این دوچرخه واقع در دسترس هستند آنلاین در حال حاضر حتی اگر همه از ناگهانی عاشق دوچرخه سواری دوباره

Coronavirus همه گیر است منجر به کمبود از همه نوع از همه در سراسر آمریکا که بسیاری از آنها عناوین ساخته شده بار

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

Coronavirus همه گیر است منجر به کمبود از همه نوع از همه در سراسر آمریکا که بسیاری از آنها عناوین ساخته شده بارها. وجود سوپر مارکت ها و فروشگاههای جعبه بزرگ با قفسه های خالی از کاغذ توالت. وجود دارد هر کس از آمازون به خارج برای داروخانه ها در گوشه ای بدون یک بطری ضد عفونی کننده دست به یدکی. و البته وجود مبرم کمبود PPE برای متخصصان مراقبت های بهداشتی و هواکش برای بیمار است.

یکی از غیر منتظره کمبود ناشی از COVID-19 در امریکا می آید به عنوان یک شگفتی: یک دوچرخه کمبود. با همه چیز از مراکز و موزه ها به پارک و زمین بازی بسته و میلیون ها نفر از آمریکایی ها به دنبال انحراف از انزوای خانه قرنطینه را کشف عشق خود را برای دوچرخه سواری. و این که همه به خوبی و خوب برای کسانی که تا به حال یک دوچرخه در گاراژ یا ریختن اتاق زیر شیروانی, اما برای افرادی که به دنبال خرید یک دوچرخه آنلاین, بنابراین اجتناب از نزدیکی به دیگران در یک مغازه دوچرخه روند شده است جای تعجب چرا که بسیاری از خرده فروشان به طور کامل به فروش می رسد از دوچرخه در حال حاضر.

به همین دلیل ما به دنبال یک شماره خوب و مقرون به صرفه دوچرخه شما می توانید سفارش آنلاین در حال حاضر و که را کشتی ظرف چند هفته و اگر ظرف چند روز آینده.

خرید آنلاین و یا در فرد یک دوچرخه است که هنوز هم یک خرید عمده پس از آن خوب به دانستن قبل از شما با کلیک بر روی لینک به آن سفارش. به همین دلیل ما نیز صحبت به چند حرفه ای در صنعت به جمع آوری برخی از بینش است که می توانید اطلاع رسانی خود را آنلاین دوچرخه خرید.

اول فکر می کنم در مورد اینکه چرا شما در واقع می خواهید یک دوچرخه و چگونه شما در واقع از آن استفاده کنید. رایان Zagata جمهور از بروکلین دوچرخه می گوید: "مهم ترین چیز به فکر می کنم در مورد چیزی است که مورد استفاده خود را. شما نمی خواهید به پایان رسید تا در یک جاده دوچرخه سوار به بازار محلی است. واقعا زمان را به درک – آیا شما به دنبال برای یک رفت و آمد دوچرخه ؟ برای دوچرخه فقط به اطراف محله ؟ برای چیزی تفریحی شما سوار در اطراف با بچه ها؟"

و با توجه به استفاده مورد نگه داشتن در ذهن است که وجود دارد انعطاف پذیری وجود دارد. "بسیاری از مردم در حال حاضر سوار دوچرخه کوهستان به صورت منظم سوارکاری می گوید:" جان پاپاس صاحب دوچرخه زمین در واشنگتن, نیویورک بندر. "آنها یک سیستم تعلیق جلو و گسترده تر تایر و کوچکتر طرف دیوار به طوری که آنها به یک cushier سوار."

کانر Swegel از بنیانگذاران اولویت, دوچرخه مستقر در پایین منهتن (و حمل و نقل دوچرخه در سراسر کشور) به یاد مشتریان است که: "بیشتر نیست بیشتر. بیشتر سرعت بیشتر و امکانات بیشتر زنگ ها و سوت به این معنی نیست که شما بیشتر است. آن را بیشتر به معنی چیزهای بیشتری برای شکستن. فقط در مقیاس ویژگی های به آنچه شما نیاز دارید و نگه داشتن همه چیز به عنوان ساده به عنوان امکان پذیر است.

یک چیز تاکید تمام کارشناسان ؟ یک دوچرخه که اندازه مناسب برای شما است که شما می توانید تعیین کنید (با اهمیت مساوی) خود را بر اساس قد و درز شلوار خود را.

در اینجا هفت خوب دوچرخه شما می توانید خرید آنلاین در حال حاضر و در واقع انتظار برای لذت بردن از تابستان امسال است.

اولویت دوچرخه کلاسیک پلاس

کلاسیک به علاوه دوچرخه از اولویت را نگاه راست در صفحه اصلی دو نسل به عقب و آن را هنوز هم نگاه بزرگ دو نسل از این رو. آن را بی انتها شیک و قابل اعتماد و قیمت عالی ، که سبک می آید با تشکر از ظریف سادگی که آن هم در مورد تابع. این دوچرخه دارای سه چرخ دنده ها (فکر می کنم در تپه های کروز و سرعت اساسا یکی دست ترمز و گریس-رایگان زنجیره ای.

بیش از حد فیبر کربن دوچرخه کوهستان

$450 در سمت ارزان تر برای بزرگسالان دوچرخه و آن را بسیار ارزان جانبی برای فیبر کربن دوچرخه فیبر کربن و البته که بسیار سبک تر از استاندارد های فولادی مورد استفاده در بسیاری از دوچرخه است. اگر شما می خواهید یک دوچرخه که شما گذشته 20 سال حفظ خرید. اما اگر شما می خواهید یک سبک زیبا و سرگرم کننده چرخه شما می توانید در مسیرهای پیاده روی و یا جاده ها, این یکی ارائه می شود.

Schwinn Mesa دوچرخه کوهستان 2

مهاجم آج در تایر است که با یک مسا 2 را حفظ خواهد کرد شما را راست و استوارتر در, دست, زمین, در حالی که سیستم تعلیق جلو به حداقل رساندن نامطلوب سوار شما خارج از جاده است. در جاده این دوچرخه را در حال رفتن به برنده شدن در هر مسابقه اما سوار شدن راحت و با ثبات است. فقط دو مطمئن شوید که شما یکی که مناسب شما حتی به عنوان میان قاب طراحی شده است برای سواران نه خیلی بلندتر از 5'6".

SixThreeZero رفتن برای گردش 250W رزمناو ساحل دوچرخه های برقی

ترین دوچرخه برقی کمک به شما به عنوان شما پدال ساخت سوار خود را آسان تر و لذت بخش تر است. این پسر ؟ این مرد می تواند فایل های فشرده همراه در 15 MPH با دریچه گاز باز و سنگ پای خود را هنوز هم. پدال سخت و میل لنگ ساسات و شما تا نزدیک 30 مایل در ساعت در سطح یا سراشیب زمین. این باتری می تواند به شما به طور متوسط 25 مایل بدون رکاب زدن و بیش از 50 اگر شما انجام برخی از کار. در نظر گرفتن این دوچرخه برای تفریح در حال حاضر و به عنوان یک گزینه جدی برای رفت و آمد بعد.

GT Aggressor Pro دوچرخه سواری کوهستان

این است که نزدیک به 700 دلار فروش دوچرخه در زمان این بررسی برای کمتر از $500, همچنین شناخته شده به عنوان یک معامله خوب است. آن مکانیکی دیسک ترمز به شما اعتماد کند و توقف وجود دارد 24 سرعت و آسان برای استفاده Shimano شیفت به کنترل آنها و چهار گزینه برای اندازه قاب بنابراین سواران به عنوان کوتاه به عنوان 4'11" و یا به عنوان بلند به عنوان 6'8" باید قادر به گرفتن یک متجاوز که با توجه به.

کنکورد 700c NuVinci Hub SCN دوچرخه

این یک انتخاب ایده آل برای استفاده از هر دو به عنوان یک رفت و آمد و تفریحی دوچرخه به عنوان سوار است که به راحتی کنترل می شود با تشکر از دنده داخلی hub. توپی به شما امکان تغییر حق به هر چه دنده شما نیاز بدون نیاز به هاپ به بالا یا پایین چرخ دنده ها برای به دست آوردن وجود دارد. که به معنی آسان downshifting تمام راه را به دنده یک به عنوان شما گرفتار در نور ترافیک در شهر و یا صاف و ثابت به سمت بالا تغییر به عنوان شما به دست آوردن سرعت در backcountry جاده باز. نیز وجود دارد که باربند مناسب برای کیف کوله پشتی یا یک شبه ماجراجویی کیسه.

Cannondale سریع CX3

این دوچرخه همه کاره طول می کشد با الهام از دوچرخه کوهستان, اما انجام آن به خوبی بر روی آسفالت و خاک و یا حتی چمن یا شن به صورت کوتاه, نانامی به بازی. 16 دنده به شما مقدار زیادی از کنترل و سیستم تعلیق جلو چنگال خود را حفظ خواهد کرد سوار (نسبتا) صاف و پایدار حتی به عنوان شما جم راه خود را بر روی زمین ناهموار. همچنین بررسی Cannondale Trail 6 اگر سواری خود را عمدتا کردن جاده ها است.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن activewear معاملات از نایک, آدیداس,, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب