نستله ساحل عاج اهدا هواکش برای کمک به بحرانی COVID-19 بيمار

تصویر قابل توجه است: سه نقاب مردم برگزاری یک قابل حمل. سوئیس سفیر ساحل عاج آن Lugon-مولن و نستله ساحل عاج مدیر

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

تصویر قابل توجه است: سه نقاب مردم برگزاری یک قابل حمل. سوئیس سفیر ساحل عاج آن Lugon-مولن و نستله ساحل عاج مدیر عامل توماس Caso در حال ارائه یک نستله اهدا به وزیر بهداشت و درمان و بهداشت عمومی دکتر اوژن با نام مستعار Aouélé.

سفیر Lugon-مولن تقدیر ساحل عاج دولت در پاسخ به اپیدمی اضافه کرد: "من تحت تاثیر تلاش های مداوم برای افزایش آگاهی در مورد اقدامات پیشگیرانه را اتخاذ و به منظور به حداقل رساندن گسترش coronavirus."

داستان از این هواکش نشان دهنده چیزی است که ما تمام شده است احساس پس از شیوع این بیماری همه گیر شده است; ما منجر به تحقق بخشیدن به نیاز های فردی و مسئولیت جمعی. نستله از این قاعده مستثنی است.

چگونه شروع کنم ؟

در پایان یک جلسه طوفان مغزی دکتر پاتریشیا Amondji دکتر ماری-کلود Kouassi و دکتر اریک Bouaffon همه پزشکان در نستله ساحل عاج پیشنهاد کمک مالی به سازمان های عفونی و گرمسیری بیماری خدمات Treichville بیمارستان دانشگاه. این واحد مهم COVID-19 بیماران مراجعه کننده به در ساحل عاج. این نستله رهبری تیم عاشق این ایده که آیا مقامات بهداشت عمومی که تا به حال به نام بر همبستگی ملی برای مبارزه با این بیماری همه گیر.

اهدای شامل دو پنکه تکمیل 18 دستور دولت علاوه بر چهار در حال حاضر در دسترس در غرب این کشور آفریقایی از 25 میلیون نفر جمعیت دارد. نیز وجود دارد 10 اتوماتیک بیمارستان تخت لباس و ماسک های جراحی ارائه شده برای توزیع توسط Treichville COVID-19 واحد به 15 واحد مراقبت, 14 غربالگری امکانات و سه سلول مراکز تازه باز در کشور برای مدیریت این بیماری همه گیر در یک شیوه غیر متمرکز.

"ما خوشحال هستند ما با توجه به تماس از آنجا که به عنوان پزشکان ما معتقد هستند که جنگ علیه COVID-19 تنها می توان به دست آورد اگر ما به حداقل رساندن انتقال و ارائه پزشکان پزشکی و تجهیزات حفاظت شخصی برای فعال کردن آنها را درمان موارد شدید به خصوص در افراد با بیماری های زمینه ای که نیاز به کمک فن به زنده ماندن" دکتر Amondji گفت.

اهدای به موقع است که نیاز به هواکش بیش از تجهیزات موجود. آن زمان محل در ساحل عاج اما می توانست در جای دیگر در جهان است. ابراز همبستگی و حمایت از کسانی که تحت تاثیر COVID-19 بیشتر در حال تبدیل شدن به امری عادی و نستله و کارکنان آن باید ایستاد و کمک کرد در سراسر جهان است. وجود دارد یک موضوع مشترک به تاثیرگذار ترین طرح های: بهترین ایده ها از کارکنان به طور مستقیم. این چیزی است که باعث می شود هر بار اهدای منحصر به فرد و واقعی منبع غرور و افتخار برای همه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب