله و با وجود این همه عوامل مانند آب و هوا. سپس امکان حتی گرفتن به جستجو سایت در یک روز که در آن امن است. عوامل شروع به پشته در برابر شما بیشتر و بیشتر و شما متوجه چقدر سخت است. حتی اگر ما تا به حال سلاح مخفی بود که این روش با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در ارتفاعات بالا به انجام این عکس شبکه بخیه که ما می تواند با استفاده از به دنبال ناهنجاری.

شما پرواز هواپیماهای بدون سرنشین به 28,300 ، آنچه که اهمیت آن ؟

آن را نه تنها فقط در جستجوی یک بدن. بیشتر شما می توانید بازگشت از این سفر و به اشتراک گذاری این چیزی است که واقعا باعث می شود اکتشاف معنی دار برای من. من فکر می کنم این کامل بود عطف تکنولوژی همراه با ماجراجویی که در آن در حال حاضر ما این هواپیماهای بدون سرنشین که شاید آنها قادر به [قبل] اما هیچ کس تا به حال کاملا سعی کردم آن را به این حد.

چقدر سخت بود آن را به دریافت این تصاویر ؟

وجود دارد بسیاری از چیزهایی که اشتباه رفت و من فکر می کنم ما واقعا خوش شانس برای به دست آوردن کمی آب و ویندوز است که ما را قادر به پرواز است. و آنها خطاب به هر کدام راه. اما شما هنوز هم می تواند با بی حس, دست دادن, فشار آنها را به این باور نکردنی امتیاز. آن را واقعا لحظه ای هیجان انگیز برای همه ما تحقق این رویا لوله از یک ایده به جستجو برای بدن, اما همچنین ایجاد این تصاویر. که آن را در واقع ممکن است. من تعجب می کنم چگونه آن را برای پیشرفت در آینده است. آن خیلی سخت است.

من فکر نمی کنم مردم درک چقدر دشوار خواهد بود برای مانور هواپیماهای بدون سرنشین بود و در اورست.

حتی اگر پرواز یکی از این هواپیماهای بدون سرنشین در حال حاضر آنها آن را بسیار آسان برای انجام این کار, آن را هنوز هم فقط سخت به هر گونه حس حدت و یا درایو به آن را انجام دهد زمانی که بدن خود را به طور فعال در حال مرگ وجود دارد. به خصوص از نقطه ما پرواز بود که حدود 23,000 پا که در آن ما در زمان خاموش. آن را فقط سخت به تابع. من احساس می کند مانند شما مانند یکی از بزرگترین بلوز از زندگی خود را. شما از خواب بیدار با یک ترکیب غول خماری و آنفولانزا. شما نمی خواهید به حرکت و یا انجام هر چیزی غیر از استراحت و آبرسانی. بنابراین برای شرکت در یک فعالیت است که نوع مانند بازی پیچیده بازی های ویدئویی و عواقب ناشی از littering و یا ضربه زدن به کسی که خیلی بزرگ است. من آن را واقعا استرس زا باشد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن