شوم داستانی از کمک های روسیه به COVID-گرفتار دنیا

روسیه COVID-19 تبلیغ نشده است ظریف نوید کاهش و سقوط از اروپا و ارائه روسیه به عنوان قهرمان واقعی غربی ایمنی و

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

روسیه COVID-19 تبلیغ نشده است ظریف نوید کاهش و سقوط از اروپا و ارائه روسیه به عنوان قهرمان واقعی غربی ایمنی و بهداشت. اما حتی بهترین برنامه گذاشته برای تبدیل یک جهانی همه گیر را به یک فرصت برای "اقدامات فعال" نیست و همیشه موفق عمدتا به دلیل کرملین اپرا واکنش افراطی به قرار گرفتن در معرض و انتقاد از نفوذ خود عملیات تبدیل و حتی خود را به خوبی wishers در برابر آن.

"کرملین بزرگترین و خوبی درک تبلیغاتی کودتا انجام شد و در ایتالیا زمانی که کشور در اوج درد و رنج خود را."

روسی دروغ در COVID-19 گرفته اند تعدادی از اشکال در این قاره. در چندین موارد مسکو به سادگی برون سپاری آن دروغ به آلمانی نئو نازی ها همیشه شاد و در هر دو ایدئولوژیک و انتخاباتی زمینه را به شلاق تا نژادپرستانه و یا احساسات بیگانه در کشور میزبان بیش از یک میلیون پناهنده. روسیه تلخیص Komsomolskaya پراودا که قبلا ارگان رسمی از جوانان بخش از حزب کمونیست اتحاد جماهیر شوروی بارها سفارش و منتشر شده Eugen اشمیت در گفتوگو با راست حزب AfD به تصویر بکشد بدون تابعیت مهاجران به عنوان عمده قرنطینه متخلفان حتی اگر هیچ شواهدی وجود ندارد که این چنین است.

شورای آتلانتیک را DFR آزمایشگاه تجزیه و تحلیل چند مورد از روسیه دروغ همه به تجسم اروپا تقسیم شده و از دست رفته و روسیه به عنوان آن بدخیم اما حاضر نجات دهنده است.

در اواخر آوریل, وزیر امور خارجه روسیه سرگئی لاوروف گفته است که "برادر بزرگ" یک نام مجموعه ای از کشورهای عضو ناتو بودند و پیشگیری از کشورهای اروپایی از روسیه به دنبال کمک و کمک به مهار این ویروس در درون مرزهای خود را. لاوروف ارائه هیچ مدرکی برای این ادعا بود اما با این وجود برداشت غیرانتقادی توسط دولت های مختلف رسانه از جمله TASS ریا نووستی و RT. یکسان و یا مشابه این رسانه ها نیز از فرار با یک خبر جعلی داستان که اسپانیا خواسته بود ناتو برای کمک به اما رد شد. (در واقع مادرید انصراف خود را درخواست.)

به عنوان DFR آزمایشگاه اشاره کرد مسکو می خواستم برای نشان دادن به صربستان مشتاق عضو اتحادیه اروپا که در آن اقبال دروغ به سمت شرق و نه به سوی غرب. و آن را تا به حال مقدار زیادی از کمک در این رابطه از صربی رهبری است.

کرملین بزرگترین و خوبی درک تبلیغاتی کودتا, اما, انجام شد در ایتالیا زمانی که کشور در اوج درد و رنج خود را.

بین ماه های مارس 23 و 25 و 15 هواپیماهای روسی وارد Pratica di Mare نظامی هوایی فقط در جنوب غربی رم و offloaded: تجهیزات و وسایل نقلیه و پزشکان و 122 افسران روسیه رادیولوژی سلاح های شیمیایی و بیولوژیکی دفاع (RChBD) واحد است. همه آمده بودند به دعوت از دولت ایتالیا ارائه خود را کمک کارشناس حاوی coronavirus در این کشور اروپایی—اتحادیه اروپا و عضو ناتو—که سخت ترین ضربه.

به عنوان همکار من آنتون Shekhovtsov مشاهده در طولانی بررسی این بسیار تبلیغ "بشردوستانه" ماموریت فرود در Pratica di Mare بود کنجکاو تدارکاتی انتخاب پس آن نهفته 372 مایل در جنوب برگامو, کانون شیوع در ویران لومباردی. در واقع برگامو را به طور کامل کاربردی Orio al Serio (یا میلان-برگامو) فرودگاه بود برای تبدیل شدن به HQ از این مشترک روسی-ایتالیایی ویروس مهار تلاش و آن را ذخیره زمان به پرواز وجود دارد به طور مستقیم. اما یک سفر roadshow دقیقا نقطه.

بیست و دو وسایل نقلیه به همراه اتوبوس های حمل و نقل نظامی متخصصان ساخته شده شش و نیم ساعته سفر در سراسر کشور زیر شدید کمپین روابط عمومی. کاروان آراسته بود با آگهی تحمل شعار "از روسیه با عشق" اشاره به این معروف فیلم جیمز باند از سال 1963 که نوشته شده بود در روسی ایتالیایی و انگلیسی.

"80 درصد از کمک های روسیه بود یا بی فایده و یا اضافی."

خبرنگاران با Zvevda های وزارت دفاع روسیه این ایستگاه تلویزیونی بودند تعبیه شده در طول راه و وزارت خود به خود بعد از تولید یک عکس از ژنرال روسی سرگئی Kikot معاون فرمانده RChBD و سر از عملیات در کنفرانس با همتایان مطالعه یک نقشه از ایتالیا.

قبل از این Kikot شده بود طرفدار صریح از تئوری توطئه است که بشار اسد نمی با استفاده از سلاح های شیمیایی در سوریه شهر دوما در سال 2018—که آمریکا و انگلیس در راه اندازی حملات هوایی تلافی جویانه در رژیم و کل حمله شد و در صحنه سفید کلاه, یک تیم از غرب با بودجه نجات کارگران است. Kikot ورود ناتو در خاک در نتیجه نبود از دست رفته در بروکسل یا واشنگتن.

عکس های دیگر منتشر شده نشان RChBD افسران در hazmat مناسب پاشش مواد ضد عفونی کننده در برگامو خیابان ها و وسایل نقلیه و عرض و عادی ایتالیایی ها ضمن تشکر از روسیه و ولادیمیر پوتین شخصا. در یک ویدیو ارسال شده به رسانه های اجتماعی Frederico Canet, یک مرد ایتالیایی, پاره کردن پرچم اتحادیه اروپا و جایگزین آن را با روسی tricolor, اظهار نظر "ما فکر می کنم این راه: ما یاد بگیرند که دوستان ما در [زمان] مشکل است. با تشکر به رئیس جمهور پوتین با تشکر از روسیه است." این ویدئو به اشتراک گذاشته شده توسط 20,000 مردم و اخبار در روسیه و ایتالیا.

این حسن نیت ممکن است رشد کرده بیشتر fulsome هنوز هم به طول انجامید و حتی دیگر اما برای روسیه پاسخ مخرب خود را به یک قطعه مهم از گزارش در این عملیات است.

این روزنامه نگار ایتالیایی Jacopo Iacoboni در La Stampa منتشر شده یک تحقیق با استناد به ناشناس خبر داد که 80 درصد از کمک های روسیه بود یا بی فایده و یا بیهوده و ایتالیا نخست وزیر جوزپه کونته شد غرقه شدن یک کرملین ژئوپولیتیک قدرت بازی کردن محض ناامیدی. به جای به سادگی چشم پوشی از این مقاله هر دو دفاع روسیه و وزارتخانه های خارجه در پاسخ به آن در مشخصه مد.

ایگور Konashenkov وزارت دفاع سخنگوی مماشات معمول shopworn اتهامات و buzzwords—"Russophobia," "جنگ سرد" psy-عملیات "ضد شوروی" تبلیغ—قبل از ظاهری به تهدید La Stampa و Iacoboni شخصا با بیان لاتین "او که diggeth یک گودال سقوط باید به آن."

"ایتالیا به سختی مورد نیاز خارجی کمک های شیمیایی و بیولوژیک دفاع از خود قابلیت که به هیچ یک دوم در ناتو و مراتب نسبت به روسیه است. "

مسکو fulminations باعث واکنش فوری از رم و جامعه مدنی حتی با برگامو شهردار اعلام همبستگی خود را با Iacoboni و افراطیت و ایتالیا در آزادی مطبوعات. ماریا Zakharova این سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه, محقری که اصلی بررسی شد برخی از نوع انگلیسی, طرح تجاری. او استدلال? حاشیه وب سایت روسی بود و به دروغ ادعا کرد که La Stampa شد متعلق به کرایسلر شرکت که مدیر عامل انگلیس است.

در مواجهه با چنین هیستریک defensiveness بیشتر منابع غربی جلو آمد به اثبات محوری Iacoboni گزارش از جمله سابق و فعلی خبر داد که پیشنهاد "از روسیه با عشق" بود کمی بیش از یک فعال اندازه گیری با یک جاسوسی جزء ساخته شده است حق را به آن—نه دقیقا راز نگهبانی با توجه به سنگین دست 007 مرجع عطا بر این تلاش است.

کاروان طولانی رانندگی به برگامو, بعد از همه, ارائه فرصت کافی برای نظارت و شناسایی با استفاده از هر دو انسان و سیگنال های اطلاعاتی است. بعلاوه ایتالیا به سختی مورد نیاز خارجی کمک های شیمیایی و بیولوژیک دفاع از خود قابلیت که به هیچ یک دوم در ناتو و مراتب نسبت به روسیه است. ضد عفونی برگامو را در فضاهای عمومی می شده اند به اندازه کافی آسان به رسیدگی در داخل کشور و بسیاری از ایتالیایی اپیدیولوژی و virologists سوال کارآمدی از جمله اقدامات است.

Coda داستان تفلیس-بر اساس اخبار سازمان اختصاص داده شده به ردیابی دروغ در سطح جهانی با همکاری Iacoboni و La Stampa برای پیگیری و بررسی است. هم رسانه ها ذکر شده "دو منبع در داخل ایتالیایی نظامی" که اثبات اصل اتهام که روسیه کمک شد تا حد زیادی "اضافی." آنها همچنین به نقل از Andrea Armaro سابق وزیر دفاع ایتالیا که گفت: "اگر NBC [هسته ای و بیولوژیکی و شیمیایی] دارایی های مورد نیاز در برگامو, چرا از آنها استفاده نمی شود در حال حاضر یک ماه پیش ؟ و سپس همین دلیل استفاده از ایتالیایی ، ارتش ما شاید بهترین NBC امریکا در ناتو است."

Hamish د برتون-گوردون فرمانده سابق ناتو واکنش سریع CBRN گردان گفت: Coda داستان و La Stampa که روسیه RChBD واحد نیز متصل به GRU نظامی روسیه آژانس اطلاعاتی که نمی خواهد گذشت تا این فرصت را برای جاسوسی بر روی یک عضو ناتو را در چمن خانه به خصوص هنگامی که آن را دعوت به انجام این کار.

"بدون شک وجود دارد GRU عملیات بر روی زمین در ایتالیا در حال حاضر" د برتون-Gordon گفت. "هر سرویس اطلاعاتی را به استفاده از این وضعیت و به ویژه روس ها. آنها می خواهند به پیدا کردن تا آنجا که ممکن است در مورد نیروهای ایتالیایی. آنها تنظیم خواهد شد تا اطلاعاتی شبکه وجود خواهد داشت مقدار زیادی از فعالیت در رفتن در حال حاضر."

"واشنگتن نه تنها مجوز یکی دیگر از تبلیغات پیروزی برای کرملین بلکه رسما تجاوز خود را برای تحریم روسیه به انجام این کار."

"روسیه دارای سابقه ای طولانی در ارسال کمک و تجهیزات به کشورهای مبتلا به بلایای طبیعی" آندره Soldatov یک مسکو بر اساس روزنامه نگار و نویسنده و متخصص در خدمات امنیتی روسیه به من گفت. "این عملیات استفاده می شود انجام شده توسط وزارت موقعیت های اضطراری."

به عنوان Soldatov اشاره کرد که وزارت ارائه شده به ارسال یک هواپیما پر از رهایی کارگران به شهر نیویورک پس از 9/11 حملات اگر چه آمریکایی ها کاهش یافته و با استناد به ظرفیت خود را برای انجام تریاژ برای مرکز شهر منهتن. وزارت انجام داد اما موفق به ارسال دو هواپیما پر از 50,000 پتو به نیویورک بعد از طوفان سندی در سال 2012.

"حدس بزن چه کسی رهبری موقعیت های اضطراری در هر دو موارد?" Soldatov گفت. "سرگئی Shoigu فعلی وزیر دفاع که البته در حال حاضر نظارت RChBD واحد."

در ماه آوریل این سال Shoigu کشیده بهترین ترفند برای تاریخ—و در برابر دشمن اصلی خود. روسیه وزارت دفاع فرستاده زیادی An-124 حمل و نقل نظامی هواپیما پر از جعبه ماسک و هواکش به کندی نیویورک در فرودگاه بین المللی و همه برای آمریکا استفاده کنید. در حالی که معلوم نیست چه کسی پرداخت برای آنچه (روسیه می گوید آن را برای پرداخت نیم و اهدا بقیه در حالی که آمریکا ادعای آن را خریداری, همه چیز) محموله خواسته قلبی با تشکر از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و خشم از مردم عادی روسیه و مخالفان.

آلکسی Navalny رهبر ضد پوتین مخالفت توییتی که پزشکان در کشور خود مشغول به کار بودند و بدون چنین به شدت مورد نیاز شخصی حفاظت تجهیزات و پیمانکاری این ویروس به عنوان یک نتیجه. بهترین قسمت این بود که این خاص هواکش تولید شد توسط شرکت کنترل Rostec آمریکا-تحریم روسیه کنگلومرا. بنابراین واشنگتن نه تنها مجوز یکی دیگر از تبلیغات پیروزی برای کرملین بلکه رسما تجاوز خود را برای تحریم روسیه به انجام این کار.

این ستون است که اقتباس از یک آدرس مایکل وایس داد اوایل این ماه به Macdonald يزد موسسه در اتاوا کانادا است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن