مایکروسافت Azure تبدیل خواهد شد ترجیح ابر پلت فرم برای دانشگاه جانز هاپکینز inHealth دقت طب ابتکار

روز پنج شنبه شرکت مایکروسافت و دانشگاه جانز هاپکینز پزشکی (JHM) اعلام کرد که پنج سال ارتباط محور بر Microsoft

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

روز پنج شنبه شرکت مایکروسافت و دانشگاه جانز هاپکینز پزشکی (JHM) اعلام کرد که پنج سال ارتباط محور بر Microsoft Azure و ابزارهای تحلیلی است که به حمایت از اکتشافات جدید به عنوان بخشی از JHM را inHealth دقت طب ابتکار. این کار را با هم JHM پیشرو جهانی تحقیقات تخصص با قدرت Microsoft Azure و آن هوش مصنوعی قابلیت برای کمک به پیشبرد JHM اکتشافات است که بهره مندی از مراقبت های بهداشتی شخصی. JHM را حفظ کنترل کامل بر آن داده است.

inHealth مظهر دانشگاه جانز هاپکینز' تعهد به دقت پزشکی با استفاده از ابزارهای جدید برای درک و مدیریت سلامت بیماران آگاهانه خود را گسترده تر تاریخچه سلامتی و محیط زیست است. این برنامه ادغام JHM را دیرینه رهبری در مراقبت های بهداشتی تحقیقات و تحویل با تخصص Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health, دانشگاه جانز هاپکینز, سفیداب دانشکده فنی و مهندسی و Johns Hopkins University Applied Physics Lab.

در حمایت از inHealth, JHM تاسیس شده 16 دقت مراکز پزشکی تعالی که در آن محققان به دنبال پیشرفت در بسیاری از بیماری تنظیمات مانند سرطان پروستات و اسکلروز متعدد. JHM هدف به 50 مراکز در پنج سال آینده.

"جانز هاپکینز متعهد است که منجر به راه در, دقت, پزشکی و رابطه ما با مایکروسافت به ما کمک خواهد کرد رسیدن به این هدف گفت: Paul B. Rothman, M. D., مدیر عامل شرکت JHM و فرانسیس وات بیکر, M. D., و لنکس D. بیکر جونیور, M. D., رئیس دانشکده پزشکی. "با استفاده از Azure را بهبود توانایی ما برای توسعه راه حل های نوآورانه و درمان برای بیماران ما و ما هیجان زده به همکاری با مایکروسافت به مرزهای علم و پزشکی و حتی بیشتر."

اخلاقی استفاده از داده های بیمار است که سنگ بنای همه JHM را مشارکت با بیماران از جمله این مهم با مایکروسافت در دقت پزشکی است. همه پروژه های سازگار با همه مناسب حفظ حریم خصوصی قوانین و مقررات و JHM حفظ کنترل دقیق بیش از همه اطلاعات از جمله از طریق استفاده از آن نهادی هیئت بررسی و داده های داخلی آن اعتماد شورای اسلامی که به بررسی استفاده از داده در سراسر JHM.

"آن متمایز است افتخار همکاری با بسیاری از جهان پیشرو و پزشکان و دانشمندان و مهندسین در JHM به عنوان آنها با استفاده از Microsoft Azure و آن هوش مصنوعی و یادگیری ماشین قابلیت پشتیبانی از برخی از پیشرفته ترین تحقیقات و پیشرفت در دقت و پزشکی" گفت: Gregory مور, M. D., Ph. D., شرکت, معاون رئیس جمهور از مایکروسافت بهداشت ، "من با الهام از همکاری و درشت اهداف برای بهبود سلامتی برای همه با گرد هم آوردن برخی از جهان بهترین ذهن در طب و فن آوری برای ارائه آینده علم پزشکی نوآوری است."

JHM قبلا با استفاده از خدمات مایکروسافت به عنوان JHM توسعه آن پیشگام دقت پزشکی تجزیه و تحلیل پلت فرم (PMAP) بسیار نوآورانه اطلاعات پلت فرم است که اجازه می دهد تا به جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات از یک آرایه وسیعی از منابع در یک محیط امن. این توافق جدید را قادر خواهد ساخت inHealth به گسترش استفاده از مایکروسافت دیگر منابع مانند خدمات پیشرفته هوش مصنوعی یادگیری ماشین و تجزیه و تحلیل.

اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه جانز هاپکینز پزشکی دقت طب کار و inHealth را می توان در اینجا یافت نشد.

مایکروسافت (Nasdaq "MSFT" @مایکروسافت) را قادر می سازد انتقال دیجیتال برای عصر هوشمند ابر و هوشمند لبه. ماموریت آن این است برای توانمند سازی هر فرد و هر سازمان بر روی این سیاره برای دستیابی به بیشتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن