Larry Kramer خشم شده خود تجاوز می برند. ما هرگز نباید آن را فراموش کرده ام.

خشم. این چیزی است که اعلامیه و خاطرات Larry Kramer دوباره به. این چیزی است که مصاحبه با او برگشتم. و بله کرامر

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

خشم. این چیزی است که اعلامیه و خاطرات Larry Kramer دوباره به. این چیزی است که مصاحبه با او برگشتم. و بله کرامر که فوت کرد در سن 84 از پنومونی (نه COVID-مرتبط) بود infamously سودایی. اما او خشمگین بود با یک هدف. او عصبانی شد و در یک ماموریت.

او در timespan فعلی ما همه گیر شد و معروف در timespan دیگر ایدز است. خشم خود را باقی مانده یک ثابت است.

که Kramer خشم به نحوی بود که تعریف به ما می گوید چیزی در مورد بسیار انفعال بود که سریع برای خیلی از خشم خود را. اگر برخی از کاهش از Kramer خشم او در به نوبه خود bristled در آنچه او تصور می شود اینرسی خود.

اما به خوبی شناخته شده دوستان و فعالان و کسانی که با او کار می کرد—که صحبت می کنند به The Daily Beast در آینده قطعه—به خاطر گرما و فساد بیش از حد و به طور گسترده ای گفت: داستان از معرفی او گندم گون تریر را به همسایه خود را شهردار نیویورک اد کخ به عنوان مردی که "کشتن پدر و دوستان" به دلیل عدم وجود خود را از تعامل با اچ آی وی و ایدز بحران در شهر است.

کرامر که جان سالم توسط شوهر, معمار دیوید وبستر بود که هر دو هنرمند و فعال با تمام پرشور تقاطع ها در آن پیداست. خود اسکریپت برای Ken Russell فیلم از زنان در عشق (1969) که او اقتباس شده از D. H. Lawrence, رمان و که او نیز شرکت, تولید, ویژه, آلن بیتس و الیور رید بسیار داغ پای بخاری مسابقه کشتی. خود نقطه عطفی رمان زدن (1978) ممکن است تلقی یک رمان خوب اما—مانند نویسنده آن—آن گفت: برخی تا کنون ناشناخته-در-تخیلی واقعیت گی فرهنگ و میل.

کرامر را سرگذشتی بازی طبیعی قلب (1985) یکی از اولین به بررسی تاثیر اچ آی وی و ایدز در مردان همجنسگرا, اما آن را به کاوش آن را با شوخ طبعی و صداقت از خودی; از طریق آن شخصیت سرب ند هفته آن را بررسی تنش از Kramer شخصی و زندگی عمومی است.

کرامر—بعد از تشخیص HIV مثبت—بنیانگذار گی مردان بحران بهداشتی در ماه ژانویه سال 1982 و بازی نمودار ند پرشور فعالیت در مقابل محافظه کاری از همکاران خود در نهایت منجر به اخراج او از GMHC-مانند سازمان او منجر می شود. این بازی به بررسی عشق و احساس گناه در یک زمان از ایدز شایع تعصب و قانونی در تضاد.

بعد آمد سرنوشت من (1992) یک سرگذشتی بازی دوباره زیر ند هفته به عنوان او دریافت درمان برای ایدز در حالی که مراقبه در تنش های درون خانواده بیولوژیکی خود را زمانی که او یک نوجوان است.

قلب سالم شد HBO فیلم و احیا شد در برادوی در سال 2011. نشسته در مخاطبان که تقریبا به عنوان به عنوان متهم حوادث بازی. مردم گریه با صدای رسا. در خارج از تئاتر Kramer—decked در رنگ نارنجی روشن ژاکت—دست از جزوات مورد نیاز برای فعالیت به مخاطبان. آن الهام بخش بود برای دیدن او, هنرمند و فعال به عنوان یکی.

پس از GMHC, Kramer شده بود کلام در شکل گیری مستقیم گروه اقدام کنند تا که بمیرد-ins میآورد و هدف هر دو ریاکاری کسانی که به مردم اجازه می میرند با چنین بی تفاوتی سنگدلانه و جهان از علم و اصرار آن برای سرعت بخشیدن به تحقیقات و توسعه HIV دارو.

LGBTQ مردم یاد بگیرند که برای تعدیل خشم و نرم کردن آن قرار داده و در صورت ایجاد یک شوخی ماسک آن و حرکت بر روی. فرو نشاندن خشم و معقول بودن, گرفتن مردم به مانند شما در بازی: هر گونه تجاوز فرد می داند درونی مکانیک است. ما آن شناخته شده بود و برای دسترسی به آن از اولین روز و اولین طعنه کودن ها در مدرسه.

Larry Kramer بازی نمی کند خوب است. او آرام نمی ماند. او نمی تسکین قلدر او مواجه آنها و snarled بلندتر. او raged و j'accused. او نزدیکترین LGBTQ فرهنگ تا به حال به یک fulminating واعظ. او برونگرا تمام خشم و خشم است که بسیاری احساس می کنید که در مواجهه با همجنسگرا ستیزی و تبعیض و انفعال دولت در طول یک بیماری همه گیر کشتن هزاران نفر از دوستان و همسالان و او که خشم و فعالیت به جهان است.

تشخیص ترمینال بیماری کبد پیوند کبد و حملات بیماری نمی کند Kramer پایین. وجود دارد مردم آمریکادو بخش رمان دنباله در مورد گی آمریکایی است. و وجود دارد به عنوان این سرگرم کننده 2011, مشخصات, توسط یعقوب برنشتاین در روزانه وحش اشاره دشمنی با یک دسته از مردم از جمله, گی, مشاهیر مانند تونی کوشنر (در مورد آبراهام لینکلن تمایلات جنسی).

در زمان مرگ او Kramer مشغول به کار بود در یک بازی در مورد "سه آفت" را به عنوان او آن را به نیویورک تایمز در مارس مصاحبه: HIV/AIDS COVID-19 و کاهش بدن انسان است. دوم Kramer این بار گفت: با اشاره به شکسته پا رنج می برد "زمانی که او را در آپارتمان خود و بر روی زمین دراز تا خانه اش همراه وارد ساعت بعد."

کرامر گفت که او در حال حاضر با دوستان خود را یک بار نمسیس Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی که او تا به حال یک بار به نام "بی کفایت و احمق" در چگونه دولت فدرال تا به حال در پاسخ به ایدز است.

"هنگامی که شما در گذشته شعارهای شما را در بر داشت که Larry Kramer ساخته شده بسیاری از حس و که او تا به حال یک قلب طلا" دکتر Fauci گفت: بار.

این خنده دار چگونه زمان می توانید نرم کردن همه چیز به خاطر شکاف بین Fauci و Kramer هنوز استارک; Fauci باقی مانده در داخل سالن از قدرت Kramer باقی مانده خارج. اما این جفت ارز مانند دو خسته محبت جانبازان در یک میدان جنگ خود را زخم به طور کامل شفا بلکه دیگر تراوش چرک.

مردم با احتیاط از کرامر به ناچار اما خشم خود را نیز در برخی از راه های نمایشی. او خود را گفت: خشم خود را بهتر بازی در تلویزیون از بودن خوب است, اما آن را نیز رادیکال و قابل مشاهده که در آن بسیار دیگر خشم—به طور خاص LGBTQ خشم نبود. و عمدی و یا نه آن را استراتژی خوب است. به عنوان Kramer آشفته در این زمینه مناسب در استقرار سازمان های لابی و ساخته شده خوب است. آنها خوب تگ تیم حتی اگر آنها sniped در هر یک از دیگر.

تماشای کرامر در عمل بود و هیجان الهامی و هم ترسناک. همچنین piercingly تشخیص—این خشم که rumbled در قلب بسیاری از LGBTQ مردم و مردم با ایدز شد اما اغلب بیان شده است.

"Larry Kramer بازی نمی کند خوب است. او آرام نمی ماند. او نمی تسکین قلدر او مواجه آنها و snarled بلندتر."

این زمانی بود که نه فقط مستقیم مردم در قدرت اما مستقیم مردم به طور کلی ثبت نکرده درد که منجر کرامر برای محکوم کردن مقامات به عنوان "قاتلان."

کرامر در بر داشت یک هدف برای خشم خود را; او آن را متوجه ترس مردم است. آن را به معنای او نمی خواهد برنده هر نبرد اما او برنده خواهد بود ، او فقط به حال برای کشف کردن که در آن بهترین برای استقرار آن است.

نه برای Larry Kramer رنگین کمان پین و درخواست برای درک; در عوض, ساده و مستقیم با تقاضای بی وقفه با صدای بلند ابراز برابر نفاق و اینرسی و برای فعالیت و اولیه واقعی برابری. بسیاری از افت از شور و شوق خود را و خدا را شکر بسیاری از دیگران نیست. کرامر خشم به یک نسل از فعالان قدرت الهام و تمرکز.

Larry Kramer نبود فقط عصبانی در افراد متعصبی. او می دانست که افراد متعصبی حمله LGBTQ مردم است. آنها آن را به عنوان به طور طبیعی به عنوان اسب تکان دادن دم خود را در پرواز. اما بی تفاوتی و گاه به گاه تسلیم از کسانی که مورد حمله غیر مبارزه او را فقط به عنوان خشمگین به عنوان کسانی که مانند دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مایک پنس و دولت خود و عمل خود را ضد تجاوز و ستم تا آزادانه و gleefully.

"سکوت در برابر مرگ" یک شعار نیست فقط برای عمل کردن T-پیراهن آن Kramer راه زندگی. این یک بلانت بیانیه. آن در نظر گرفته شده بود به شوک و شرم مردم به عمل است.

کرامر به احتمال زیاد در حال حاضر در جایی بالاتر از ما ساخت از نمایش خود را کاملا روشن به سنت پیتر بود امیدوارم که آن را هنوز هم خواهد بود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب