تدویر جلسه سهامداران برگزار شد در 29 مه سال 2020

هیئت مدیره از مجموع S. A. ملاقات در 4 مه سال 2020 تحت ریاست مدیر عامل پاتریک Pouyanné. این بررسی اسناد و مدارک

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

هیئت مدیره از مجموع S. A. ملاقات در 4 مه سال 2020 تحت ریاست مدیر عامل پاتریک Pouyanné. این بررسی اسناد و مدارک مربوط به 29 مه سال 2020 سالانه سهامداران جلسه برگزار خواهد شد که بدون حضور فیزیکی از سهامداران با توجه به وضعیت فعلی بهداشت و درمان اضطراری در فرانسه.

اسناد و مدارک تهیه شده توسط شرکت برای این مجمع عمومی در دسترس خواهد بود در وب سایت این شرکت به عنوان از آوریل 6 سال 2020 به موجب مقررات در نیروی.

هیئت مدیره تصمیم به اصلاح 3rd قطعنامه مربوط به تخصیص سود و اعلام سود برای سال مالی منتهی به 31 دسامبر 2019 مجموعه در 2.68 €/سهم پیشنهاد به سهامداران یک گزینه برای دریافت سود نهایی از 0.68 €/به اشتراک گذاری در سهام.

علاوه بر این هیئت مدیره در نظر گرفته شده در این جلسه درخواست را در دستور کار جلسه سهامداران' پیش نویس قطعنامه ارائه شده توسط سهامداران به نمایندگی از حدود 1.37% از سرمایه شرکت است. این پیش نویس به دنبال اصلاح مقاله توسط قوانین مربوط به مدیریت گزارش می دهند که اگر به تصویب رسید که منجر چنین گزارش به مهمترین آنها عبارتند از استراتژی این شرکت به عنوان تعریف شده توسط هیئت مدیره به چین فعالیت خود را با اهداف پاریس مورد آب و هوا و همچنین محیط در شرایط مطلق از اهداف انتشار گازهای گلخانه ای نه تنها برای تولید گازهای گلخانه ای به طور مستقیم مربوط به عملیات این شرکت مسئول بلکه به صورت غیر مستقیم تولید گازهای گلخانه ای مربوط به استفاده از انرژی محصولات توسط مشتریان اما در آن شرکت مستقیم بدون کنترل.
 
هیئت مدیره تصمیم به شامل این پیشنهاد قطعنامه که جهات فرم های مورد نیاز توسط قانون در دستور کار ترکیب سهامداران برگزار شود در مه 29, 2020, اما نه به توصیه تصویب این قطعنامه است.

هیئت مدیره بر آن است که به طور کامل آگاه از مسئولیت های خود در مسائل زیست محیطی توسط پیشنهاد در جلسه سهامداران' به اصلاح این قوانین به ساخت ضریح نظر اجتماعی و چالش های زیست محیطی درگیر در فعالیت های شرکت در وظایف هیئت مدیره. در این زمینه هیئت مدیره به تصویب رسید و پس از یک مولد گفتگو با سرمایه گذاران نهادی به عنوان شرکت کنندگان در بازار جهانی سرمایه گذار طرح اقدام آب و هوا 100+ جدید آب و هوا جاه طلبی برای رسیدن به کربن بی طرفی تا سال 2050. آب و هوای این جاه طلبی بود که موضوع آزادی مطبوعات صادر شده در آوریل 5 سال 2020 است. هیئت مدیره در نظر گرفته است که پاسخ تا حد زیادی به اهداف نویسندگان این قطعنامه که از استراتژی این گروه شامل این جاه طلبی. وجود دارد بنابراین بدون نیاز به وادار استراتژیک چارچوب فعالیت شرکت در اساسنامه فراتر از آنچه که هیئت مدیره در حال حاضر پیشنهاد به جلسه سهامداران.

علاوه بر این با هدف قرار دادن غیر مستقیم به انتشار گازهای گلخانه ای مربوط به استفاده از کل انرژی محصولات توسط مشتریان خود این قطعنامه که پیش نویس این گروه منجر به مسئولیت انتشار این اگر چه استفاده از محصولات آن نتایج از مشتریان خود را انتخاب و شرکت ندارد مستقیم ظرفیت به عمل در تقاضا. در کل نمی ساخت هواپیما و ماشین و یا سیمان, اما آن تامین انرژی محصولات است که در حال استفاده و یا پردازش شده توسط صنایع دیگر برای ارائه خدمات و یا محصولات. در حالی که کل عمل می کنند ترکیبی از انرژی خود را از محصولات تنها سیاست های عمومی و ویژگی های و تغییرات تکنولوژیکی در مصرف انرژی - که کل پشتیبانی و تسهیل به عنوان بخشی از آن آب و هوا جاه طلبی - قادر به هدایت تقاضای انرژی.

علاوه بر این هیئت مدیره در نظر بگیرید که به دنبال مشخص کردن مطالب از مدیریت گزارش در توسط قوانین پیشنهادی قطعنامه تضعیف امتیازات هیئت مدیره و در نتیجه دخالت جلسه سهامداران در حواله از هیئت مدیره در نقض اصل تقسیم قدرت بین شرکت های بزرگ بدن.

در نهایت در جلسه سهامداران این مصوبات مربوط به سیاست های جبران برای سال 2020 خواهد شد به سهامداران برای رای دادن رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل در یک بخش و اعضای هیئت مدیره از سوی دیگر است. هیئت مدیره به اطلاع سهامداران که در فوق العاده وضعیت اقتصادی رو که نیاز شدید اقتصادی پاسخ از شرکت رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل پیشنهاد شده است که خود را ثابت جبران شود 25 ٪ کاهش می یابد ممکن است از 1 تا 31 دسامبر 2020. هیئت مدیره در زمان توجه داشته باشید از این و اشاره کرد که با توجه به انتظار تحول اقتصادی معیارهای متغیر بخش پاتریک Pouyanné را در سال 2020 کل خسارت را کاهش می دهد بیش از 30 درصد نسبت به سال 2019. اعضای هیئت مدیره نیز تصمیم گرفت تا به تا 25 درصد از جبران خسارت خود را برای ماموریت خود از سالانه سهامداران نشست. .

***

شرایط دسترسی به آماده سازی اسناد و مدارک:

اولیه اطلاع از جلسه سهامداران' منتشر شد در BALO (بولتن des annonces légales obligatoires) در 25 مارس سال 2020 و برگزاری توجه کنید از جمله تغییر دستور کار و اصلاح متن قطعنامه پیشنهادی خواهد بود منتشر شده در تاریخ 6 مه سال 2020 است.اسناد مورد اشاره در مقاله R. 225-83 از کد تجاری در دسترس ساخته خواهد شد به سهامداران به عنوان از تاریخ برگزاری این جلسه مطابق با قوانین و مقررات. سهامداران برگزاری ثبت نام سهام ممکن است و از جمله پنجمین روز قبل از این جلسه است که درخواست شرکت می فرستد و این اسناد به آنها رایگان است. برای سهامداران برگزاری حامل سهام اعمال این حق منوط به ارائه گواهی ثبت نام در حساب های حامل سهام صادر شده توسط مجاز واسطه. اسناد مورد اشاره در مقاله R. 225-73-1 از کد تجاری ممکن است مشورت و دانلود در وب سایت این شرکت: total.com/Investors/Annual جلسه سهامداران/اسناد و مدارک جلسه از 6 مه سال 2020 است.

* * *

در مورد کل

در مجموع عمده انرژی بازیکن است که به تولید و بازار سوخت گاز کم کربن و برق است. ما 100,000 کارکنان متعهد به انرژی بهتر است که امن تر و مقرون به صرفه تر و تمیز و قابل دسترس برای مردم به عنوان بسیاری که ممکن است. فعال در بیش از 130 کشور ما جاه طلبی برای تبدیل شدن به مسئول انرژی عمده.

توجه داشته باشید احتیاطی

این آزادی مطبوعات که از آن هیچ قانونی ممکن است عواقب کشیده شده صرفا جهت اطلاع رسانی است. این اشخاص که در آن کل S. A. به طور مستقیم یا غیر مستقیم صاحب سرمایه گذاری اشخاص حقوقی جداگانه. TOTAL S. A. هیچ مسئولیت برای خود را اعمال و یا حذفیات. در این سند واژه "کل", "کل" و گروه ها گاهی اوقات استفاده می شود برای راحتی. به همین ترتیب واژه "ما", "ما" و "ما" نیز ممکن است مورد استفاده قرار گیرد برای اشاره به شرکت های تابعه به طور کلی و یا به کسانی که برای آنها کار می کنند. این سند ممکن است به دنبال اطلاعات و صورتهای است که بر روی تعدادی از داده های اقتصادی و پیش فرض های ساخته شده در داده های اقتصادی رقابتی و نظارتی محیط زیست است. آنها ممکن است به اثبات می شود نادرست در آینده و موضوع را به تعدادی از عوامل خطر. نه TOTAL S. A. و نه هیچ یک از شرکت های تابعه آن فرض هر گونه تعهد برای به روز رسانی علنا به دنبال اطلاعات یا بیانیه هدف یا روندهای موجود در این سند که آیا به عنوان یک نتیجه از اطلاعات جدید حوادث آینده و یا در غیر این صورت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب